V
vierailija
Vieras
Leijonaa mä metsästän, tahdon saada suuren, enkä pelkää ollenkaan... 
Just parasta lastenmusiikkia 90-luvulta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Junteilla persuilla on aina ikävä rasistiselle ysärille.Leijonaa mä metsästän, tahdon saada suuren, enkä pelkää ollenkaan...
Te demarit vetelette vaan jauhoja klyyvareihinneJunteilla persuilla on aina ikävä rasistiselle ysärille.
Sinun ”sahajauhot” varisevat korvistasi. Arvostatko yhtään itseäsi, koska nolaat itsesi tällä palstalla jatkuvasti mennen tullen?Te demarit vetelette vaan jauhoja klyyvareihinne![]()
Oli se parempaa aikaa kuin tämä. Neuvostoliitto kaatui ja Berliinin muuri murtui. Vasemmistoa ja kommunisteja ei jäänyt ikävä.Junteilla persuilla on aina ikävä rasistiselle ysärille.
Jep.Oli se parempaa aikaa kuin tämä. Neuvostoliitto kaatui ja Berliinin muuri murtui. Vasemmistoa ja kommunisteja ei jäänyt ikävä.
Taitaa se jauhojen klyyvariin vetely olla persukansanedustajien touhuja, varsinkin pikkujouluaikaan. Kannattajansa vaikuttavat enemminkin tussinhaistelijoilta.Te demarit vetelette vaan jauhoja klyyvareihinne![]()
Taitaa se jauhojen klyyvariin vetely olla persukansanedustajien touhuja, varsinkin pikkujouluaikaan. Kannattajansa vaikuttavat enemminkin tussinhaistelijoilta.
Sinun ”sahajauhot” varisevat korvistasi. Arvostatko yhtään itseäsi, koska nolaat itsesi tällä palstalla jatkuvasti mennen tullen?
Tää on melkein yhtä hyvä, eikä varmaan olis aiheuttanu mittään kohuakan.Leijonaa mä metsästän, tahdon saada suuren, enkä pelkää ollenkaan...