Exän nyksä terrorisoi mun elämää:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
OMG. Iha karseeta. Kyl sen exän ois pitäny lähtee viemään sua prismaan ostamaan lihaa ja tamponeja! Kuka parisuhteessa muka suunnittelee jotai yhdessäoloo SUNNUNTAILLE?! Mikä ihmisiä vaivaa?! Mistä lähtien nyksät on menneet exien edellee, en tajuu...

Note: Jos mun miehen exä soittais miehelle et voitko heittää mut prismaan shoppailee niin mä varmaan lähtisin sen luo, löisin kakskymppii käteen et ota köyhä paska taksi ja hanki elämä ja jos tulis jotai sanomista nii tunkisin sen s-bonuskortin sen perseeseen. Sais kaupan päälle meidän plussapistesetelitki samaan reikään ni vois tehä sunnuntaiostoksia ihan keskenään oikein olan takaa.

Mut se ämmä onki hullu.

Hah oot sä varma, ettet ole mun exän nyksä?? Kuulostat ainakin vähän siltä...voisin kuvitellakkin että se totetuttaisi tollaisia hulluja aikeita. Mut kyl mä sitten viimestään lähestymiskiellon sille hommaisin

Tota noin...ihan niin kuin jollakin ämmällä olisi oikeus tulla katkaisemaan mun ja mun exän ystävyys...

Juurikin näin! YOU GO GIRL! Nyt pysyt lujana etkä anna sen nyksän tulla sun ja sun exän väliin!! Teidän ystävyys on tärkeämpää!

Totta kai sen pitää viedä sut Prismaan! Ja Sittariin! Ja Halpa-Halliin!

On se kumma ku parisuhteessa joidenki pitää olla ku paita ja perse ja kaikki pitää vittu suunnitella yhessä. Ja viel sunnuntaina!

Totta kai sun exän pitää viedä sut sinne Halpa-Halliin!!! Ja mitä tulee tohon et se nyksä vastas miehen puhelimeen, sehän on täys hullu! Mäki soittelin pari vuotta sitte monta kertaa viikos mun exälle et voiko se käyttää mua absilla hakee tulitikkuja ni sit se nyksä kerran vastas ja sano että mun pitäis tästä lähtien hakee ite mun omat tikut!

Voiksä kuvitella?

• Tykkää
Reactions: Ankh
[QUOTE="mimmi";24404293]Oot sinisulka profiilis mukaan parisuhteessa. Eikö sun miesystävä voi heittää sua rismaan haahuilemaan?[/QUOTE]

sen exä on se sen parisuhde.

[QUOTE="mimmi";24404293]Oot sinisulka profiilis mukaan parisuhteessa. Eikö sun miesystävä voi heittää sua rismaan haahuilemaan?[/QUOTE]

Etäsuhde ja sen auto on ulosotettu tai jotain tollasta :( Muuten kyllä, jos vaiks saisi joltain lainaan auton...esim exältä ja nyksä olisi täällä, niin voitaisiin kahdestaan käydä sen autolla Prismassa...ei tarviskaan exän nyksänkään mustasukkasena hermoilla...sanoisin sille vaiks, et oli aika piukat paikat meil tuolla takapenkillä ;D

Miksi sun pitää tulla mua ilkkuun? Ei välttis ole tarvista ostaa nyt mitään...tarkotuksena mukava yhdessä olo ja hengailu :) Ja kiva käydä ajelulla...nähdä ihmisiä jne. :)

Siis OMG, Eix sul oo frendei kenen kans meet hengaa PRISMAAN ja kenen kans sit voit olla vähän omomomomom!! Sit voisitte mennä vähän jädelle SLURPS <<<<<<3 Illalla voitte sitten yhen sidukan nauttia ja kuolata lisää ihmisiä..

Kannattaisko oikeesti hei hankkia ihan oma elämä? Exälläskin on sellainen niin ehkä säkin siinä onnistuisit :)

Mitäs jos entinen ukkos käski naisensa vastata puheluus just sen takia, että ei jaksa sua ja toivois että jättäisit sen rauhaan? Niillä menee varmaan paremmin ilman sua.

Mitä pitää olla päässä vialla, et oikeasti kuvittelee olevansa oikeutettu puuttumaan ex:nsä elämään ??? Etkö tajua, että te erositte ja tää nykyinen on nyt se, joka sille sun ex-miehellesi tärkein !!!!

Mä olen samaa mieltä, et ainoa terrorisoija olet SINÄ - millä perusteella tää ex sua terririsoi, jos sä itse sinne soittelet ? Ja kai sä nyt tajuat, että mieluummin tuo sun ex viettää aikaa tän nykyisen kanssa.

Toisaalta kun poimii jutustasi pari seikkaa // ettei aikuisella? ihmisellä ole varaa edes bussilippuun ( ja vielä sitten lapsikin hoidettavana ) ja että nykyisen miehesi auto ulosmitattu - tulee väkisinkin mieleen joku SEKOPÄÄ lääkkeiden väärinkäyttäjä, joka tukka sekaisin soittelee toisen perään ja elää omissa maailmoissaan. Ole aivan varma, että nykymaailmassa tuskin kukaan normaali nainen kuuntelisi sekuntiakkaan jokun sekopää ex-muijan puheluita tai tolllasta "perheretki yhdessä Prismaan" lässytystä - ehei, kyyllä saanet vielä kylmää kyytiä ja paljon.

Tosiasiassa sulla taitaa olla aika paljon muitakin ongelmia.. en ihmettele, vaikka sun olis pitänyt saada vähän lisää "päätä sekaisin" ja kohta jo sosiaaliviranomaiset terrorisoi sua jaa vie sun ja sun nyksäex:n lapsen... ::))) voi sua, onneksi Prisma on myösään auki / kävele sinne!

Mitäs jos entinen ukkos käski naisensa vastata puheluus just sen takia, että ei jaksa sua ja toivois että jättäisit sen rauhaan? Niillä menee varmaan paremmin ilman sua.

No en mä mikään häirikkö oo...sellasenako sä pidät mua? Oikeesti? No way...mutta any way ollaan oltu ystäviä enkä usko et exäkään tästä ystävyydestä haluis luopua...yhtä paljon se saa kuin antaakin ;D On aina saanut... ;D

Kyllä aikuinen mies tekee itse päätöksensä!
Hassua, miten katkera ex nainen täällä syyttää nykyistä , iikäänkuin mies ei kykenisi itsenäisesti päättämään mitä haluaa. Ehkä nyt vain aika myöntää totuus , että sulla ei oikeus puuttua ex:n elämään ja ettei se edes halua sua nähdä. Nykyinen on nykyinen ja kai tajuat NYKYINEN.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä