Siis häh :D Koittaaks toi exän nyksä tosissaan kaveerata mun kans??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Se pyysi mua lenkille :D Eikä ollut eka kerta... Sit se on pyytänyt mua shoppailemaan jne. Musta vähän kiero ajatus, et saman miehen kaksi eri naista voisivat olla muka frendei?? Sit se on alkanut tykätä facessa mun kaikista statuksista ja kaiken huippu on se, et se kommasi mun kuvaan jtn että tosi hyvän näkönen oot..kehui mun sääriä :D Okei, mä kyl tiedän, et mun pitkät ja treenatut sääret on sata kertaa paremmat kun sen kintut mut mut nyt alkaa tulee sellainen fiilis jo tässä, et ei kai se yritä mua??

[QUOTE="utelias";24813642]Miten sinä treenaat? Kun sinulla on treenatut sääret? Paljonko ja mitä liikuntaa? :D[/QUOTE]

Joka aamu kun herään ni mä teen:
50 varpaille nousua pohkeille
+
50 vatsalihasta

sama juttu sit ennen ku meen nukkuu

Alkuperäinen kirjoittaja kuinka sä jaksat??;24813666:
No jo on kovat treenit sulla.

No joskus tulee sellanen fiilis et ei v**** mä en vaa jaksa!! mut sit mä väkisin puristan sen treenin itsestäni ulos ja kyl kantsii...ei siihen mene ku alle 15 min...Joskus varsinkin juhla päivinä tulee toi fiilis et ei vee mä en tätä tee...mut sit mä vaan teen ja that sit.

[QUOTE="utelias";24813679]Mutta tuohan on tosi vähän, ja eihän tuossa ole reisille/pakaralihaksille oikein mitään treeniä :O Minäkin olen treenatumpi kuin sinä :D[/QUOTE]

Kyl mä teen joka päivä myös pakara jumpan on yksi tehotreeni video mulla pakaroille...et sit kun mä muutan avoliittoon, ni mies ei saa hävittää mun vhs video laitetta, kun muuten mä en saa tehtyä mun peppu treeniä!!!!

Mitenkä mä en yhtään ylläty, et sinisulan avaus koskee nyksiä ja exiä ja facebookkia? Elämä? Onko sulla sitä? Varmaan kuukausi sitten olen viimeks täällä palstalla ollut ja jotain samanlaista kuraa silloinkin samalta nimimerkiltä. Eipä siinä, kukin tyylillään.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Eiks sulla oo aiemminkin ollu täällä aiheena sun exän nykynen? Oikeesti toi ei oo enää tervettä, sun puolelta siis. Oot ihan liian kiinni exässäs, tämän ja yhden toisen ketjun perusteella.

Todennäkösesti se sun exän nykynen on tajunnut vanhan hyvän sanonnan: keep your friends close, enemies closer.

Tai sitten ne on yhdessä huolissaan sun mielenterveydestä.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood

Yhteistyössä