Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä
).
niihän nuo puuhailee.. ja mun mielestä siihen pitäis puuttua, kohta on samat puuhat edessä jo 9-vuotiaana. jos 13v haluaa pukeutua seksikkäästi ja harrastaa seksi niin pitääkö se sallia? eikö aikuisella kuitenkin ole vastuu. valitettavan aikaisin alkaa näiden lasten aikuisuus :/ miksi kaikki sallitaan..
siksi kun muutkin tekee vai?
Jep, siksipä hyvinkin. Kaverit alkaa kiusaamaan ja ivaamaan, jos et meikkaa tai käytä minaria. Olet vaan joku mamis joka käyttää verkkareita ja villasukkia. Saat kuulla, kuinka kukaan jätkä ei susta ikinä voi kiinnostua ja kuinka sun "tissejäkään" ei kukaan edes huomaa kun käytät noin isoja huppareita.
Surullista. :|
Musta ois ollut IHANAA käyttää lyhyitä mekkoja ja pieniä paitoja. Mutta ei. joka ikinen päivä jouduin pukemaan hehtaarinkokoisen paidan päälleni, jossa li mahdollisimman pieni pääaukko. Oikeasti näytin tyhmältä ja pienipäiseltä. Häpesin sitä, että minulla oli niin pienet kädet ja pää ja vielä ne liian isot vaatteet korosti sitä minun pienuutta entisestään.
Kenenkään ei tarvinnut sanoa vaatteista mitään, johan minä näin peilistäkin, miltä näytän!