No ei mun mielestä 3h per vko ole paljon, vaikka omat lapseni eivät olekaan vastaavalla tavalla hoidossa olleet tuossa iässä. Ja jos kerran järjestely kaikkia ilostuttaa, niin mikäs siinä. Kyllä mekin käymme usein minun vanhemmillani ja he meillä, koska asuvat meistä noin 3km päässä. Mä olen ollut jo alusta alkaen tosi huono "jättämään" lapsia mihinkään hoitoon ja se harmittaa nyt, sillä olishan se kiva edes kerran vuodessa päästä miehen kanssa kaksin johonkin. Mulle on vaan iskostunut tosi syvälle päähän sellainen juttu, että kun lapset on hankittu, niin itse ne myös hoidetaan.
Mutta kyllä mun nyt täytyy jo alkaa opetella luopumaan noista lapsista, sillä kauempana asuvat miehen vanhemmat mielellään haluaisivat lapset jonakin lomana/viikonloppuina heille. Samoin lasten kummit ovat alkaneet kysellä poikia yökylään. Ja meidän pojathan ovat "vasta" 9,5v, 6,5v ja 2,5v...:ashamed:
Että en mä ihan tällastakaan kellekään suosittele. Kyllä se "parisuhdeaikakin" joskus kivaa olisi ja mitä pitempään tuota hoitoonlaittoa lykkää, sitä vaikeammaksi se tulee. Tosin nythän tilanne on se, kun molemmat meistä vanhemmista taas töissä, että kuopuksella ja keskimmäisellä on 7-9h hoitopäiviä arkisin.