Exän nyksä facessa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis tekstasit sun exälle sen nykyisestä jotain ikävää? Sorry, mut tulee mieleen, että itse olet läheisriippuvaisuuden lisäksi hemmetin mustis ja kateellinen sen exän nyksälle.

Eikös se niin mene, että haukkumalla ja alentamalla toista yrittää päästä kukoksi tunkiolle ;)

Miksi et voi antaa niiden vaan rauhassa seukata, vaan työnnyt väliin sotkemaan kuviota tekstaamalla ikäviä jne.

Ei saakeli noita ap:n juttuja. :D Ei tässä tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Mulla on muuten facebookissa kaverina exä ja sen nyxä. Myös oma nyxä on mulla kaverina, hän ei kuitenkaan ole mun exäni kaveri. Mun nyxällä on kaverina exänsä.

Tuota, kuinkahan nolona muut pitää tyyppiä joka kommentoi kokoajan exälleen jotain? :D Tai sille on ihan sanaki kuvaamaan: epätoivonen.

Sen sijaan oman poikakaverin statusten kommentointi on ihan normaalia, joskin

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24794315:
En usko että sulla olis semmosia avuja jotka sais mun hermot kestämään yli sen viikon. Avuilla tarjoten ulkonäköä jolla just sen viikon vois kestää. Mutta se tärkeempi puuttuu edelleen. Pään sisältö.

Päätön kaipaa päätä, hauskaa :)

Siis Sinisulka, miksi sun pitää sen exän juttuja yleensä niin hanakasti kommentoida,
jos ette ihan parhaita ystävyksiä ole? Ja jos sen exän kanssa menee niin hienosti, että jutut menee yksiin, niin miksi yleensäkin se on sun ex???

Yhteistyössä