Siis mä en nyt tajua mitä kauhisteltavaa tossa Talent-tyttöjen jutussa on...

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se ei siis ole kauheaa että tyttöjen esitys on pedofiilien sivuilla?
On se kauheaa. Se on kauheaa, että pedofiileilla on tälläisiä sairaita sivuja. minusta tyttöjen tulisi saada olla rauhassa, millaisia ovatkin, ilman kyttääjiä. Aikuisten pitää ottaa vastuu itsestään.
Kenen aikuisten? Otettiinko se nyt tässä tapauksessa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä :whistle: ).
niihän nuo puuhailee.. ja mun mielestä siihen pitäis puuttua, kohta on samat puuhat edessä jo 9-vuotiaana. jos 13v haluaa pukeutua seksikkäästi ja harrastaa seksi niin pitääkö se sallia? eikö aikuisella kuitenkin ole vastuu. valitettavan aikaisin alkaa näiden lasten aikuisuus :/ miksi kaikki sallitaan.. siksi kun muutkin tekee vai?
Jep, siksipä hyvinkin. Kaverit alkaa kiusaamaan ja ivaamaan, jos et meikkaa tai käytä minaria. Olet vaan joku mamis joka käyttää verkkareita ja villasukkia. Saat kuulla, kuinka kukaan jätkä ei susta ikinä voi kiinnostua ja kuinka sun "tissejäkään" ei kukaan edes huomaa kun käytät noin isoja huppareita.
Surullista. :|
Musta ois ollut IHANAA käyttää lyhyitä mekkoja ja pieniä paitoja. Mutta ei. joka ikinen päivä jouduin pukemaan hehtaarinkokoisen paidan päälleni, jossa li mahdollisimman pieni pääaukko. Oikeasti näytin tyhmältä ja pienipäiseltä. Häpesin sitä, että minulla oli niin pienet kädet ja pää ja vielä ne liian isot vaatteet korosti sitä minun pienuutta entisestään.

Kenenkään ei tarvinnut sanoa vaatteista mitään, johan minä näin peilistäkin, miltä näytän!
en minä ole sanonut et pitäisi säkkiin pukea, me nyt vaan näämme nuo asiat niiiiiiiin eri tavalla kuin voimme. minä en ymmärrä et lapsen annetaan pukea minari joka just peittää persvaon, kauniita vaatteita kun on muitakin kuin ne pikkuruiset roiskeläpät. kyllä niihin kamppeisiin ehtii pukeatua sittenkin kun on jo itse vastuussa valinnoistaan. ja minusta sillä on vissi ero pukeutuuko bikineihin uimarannalla kuin telkkarissa, tilannetajua. ei meilläkään lähdetä ruokakauppaan alusvaatteissa en tiedä onko muilla sit tapana et jos haluaa niin joka paikkaan voi mennä vaikka alasti.
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Saas nähdä miten jatkossa Talentin esiintyjät pukeutuvat. Kukaan tuskin haluaa samaa arvostelua kuin nämä tytöt. Toivottavasti ketään ei ole ilmottautunut balleriinaksi, cheerleaderiksi tai vaikkapa lattarien tanssijaksi -menee asut uusiksi ja saattaapi koreografiakin muuttua :whistle: :D :headwall:
Ettei nyt vaan lantio keikahtais. Muutenhan se on seksitanssi, koska siihen riittää jo paljas lapsen massu. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Suosittelisin kaikille äideille, että ensi kesänä puette rinsrenssanne kaapuun kun lähdette ulos, uimarannasta puhumattakaan :whistle: Oletteko ihan oikeasti miettineet niitä silmäpareja jotka bikiniasuisia tyttöjänne rantsulla katsoo?
Meidän kolmevuotiaalla pallomaha neidillä on mustat narubikinit (samanlaiset kuin minulla) mutta koska yläosa liukuu pois paikoiltaan, kun ei ole tissejä, se saa viipottaa pelkässä alaosassa. :D
Sinähän oikein ruokit pedofiilejä :whistle: ;) ;)

 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se ei siis ole kauheaa että tyttöjen esitys on pedofiilien sivuilla?
On se kauheaa. Se on kauheaa, että pedofiileilla on tälläisiä sairaita sivuja. minusta tyttöjen tulisi saada olla rauhassa, millaisia ovatkin, ilman kyttääjiä. Aikuisten pitää ottaa vastuu itsestään.
Kenen aikuisten? Otettiinko se nyt tässä tapauksessa?
No ei. KUKAAN aikuinen ei ottanut vastuuta tapahtuneesta. EI tuomarit, ei äidit, eikä tuotantoyhtiö.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Saas nähdä miten jatkossa Talentin esiintyjät pukeutuvat. Kukaan tuskin haluaa samaa arvostelua kuin nämä tytöt. Toivottavasti ketään ei ole ilmottautunut balleriinaksi, cheerleaderiksi tai vaikkapa lattarien tanssijaksi -menee asut uusiksi ja saattaapi koreografiakin muuttua :whistle: :D :headwall:
Ettei nyt vaan lantio keikahtais. Muutenhan se on seksitanssi, koska siihen riittää jo paljas lapsen massu. :D
ilmeisesti tällä "huumorilla" yritetään kertoa että omat lapset puetaan samoin
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Suosittelisin kaikille äideille, että ensi kesänä puette rinsrenssanne kaapuun kun lähdette ulos, uimarannasta puhumattakaan :whistle: Oletteko ihan oikeasti miettineet niitä silmäpareja jotka bikiniasuisia tyttöjänne rantsulla katsoo?
Meidän kolmevuotiaalla pallomaha neidillä on mustat narubikinit (samanlaiset kuin minulla) mutta koska yläosa liukuu pois paikoiltaan, kun ei ole tissejä, se saa viipottaa pelkässä alaosassa. :D
Sinähän oikein ruokit pedofiilejä :whistle: ;) ;)
Koen kuitenkin, että vastu siitä ei ole minulla, vaan jokainen ihminen on itse vastuussa siitä, että pitäytyy seksuaalisuudessaan laina asettamissa rajoissa. en voi muitakaan rikollisia ruveta hyysäämään ja auttamaan.

Joku rikashan saattaa kultaisilla koruillaan vietellä varkaan varastamaan.
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Saas nähdä miten jatkossa Talentin esiintyjät pukeutuvat. Kukaan tuskin haluaa samaa arvostelua kuin nämä tytöt. Toivottavasti ketään ei ole ilmottautunut balleriinaksi, cheerleaderiksi tai vaikkapa lattarien tanssijaksi -menee asut uusiksi ja saattaapi koreografiakin muuttua :whistle: :D :headwall:
Ettei nyt vaan lantio keikahtais. Muutenhan se on seksitanssi, koska siihen riittää jo paljas lapsen massu. :D
ilmeisesti tällä "huumorilla" yritetään kertoa että omat lapset puetaan samoin
No ei meidän lapsia tarvitse pukea. Osaavat pukea itse. 3 vuotias tyttö pukee kaikenlaisia vaatteita päivän aikana ylleen ja sitten riisuu ne taas. Suurimman osan ajasta hän viihtyy pikkuhousuissa juosten kotioloissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Suosittelisin kaikille äideille, että ensi kesänä puette rinsrenssanne kaapuun kun lähdette ulos, uimarannasta puhumattakaan :whistle: Oletteko ihan oikeasti miettineet niitä silmäpareja jotka bikiniasuisia tyttöjänne rantsulla katsoo?
Meidän kolmevuotiaalla pallomaha neidillä on mustat narubikinit (samanlaiset kuin minulla) mutta koska yläosa liukuu pois paikoiltaan, kun ei ole tissejä, se saa viipottaa pelkässä alaosassa. :D
Sinähän oikein ruokit pedofiilejä :whistle: ;) ;)
Koen kuitenkin, että vastu siitä ei ole minulla, vaan jokainen ihminen on itse vastuussa siitä, että pitäytyy seksuaalisuudessaan laina asettamissa rajoissa. en voi muitakaan rikollisia ruveta hyysäämään ja auttamaan.

Joku rikashan saattaa kultaisilla koruillaan vietellä varkaan varastamaan.
Samaa mieltä olen :D



 
naksu
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä :whistle: ).
niihän nuo puuhailee.. ja mun mielestä siihen pitäis puuttua, kohta on samat puuhat edessä jo 9-vuotiaana. jos 13v haluaa pukeutua seksikkäästi ja harrastaa seksi niin pitääkö se sallia? eikö aikuisella kuitenkin ole vastuu. valitettavan aikaisin alkaa näiden lasten aikuisuus :/ miksi kaikki sallitaan.. siksi kun muutkin tekee vai?
Jep, siksipä hyvinkin. Kaverit alkaa kiusaamaan ja ivaamaan, jos et meikkaa tai käytä minaria. Olet vaan joku mamis joka käyttää verkkareita ja villasukkia. Saat kuulla, kuinka kukaan jätkä ei susta ikinä voi kiinnostua ja kuinka sun "tissejäkään" ei kukaan edes huomaa kun käytät noin isoja huppareita.
Surullista. :|

Voihan sitä pukeutua muodikkaasti ja nuorisovaatteisiin ilman että tissit ja peffa vilkkuu.
Kyllä mä opetan lapsilleni että jos ystävien saaminen riippuu siitä mitä on päällä ja kuinka paljon niin kantsii ajatella haluaako sellaisia ystäviä joitä pitää koko ajan mielyttää.
 
vieras
Tytöillä olisi voinut olla järkevämmät vaatteet,ei ton ikäsille tommoset yläosat sovi,eihän niillä ees ollu täytettä siellä.
ja maha saa näkyä,mutta tuossa näky kyllä ihan liikaa.pedofiilit on sairaita ei ne tajua pysyä lain määräämissä rajoissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Suosittelisin kaikille äideille, että ensi kesänä puette rinsrenssanne kaapuun kun lähdette ulos, uimarannasta puhumattakaan :whistle: Oletteko ihan oikeasti miettineet niitä silmäpareja jotka bikiniasuisia tyttöjänne rantsulla katsoo?
Meidän kolmevuotiaalla pallomaha neidillä on mustat narubikinit (samanlaiset kuin minulla) mutta koska yläosa liukuu pois paikoiltaan, kun ei ole tissejä, se saa viipottaa pelkässä alaosassa. :D
Sinähän oikein ruokit pedofiilejä :whistle: ;) ;)
Koen kuitenkin, että vastu siitä ei ole minulla, vaan jokainen ihminen on itse vastuussa siitä, että pitäytyy seksuaalisuudessaan laina asettamissa rajoissa. en voi muitakaan rikollisia ruveta hyysäämään ja auttamaan.

Joku rikashan saattaa kultaisilla koruillaan vietellä varkaan varastamaan.
:D Samat on linjat.

 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
No ei. KUKAAN aikuinen ei ottanut vastuuta tapahtuneesta. EI tuomarit, ei äidit, eikä tuotantoyhtiö.
Tästä on ollut niin paljon puhetta jo, että menen sekaisin, että kuka onkaan mitä mieltä =)
Ymmärrän kyllä äitejä siinä, että kun heillä ei ole mitään juttua pikkutytöistä masuineen, niin he eivät nähneet sitä minään seksuaalisena viestinä. Neloselta olisi pitänyt ehdottomasti antaa jotain pukeutumisohjeita etukäteen tälläisen inhottavan tilanteen välttämiseksi. Tuomarit pahensivat asiaa ja aiheuttivat trauman herkässä iässä oleville tytöille.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä :whistle: ).

Hsss.

Ei paljasteta härskejä yksityiskohtia.
Ei tietenkään :xmas:

Muistutin vain lyhyestä muistista :whistle: Äitiys kun vie muistin joiltakin osin ;)
:eek: Minä ainakin olin tosi kiltti ja siveä, eihän tuon ikäinen ymmärrä erotiikasta mitään! Se kato herää vasta murrosiässä, ja murrosikä alkaa 16-vuotiaana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ymmärrän kyllä äitejä siinä, että kun heillä ei ole mitään juttua pikkutytöistä masuineen, niin he eivät nähneet sitä minään seksuaalisena viestinä. Neloselta olisi pitänyt ehdottomasti antaa jotain pukeutumisohjeita etukäteen tälläisen inhottavan tilanteen välttämiseksi. Tuomarit pahensivat asiaa ja aiheuttivat trauman herkässä iässä oleville tytöille.
Ehkä aiheuttivat.

 
Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Koen kuitenkin, että vastu siitä ei ole minulla, vaan jokainen ihminen on itse vastuussa siitä, että pitäytyy seksuaalisuudessaan laina asettamissa rajoissa. en voi muitakaan rikollisia ruveta hyysäämään ja auttamaan.

Joku rikashan saattaa kultaisilla koruillaan vietellä varkaan varastamaan.
Pedofiilit on sairaita ihmisiä, tuskin kukaan heistä sitä tietentahtoen tekee.

Enkä puolustelemalla tätä sano, itse ampuisin heti moisen paskiaisen jos eteeni kävelisi. Mieheni joutuu työskentelemään juuri näiden sairaiden paskiaisten kanssa. Ei onnistuis multa niin totaalinen tunteiden nurkkaan heittäminen.

 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä :whistle: ).

Hsss.

Ei paljasteta härskejä yksityiskohtia.
Ei tietenkään :xmas:

Muistutin vain lyhyestä muistista :whistle: Äitiys kun vie muistin joiltakin osin ;)
:eek: Minä ainakin olin tosi kiltti ja siveä, eihän tuon ikäinen ymmärrä erotiikasta mitään! Se kato herää vasta murrosiässä, ja murrosikä alkaa 16-vuotiaana.
Juu, minäkin leikin nukeilla. Ja seksuaaliset ajatukset siinä muodosa, kuin ne nykyään ovat, heräsivät vasta 16 vuotiaana. Mutta kyllä minä ymmärsin pienenäkin, että paljas masu on nätti ja että pidän siitä, miltä vähän pienemmät vaatteet näyttävät. Ehkä juuri 10-13 ikäisenä. Ei siihen minulla liittynyt mitään sairasta painetta. Olin jopa ylpeä siitä, että näytin fyysisesti lapselta muihin ikäisiini verrattuna.

Se oli sitä aikaa, kun vielä osasin nähdä itseni kauniina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Televisioon ei tarvi mennä tommosissa vaatteissa ton ikäsen, sehän päätyy sata varmasti nettiin,niinku tässäkin tapauksessa.
Ajatteleppas tuon ikäisiä lattaritanssijoita...millaisissa asuissa he tanssivat ja kilpailevat? Ihan yhtä paljastavia ovat ja yleensä vielä pienoiset hamoset noiden trikoiden tilalla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä :whistle: ).

Hsss.

Ei paljasteta härskejä yksityiskohtia.
Ei tietenkään :xmas:

Muistutin vain lyhyestä muistista :whistle: Äitiys kun vie muistin joiltakin osin ;)
:eek: Minä ainakin olin tosi kiltti ja siveä, eihän tuon ikäinen ymmärrä erotiikasta mitään! Se kato herää vasta murrosiässä, ja murrosikä alkaa 16-vuotiaana.
Oletkos tosissasi ton murrosiän alkamisen kanssa :eek: Ihan tiedoksi vaan, että ei se ala sillä kellonlyömällä kun 16-vuotta tipahtaa mittariin =)


 
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Televisioon ei tarvi mennä tommosissa vaatteissa ton ikäsen, sehän päätyy sata varmasti nettiin,niinku tässäkin tapauksessa.
Ajatteleppas tuon ikäisiä lattaritanssijoita...millaisissa asuissa he tanssivat ja kilpailevat? Ihan yhtä paljastavia ovat ja yleensä vielä pienoiset hamoset noiden trikoiden tilalla.
Ja lattariin kuuluu myös jonkinasteinen intohimo :whistle: jos sitä ei ole niin se näytellään =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä :whistle: ).

Hsss.

Ei paljasteta härskejä yksityiskohtia.
Ei tietenkään :xmas:

Muistutin vain lyhyestä muistista :whistle: Äitiys kun vie muistin joiltakin osin ;)
:eek: Minä ainakin olin tosi kiltti ja siveä, eihän tuon ikäinen ymmärrä erotiikasta mitään! Se kato herää vasta murrosiässä, ja murrosikä alkaa 16-vuotiaana.
Oletkos tosissasi ton murrosiän alkamisen kanssa :eek: Ihan tiedoksi vaan, että ei se ala sillä kellonlyömällä kun 16-vuotta tipahtaa mittariin =)
Juuh...veikkaisin kans, et aikas monilla se murrosikä alkaa jo paljon aikasemmin kuin 16-vuotiaana
 

Yhteistyössä