Miksi kolmetoistaveenä yhtään ärsyttänyt, vaikka vanhemmatkin miehet katselivat sillä silmällä?
Miksi se on nyt hirveä ajatus?
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Mun mielestä tuomarit oli ihan oikeassa.
En usko, että he niinkään juuri näitä tyttöjä/äitejä halusivat nolata, vaan ihan yleisellä tasolla kertoa, että tuon ikäisten esiintymisasun ei kuulu olla rintsikat. Siksi pyytivät myös äidit sinne lavalle, jotta mahdollisimman moni muukin meistä ymmärtäisi katsoa lastemme vaatetuksen perään.
Minua kyllä ärsytti ja vähän pelottikin joskus. Ei sellaista tosin usein tapahtunut, että olisi katseltu sillä silmällä.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Miksi kolmetoistaveenä yhtään ärsyttänyt, vaikka vanhemmatkin miehet katselivat sillä silmällä?
Kuuluu tai ei, kyllä mä ajelin bikinit päällä fillarilla uimareissut sen ikäisenä B) Eikä kiinnostanut tippaakaan muiden mietteetAlkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Mun mielestä tuomarit oli ihan oikeassa.
En usko, että he niinkään juuri näitä tyttöjä/äitejä halusivat nolata, vaan ihan yleisellä tasolla kertoa, että tuon ikäisten esiintymisasun ei kuulu olla rintsikat. Siksi pyytivät myös äidit sinne lavalle, jotta mahdollisimman moni muukin meistä ymmärtäisi katsoa lastemme vaatetuksen perään.
Mä peesaan tätä. Ei kolmetoista vuotiaiden kuulu käyttää "paljastavia" vaatteita.
peesi!!!Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Mun mielestä tuomarit oli ihan oikeassa.
niihän nuo puuhailee.. ja mun mielestä siihen pitäis puuttua, kohta on samat puuhat edessä jo 9-vuotiaana. jos 13v haluaa pukeutua seksikkäästi ja harrastaa seksi niin pitääkö se sallia? eikö aikuisella kuitenkin ole vastuu. valitettavan aikaisin alkaa näiden lasten aikuisuus :/ miksi kaikki sallitaan.. siksi kun muutkin tekee vai?Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä ).
no musta toi on eria asia kuin et menisit telkkariin esiintyy biksut päällä...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Kuuluu tai ei, kyllä mä ajelin bikinit päällä fillarilla uimareissut sen ikäisenä B) Eikä kiinnostanut tippaakaan muiden mietteetAlkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Mun mielestä tuomarit oli ihan oikeassa.
Mä peesaan tätä. Ei kolmetoista vuotiaiden kuulu käyttää "paljastavia" vaatteita.
Eihän seksin harrastaminen ole mitenkään verrattavissa siihen, että lapsella näkyy masu.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:niihän nuo puuhailee.. ja mun mielestä siihen pitäis puuttua, kohta on samat puuhat edessä jo 9-vuotiaana. jos 13v haluaa pukeutua seksikkäästi ja harrastaa seksi niin pitääkö se sallia? eikö aikuisella kuitenkin ole vastuu. valitettavan aikaisin alkaa näiden lasten aikuisuus :/ miksi kaikki sallitaan.. siksi kun muutkin tekee vai?Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä ).
Juu, kyllä se nähtävästi on Ihmiset on ihan sekaisin |OAlkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Eihän seksin harrastaminen ole mitenkään verrattavissa siihen, että lapsella näkyy masu.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:niihän nuo puuhailee.. ja mun mielestä siihen pitäis puuttua, kohta on samat puuhat edessä jo 9-vuotiaana. jos 13v haluaa pukeutua seksikkäästi ja harrastaa seksi niin pitääkö se sallia? eikö aikuisella kuitenkin ole vastuu. valitettavan aikaisin alkaa näiden lasten aikuisuus :/ miksi kaikki sallitaan.. siksi kun muutkin tekee vai?Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä ).
Jep, siksipä hyvinkin. Kaverit alkaa kiusaamaan ja ivaamaan, jos et meikkaa tai käytä minaria. Olet vaan joku mamis joka käyttää verkkareita ja villasukkia. Saat kuulla, kuinka kukaan jätkä ei susta ikinä voi kiinnostua ja kuinka sun "tissejäkään" ei kukaan edes huomaa kun käytät noin isoja huppareita.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:niihän nuo puuhailee.. ja mun mielestä siihen pitäis puuttua, kohta on samat puuhat edessä jo 9-vuotiaana. jos 13v haluaa pukeutua seksikkäästi ja harrastaa seksi niin pitääkö se sallia? eikö aikuisella kuitenkin ole vastuu. valitettavan aikaisin alkaa näiden lasten aikuisuus :/ miksi kaikki sallitaan.. siksi kun muutkin tekee vai?Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä ).
Mä en tajua, miksi seksuaalisuus pitäisi kieltää.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:niihän nuo puuhailee.. ja mun mielestä siihen pitäis puuttua, kohta on samat puuhat edessä jo 9-vuotiaana. jos 13v haluaa pukeutua seksikkäästi ja harrastaa seksi niin pitääkö se sallia? eikö aikuisella kuitenkin ole vastuu. valitettavan aikaisin alkaa näiden lasten aikuisuus :/ miksi kaikki sallitaan.. siksi kun muutkin tekee vai?Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä ).
eipä siitä kovin pitkä matka sinne enää ole jos kaikien mielestä on normaalia ja sallittua antaa pikkulasten olla alusvaatteisillaan telkkarissa.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Eihän seksin harrastaminen ole mitenkään verrattavissa siihen, että lapsella näkyy masu.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:niihän nuo puuhailee.. ja mun mielestä siihen pitäis puuttua, kohta on samat puuhat edessä jo 9-vuotiaana. jos 13v haluaa pukeutua seksikkäästi ja harrastaa seksi niin pitääkö se sallia? eikö aikuisella kuitenkin ole vastuu. valitettavan aikaisin alkaa näiden lasten aikuisuus :/ miksi kaikki sallitaan.. siksi kun muutkin tekee vai?Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä ).
niimpä :/Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Jep, siksipä hyvinkin. Kaverit alkaa kiusaamaan ja ivaamaan, jos et meikkaa tai käytä minaria. Olet vaan joku mamis joka käyttää verkkareita ja villasukkia. Saat kuulla, kuinka kukaan jätkä ei susta ikinä voi kiinnostua ja kuinka sun "tissejäkään" ei kukaan edes huomaa kun käytät noin isoja huppareita.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:niihän nuo puuhailee.. ja mun mielestä siihen pitäis puuttua, kohta on samat puuhat edessä jo 9-vuotiaana. jos 13v haluaa pukeutua seksikkäästi ja harrastaa seksi niin pitääkö se sallia? eikö aikuisella kuitenkin ole vastuu. valitettavan aikaisin alkaa näiden lasten aikuisuus :/ miksi kaikki sallitaan.. siksi kun muutkin tekee vai?Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä ).
Surullista. :|
Helppoa kun sanoit juuri sen mitä minäkin ajattelin. Ja mulla ainakin oli jo 13-vuotiaana minihameita ja toppeja ja miesten huomiota kerjäsin, seksiä harrastin kuitenkin paljon myöhemmin. Normaali mies ei näe tuollaisessa mitään seksikästä ja ne sairaat yksilöt näkee seksiä joka paikassa pukeuduttiin sitten miten tahansa.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mä en tajua, miksi seksuaalisuus pitäisi kieltää.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:niihän nuo puuhailee.. ja mun mielestä siihen pitäis puuttua, kohta on samat puuhat edessä jo 9-vuotiaana. jos 13v haluaa pukeutua seksikkäästi ja harrastaa seksi niin pitääkö se sallia? eikö aikuisella kuitenkin ole vastuu. valitettavan aikaisin alkaa näiden lasten aikuisuus :/ miksi kaikki sallitaan.. siksi kun muutkin tekee vai?Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä ).
Jos se on herännyt, se on.
Mutta sitten jos puhutaan yleisesti pukeutumisesta ja siitä miten maailma on ulkonäkökeskeinen ja miten seksillä myydään, on mullakin sanottavaa, vahvasti negatiivista.
Kun jos tää maailma nyt on tätä, ei se siitä parane että lätkäistään ikäraja.
Asenteita pitää muuttaa yleisesti.
Musta ois ollut IHANAA käyttää lyhyitä mekkoja ja pieniä paitoja. Mutta ei. joka ikinen päivä jouduin pukemaan hehtaarinkokoisen paidan päälleni, jossa li mahdollisimman pieni pääaukko. Oikeasti näytin tyhmältä ja pienipäiseltä. Häpesin sitä, että minulla oli niin pienet kädet ja pää ja vielä ne liian isot vaatteet korosti sitä minun pienuutta entisestään.Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Jep, siksipä hyvinkin. Kaverit alkaa kiusaamaan ja ivaamaan, jos et meikkaa tai käytä minaria. Olet vaan joku mamis joka käyttää verkkareita ja villasukkia. Saat kuulla, kuinka kukaan jätkä ei susta ikinä voi kiinnostua ja kuinka sun "tissejäkään" ei kukaan edes huomaa kun käytät noin isoja huppareita.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:niihän nuo puuhailee.. ja mun mielestä siihen pitäis puuttua, kohta on samat puuhat edessä jo 9-vuotiaana. jos 13v haluaa pukeutua seksikkäästi ja harrastaa seksi niin pitääkö se sallia? eikö aikuisella kuitenkin ole vastuu. valitettavan aikaisin alkaa näiden lasten aikuisuus :/ miksi kaikki sallitaan.. siksi kun muutkin tekee vai?Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä ).
Surullista. :|
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:eipä siitä kovin pitkä matka sinne enää ole jos kaikien mielestä on normaalia ja sallittua antaa pikkulasten olla alusvaatteisillaan telkkarissa.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Eihän seksin harrastaminen ole mitenkään verrattavissa siihen, että lapsella näkyy masu.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:niihän nuo puuhailee.. ja mun mielestä siihen pitäis puuttua, kohta on samat puuhat edessä jo 9-vuotiaana. jos 13v haluaa pukeutua seksikkäästi ja harrastaa seksi niin pitääkö se sallia? eikö aikuisella kuitenkin ole vastuu. valitettavan aikaisin alkaa näiden lasten aikuisuus :/ miksi kaikki sallitaan.. siksi kun muutkin tekee vai?Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä ).
Mutta kun on niitäkin lapsia, ketkä ei oikeasti tykkää mitään pieniä paitoja ja hameita käyttää, mutta tekevät niin, koska muutkin tekevät. Välttävät tällä kiusatuksi tulemisen.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Musta ois ollut IHANAA käyttää lyhyitä mekkoja ja pieniä paitoja. Mutta ei. joka ikinen päivä jouduin pukemaan hehtaarinkokoisen paidan päälleni, jossa li mahdollisimman pieni pääaukko. Oikeasti näytin tyhmältä ja pienipäiseltä. Häpesin sitä, että minulla oli niin pienet kädet ja pää ja vielä ne liian isot vaatteet korosti sitä minun pienuutta entisestään.
Kenenkään ei tarvinnut sanoa vaatteista mitään, johan minä näin peilistäkin, miltä näytän!
No kyse on kiusaamisesta, eikä vaatteista. jos lasta kiusataan hörökorvista, kyse ei ole korvista, vaan kiusaamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Mutta kun on niitäkin lapsia, ketkä ei oikeasti tykkää mitään pieniä paitoja ja hameita käyttää, mutta tekevät niin, koska muutkin tekevät. Välttävät tällä kiusatuksi tulemisen.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Musta ois ollut IHANAA käyttää lyhyitä mekkoja ja pieniä paitoja. Mutta ei. joka ikinen päivä jouduin pukemaan hehtaarinkokoisen paidan päälleni, jossa li mahdollisimman pieni pääaukko. Oikeasti näytin tyhmältä ja pienipäiseltä. Häpesin sitä, että minulla oli niin pienet kädet ja pää ja vielä ne liian isot vaatteet korosti sitä minun pienuutta entisestään.
Kenenkään ei tarvinnut sanoa vaatteista mitään, johan minä näin peilistäkin, miltä näytän!
Meidän kolmevuotiaalla pallomaha neidillä on mustat narubikinit (samanlaiset kuin minulla) mutta koska yläosa liukuu pois paikoiltaan, kun ei ole tissejä, se saa viipottaa pelkässä alaosassa.Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Suosittelisin kaikille äideille, että ensi kesänä puette rinsrenssanne kaapuun kun lähdette ulos, uimarannasta puhumattakaan Oletteko ihan oikeasti miettineet niitä silmäpareja jotka bikiniasuisia tyttöjänne rantsulla katsoo?
On se kauheaa. Se on kauheaa, että pedofiileilla on tälläisiä sairaita sivuja. minusta tyttöjen tulisi saada olla rauhassa, millaisia ovatkin, ilman kyttääjiä. Aikuisten pitää ottaa vastuu itsestään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se ei siis ole kauheaa että tyttöjen esitys on pedofiilien sivuilla?