V
vieras
Vieras
Kuinka joku voi sanoa isyyden irti? Onko siis lapsi ollenkaan isällään? Ymmärrän yh;na itsekkin sen väsymyksen ym; mutta olisitkohan sittenkään onnellinen, jos sulla ei niitä lapsia olis?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tapa ittes ap!
Alkuperäinen kirjoittaja hyvähyvä:Alkuperäinen kirjoittaja 3 muksun äite:Normaalisti ei meillä nukkumaan menosta kiukuta ja kaksi varoitusta riittää ! Mutta meillä ei aikuinen lähde leikkiin "mukaan " ja lapsi ei meitä pompota.
Meillä uhmaikä vaihe tosin ohi ja normi muksut muutenkin.
ja mitä sen varoituksen jälkeen tapahtuu?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja todellakin lapset ovat erilaisia. ne keille ei oo sattunut kohdalle vaativampaa, niiden on helppo korottaa itsensä ylemmäksi ja kuvitella että on itse vaan niin hienosti onnistunut.
---
positiivista huomiota/kehuja saa joka päivä!! mutta arki tuntuu suorittamiselta tällä tavalla.. tuntuu että jotkut ystävät vaan on lasten kanssa(ei leiki, ei joudu viemään jäähylle ym) ja siltikään ne lapset ei ole tollasia kuin joskus.
---
tokihan se vaikuttaa lapseen jos minä olen ärtynyt, tosta oikein näkee että sitä huvittaa suuresti kun äiti kiukustuu ja sit temppuilee enempi. mutta jos lapsi ois alunperinkin helpompi ni en mä ehkä kokisi asioita näin. joka tapauksessa tuntuu että jos tää on tällästä ni ei tää mua onnelliseksi tee, en mä osaa rentoutua kun aina saa odottaa koska alkaa taas hirveä show.