M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Etkö sä pääse sinne kauppaan haahuilemaan ilman exäää? Vai meinasitko maksattaa sillä ostoksesikin?
Tota noin...ihan niin kuin jollakin ämmällä olisi oikeus tulla katkaisemaan mun ja mun exän ystävyys...
Heh no kuule en pääse... menee noin puoli tuntia autolla sinne ajaessa...eikä olisi varaa bussi lippuihin laittaa nyt![]()
OMG. Iha karseeta. Kyl sen exän ois pitäny lähtee viemään sua prismaan ostamaan lihaa ja tamponeja! Kuka parisuhteessa muka suunnittelee jotai yhdessäoloo SUNNUNTAILLE?! Mikä ihmisiä vaivaa?! Mistä lähtien nyksät on menneet exien edellee, en tajuu...
Note: Jos mun miehen exä soittais miehelle et voitko heittää mut prismaan shoppailee niin mä varmaan lähtisin sen luo, löisin kakskymppii käteen et ota köyhä paska taksi ja hanki elämä ja jos tulis jotai sanomista nii tunkisin sen s-bonuskortin sen perseeseen. Sais kaupan päälle meidän plussapistesetelitki samaan reikään ni vois tehä sunnuntaiostoksia ihan keskenään oikein olan takaa.
Mut se ämmä onki hullu.
Heh no kuule en pääse... menee noin puoli tuntia autolla sinne ajaessa...eikä olisi varaa bussi lippuihin laittaa nyt![]()
öö pidä sä huoli omista asioistas...kuule kun me ollaan tavattu ainakin kolme kertaa kolme kertaa kolme kertaa öö monenkohan potenssiinAsuttu yhdessä, tehty lapsi ja oltu senkin jälkeen vielä seksi suhteessa...
Siis persaukisena ostoksille
![]()
Miksi sun pitää tulla mua ilkkuun? Ei välttis ole tarvista ostaa nyt mitään...tarkotuksena mukava yhdessä olo ja hengailuJa kiva käydä ajelulla...nähdä ihmisiä jne.
![]()
Tota noin...ihan niin kuin jollakin ämmällä olisi oikeus tulla katkaisemaan mun ja mun exän ystävyys...
sen exä on se sen parisuhde.
Miksi sun pitää tulla mua ilkkuun? Ei välttis ole tarvista ostaa nyt mitään...tarkotuksena mukava yhdessä olo ja hengailuJa kiva käydä ajelulla...nähdä ihmisiä jne.
![]()
Mitäs jos entinen ukkos käski naisensa vastata puheluus just sen takia, että ei jaksa sua ja toivois että jättäisit sen rauhaan? Niillä menee varmaan paremmin ilman sua.
No en mä mikään häirikkö oo...sellasenako sä pidät mua? Oikeesti? No way...mutta any way ollaan oltu ystäviä enkä usko et exäkään tästä ystävyydestä haluis luopua...yhtä paljon se saa kuin antaakin ;D On aina saanut... ;D