Siis mä en nyt tajua mitä kauhisteltavaa tossa Talent-tyttöjen jutussa on...

PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Se voi kuule napata sen sinunkin lapsesi, joka on puettu pavunpalkoa muistuttavaan uima-asuun. Se voi napata kenen tahansa lapsen, kun silmä välttää. Tiesitkö?
Eikö se ole kuitenkin eri asia? Vanhempien vastuullahan on suojella lastaan parhaansa mukaan. Taisin ymmärtää väärin, mitä tarkoitat.
Niinhän minä suojelenkin, mutta en vaatteilla, vaan olemalla paikalla ja neuvomalla lapsiani. Minusta vaatteet ovat olematon suoja maailman pahuutta vastaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Niinhän minä suojelenkin, mutta en vaatteilla, vaan olemalla paikalla ja neuvomalla lapsiani. Minusta vaatteet oat olematon suoja maailman pahuutta vastaan.
No, minä olen kyllä melko erimieltä. Minusta sillä on paljonkin merkitystä. Mutta eihän se mitään haittaa, että ollaan erimieltä. :)
 
PahaSilmä
Ei se haittaa mutta en tykkää, että minua syyllistetään ja uhkaillaan pedofiilihyökkäyksellä. Minun tyttöni saa olla juuri niin ihana, kuin hän on, eikä kellään ole oikeutta kajota häneen. Ymmärrän kyllä, että hän on pehmeä ja suloinen, mutta hänellä on oikeus koskemattomuuteensa.

Minä vahdin häntä, ettei kukaan koske häneen.
 
vieras
Mulle nyt on ihan sama jos jotkut muut vanhemmat haluuvat jälkikasvuaan näytellä kaikelle kansalle vähissä pukeissa.Mutta täytyy sanoa,että pikkasen täytyy olla yksinkertasia,jos ei tilannetajua löydy ja sitten ihmetellään,kun arvostellaan.Ne tuomarit kyllä osoitti sanansa niille vanhemmille,eikä alaikäset tollaseen ohjelmaan pääse ilman vanhempien suostumusta.Noh,ihan sama.
Itse en omia lapsiani päästäisi telkkariin tuollalailla pukeutuneena.Surullista,että lapset oppii jo pienestä "myymään" itseään esim.vähällä pukeutumisella.
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle nyt on ihan sama jos jotkut muut vanhemmat haluuvat jälkikasvuaan näytellä kaikelle kansalle vähissä pukeissa.Mutta täytyy sanoa,että pikkasen täytyy olla yksinkertasia,jos ei tilannetajua löydy ja sitten ihmetellään,kun arvostellaan.Ne tuomarit kyllä osoitti sanansa niille vanhemmille,eikä alaikäset tollaseen ohjelmaan pääse ilman vanhempien suostumusta.Noh,ihan sama.
Itse en omia lapsiani päästäisi telkkariin tuollalailla pukeutuneena.Surullista,että lapset oppii jo pienestä "myymään" itseään esim.vähällä pukeutumisella.
Nelonenhan heidät myi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle nyt on ihan sama jos jotkut muut vanhemmat haluuvat jälkikasvuaan näytellä kaikelle kansalle vähissä pukeissa.Mutta täytyy sanoa,että pikkasen täytyy olla yksinkertasia,jos ei tilannetajua löydy ja sitten ihmetellään,kun arvostellaan.Ne tuomarit kyllä osoitti sanansa niille vanhemmille,eikä alaikäset tollaseen ohjelmaan pääse ilman vanhempien suostumusta.Noh,ihan sama.
Itse en omia lapsiani päästäisi telkkariin tuollalailla pukeutuneena.Surullista,että lapset oppii jo pienestä "myymään" itseään esim.vähällä pukeutumisella.
Nelonenhan heidät myi.
joo ehkä tuli tuossa arvionti virhe mut kotoa tuo myynti oli jo tullut hyväksytyksi.
 
Ärrimurri
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ei se haittaa mutta en tykkää, että minua syyllistetään ja uhkaillaan pedofiilihyökkäyksellä. Minun tyttöni saa olla juuri niin ihana, kuin hän on, eikä kellään ole oikeutta kajota häneen. Ymmärrän kyllä, että hän on pehmeä ja suloinen, mutta hänellä on oikeus koskemattomuuteensa.

Minä vahdin häntä, ettei kukaan koske häneen.
Hyvä että vahdit, se onkin sun tehtäväs! :)

Mun mielestä vaan siihen vahtimiseen kuuluu myös se, että katsotaan, mitä pikkutytöt pukee päällensä. Musta on rujoa nähdä pikkutytöillä "seksikkäitä" vaatteita. Mutta tää on mun mielipide. Itse äitinä en ikinä antaisi itselleni anteeksi, jos tyttärelle tahpahtuisi jotain kauheaa ja vaatteet olisivat voineet olla yllykkeenä siihen. Kyllä se ehtii niitä narutangoja käyttää aikuisenakin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimurri:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ei se haittaa mutta en tykkää, että minua syyllistetään ja uhkaillaan pedofiilihyökkäyksellä. Minun tyttöni saa olla juuri niin ihana, kuin hän on, eikä kellään ole oikeutta kajota häneen. Ymmärrän kyllä, että hän on pehmeä ja suloinen, mutta hänellä on oikeus koskemattomuuteensa.

Minä vahdin häntä, ettei kukaan koske häneen.
Hyvä että vahdit, se onkin sun tehtäväs! :)

Mun mielestä vaan siihen vahtimiseen kuuluu myös se, että katsotaan, mitä pikkutytöt pukee päällensä. Musta on rujoa nähdä pikkutytöillä "seksikkäitä" vaatteita. Mutta tää on mun mielipide.
Itse äitinä en ikinä antaisi itselleni anteeksi, jos tyttärelle tahpahtuisi jotain kauheaa ja vaatteet olisivat voineet olla yllykkeenä siihen. Kyllä se ehtii niitä narutangoja käyttää aikuisenakin ;)
mä olen samaa mieltä.

 
vieras
Joo, on kauheaa nähdä pikkutytöillä seksikkäitä vaatteita, mutta en lue uima-asuja tai jumppa-asuja varsinaisesti seksikkäiksi vaatteiksi. Pitäisikö uimaankin mennä sukelluspuvussa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja Karibian Aurinko:
En jaksanut lukea koko ketjua mut peesaan ap:n aloitus tekstiä.. :whistle:
Noo... miksi kommentoit, jos et viitsi lukea kaikkia mielipiteitä...?
Täh!? :eek:
Kommentoinhan minä ap:n aloitus tekstiä..! Eli olen samaa mieltä asiasta. Piste.
Tarviiko sitä aina lukea montaa sivua esim toisten väittelyä ja välillä jopa ne menevät aiheesta ohi.. :whistle:
Mitä haluaisit vielä tietää..?!
 
Ärrimurri
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
No hyvänen aika, onhan tuota pienemmät esim. rannalla bikineissä! Mitä ihmeen pahaa tossa on?! :headwall:
Niin siis edelleen, tytöt eivät olleet pahoja, mutta se, että esitys näytettiin televisiossa, sai aikaan sen, että "pääsivät" mukaan pedofiilien keskustelupalstalle. Siellä ruodittiin heidän ulkoisia avujaan. Tosi oksettavaa.

Tokihan lapset ovat rannalla bikineissä, mutta en kuitenkaan päästäisi telkkariin esittämään "mtv-tanssia" tissiliiveissä pikkutyttöäni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
No hyvänen aika, onhan tuota pienemmät esim. rannalla bikineissä! Mitä ihmeen pahaa tossa on?! :headwall:
Mä tuossa jo aiemmin kirjoitin, et ei välttämättä niinkään siinä mitä oli päällä, vaan se miksi.
Paidat oli tarkoitus olla päällä eli mietitty esiintymisasu, mut koska pelkäsivät jäädä muiden varjoon, päättivät vähentää vaatetusta.

Ja se, ettei tuomarit ym kommentoineet aiemmin, milläs kommentoit jos juuri ennen esitystä päätetäänkin esiintyä eri asussa kuin oli tarkoitus.

Tuleeko tuo muuten livenä?Vai nauhoitus?Olishan vanhemmat voineet (ainakin yrittää ) estää tuon esittämisen, jos kerran niin väärin oli.(tosin, en tiedä vaikka olisivat yrittäneet, mut ainakaan siitä eivät ole maininneet)
 
vieras
täällä aina haukutaan julkkiksia,jotka vähissä pukeissa keikistelevät millon missäkin,siis aikuisista ja yleensä kommentti on,että kun on julkisuuteen halunnut pitää kestää kritiikki!Ja näinhän se on!
Nyt kuitenkin kyseessä alaikäiset lapset,jolloin vastuu jää vanhemmille.Kai nyt herranen aika vanhemmat ymmärtää,että jos päästävät lapsensa telkkariin,ei sieltä välttämättä pelkkiä ruusuja satele!
Rannalle mennään lasten kanssa uimaan.Telkkariin mennään kun halutaan julkisuutta!
 
PahaSilmä
Itseasiassa mua nyt vähän loukkaa, että jos minun tytöllä on uimahousut, jotka on narulliset, joissa on rusetit sivuilla, niin minua arvostellaan siitä ja uhataan jonkun kaappaavan lapseni. Tekee mieli häippästä täältä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Itseasiassa mua nyt vähän loukkaa, että jos minun tytöllä on uimahousut, jotka on narulliset, joissa on rusetit sivuilla, niin minua arvostellaan siitä ja uhataan jonkun kaappaavan lapseni. Tekee mieli häippästä täältä.
ehkäpä tuo nyt oli vaan pelottelua. kyllähän sinne uimarannalle useimmiten se uikkari puetaan, makuja on monia taas et millainen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:
Siihe aikaisempaan ketjuun vastasinkin jo samoin: siinä linkissä, (pedofiilipalsta) oli keskustelu, jossa miehet puhuivat noista tytöistä tosi ällöttävästi. Aikuiset miehet. Ja samalla jakelivat vinkkejä, missä on hyvä bongata lolitoja. Et silleen...

Kyllä mä ainakin äitinä olisin ihan poissa tolaltani, jos mun 13-v alkais olla joka toisen pedofiilin päiväunien kohde.
Sitä tuskin pystyt estämään :whistle:
Varmaa on että jonkun päiväunissa sinunkin tyttösi seikkailee.
Sä oot etova.
Mitä etovaa tuossa oli? Voi kuule monikin tuon ikäinen on jo ne haarojen välinsä jollekkin "miehelle" levitellyt, 10 vuotiaat nykymaailmassa ihmettelevät: " mä oon 10wee ja neitsyt onko ok,kaikki kaverit on jo kokeneet,on mulla poitsu 19wee ja se haluais seksiä,voinko kokeilla".Valitettavaa mutta totta!
 
Ärrimurri
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Itseasiassa mua nyt vähän loukkaa, että jos minun tytöllä on uimahousut, jotka on narulliset, joissa on rusetit sivuilla, niin minua arvostellaan siitä ja uhataan jonkun kaappaavan lapseni. Tekee mieli häippästä täältä.
Pyydän oikeasti anteeksi, se oli rumasti sanottu. Mutta halusin tosissaan vähän penätä sitä sinunkin vastuuta tyttäresi pukeutumisesta. Enkä ole ainoa, joka on tätä mieltä täällä... Pikkutyttöjen ei kuulu pukeutua seksikkäästi.

Itsehän sanoit, että on aikuisen itsensä vastuulla, himoitseeko pikkulapsia vai ei... mutta minusta pedofiileille ei voi antaa vastuuta lapsista, he ovat sairaita ihmisiä eivätkä näe mielihaluissaan mitään väärää. Kyllä se on vanhempien itse kannettava se vastuu lapsistaan tällaisissa asioissa.

Kuten sanoin aiemmin, en ikinä itse antaisi itselleni anteeksi, jos pieni tyttäreni pukeutuisi seksikkäästi ja sitten hänelle sattuisi jotain.
 

Yhteistyössä