Exän nyksä facessa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kumpikos teistä tuon pelin sitte aloittaa....?
Pysy vaan yksäreissä asialinjalla, niin ei mee tulella leikkimiseksi :xmas:

No siis...yleensä se on ollut exä ja sit mä oon lisännyt vettä myllyyn :D Esim kun se aina yyveellä kommaa mun kuvia :D Koska jos exän nyksä näkis ne kommat, miten mun exä kommaa mun kuvia niin ihan vissiin vois vetää herneet nenään ja luulla et meillä on jotain :D Vaiks oikeesti mä olen exän mielestä vain kaunis ulkoisesti jne. Hän ihailee mua..."katsoa saa muttei koskettaa"-tyyliin

No siis...yleensä se on ollut exä ja sit mä oon lisännyt vettä myllyyn :D Esim kun se aina yyveellä kommaa mun kuvia :D Koska jos exän nyksä näkis ne kommat, miten mun exä kommaa mun kuvia niin ihan vissiin vois vetää herneet nenään ja luulla et meillä on jotain :D Vaiks oikeesti mä olen exän mielestä vain kaunis ulkoisesti jne. Hän ihailee mua..."katsoa saa muttei koskettaa"-tyyliin

Miksi hän on sitten ex?

Mitä sinä oikeasti saat näillä aloituksillasi? Tämä on jotain todella, todella huonoa teinikäyttäytymistä aikuiselta ihmiseltä. Ymmärtenetkö itsekään?

Onko sinulla muuta sisältöä elämälläsi kuin ex ja sen nykyinen? Voisi luulla, että sinua korpeaisi, kun ajattelet heidän olevan yhdessä, mitä kaikkea kivaa he tekevätkään... Joo-o, nyt provosoin.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Hah :D Siis lyhin seukkaus, mitä mulla on ollut niin on vissiin ollut jotain pari päivää just :D Et äläs kuule nyt lyttää mua sanomalla, et sä kestäisit mua vain viikon :D Jos sulla olisi tollanen ennakko oletus mua kohtaan, kun me alettas seukkaan niin veikkaisin et viikon jälkeen se vaihtuisi ihan häränpyllyä ja meidän seukkaus vaan jatkuis ja jatkuis :D No toi oli spekulointia

En usko että sulla olis semmosia avuja jotka sais mun hermot kestämään yli sen viikon. Avuilla tarjoten ulkonäköä jolla just sen viikon vois kestää. Mutta se tärkeempi puuttuu edelleen. Pään sisältö.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24794315:
En usko että sulla olis semmosia avuja jotka sais mun hermot kestämään yli sen viikon. Avuilla tarjoten ulkonäköä jolla just sen viikon vois kestää. Mutta se tärkeempi puuttuu edelleen. Pään sisältö.
mut josko sä oot kerta päätön ni teillä vois vaikka toimia? ;)

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24794315:

Äläs sano, tiedä vaikka yllättäisit itseskin löytämällä uusia piirteitä itsestäsi:laugh:
Kannattais kokeilla...

• Tykkää
Miksi hän on sitten ex?

Mitä sinä oikeasti saat näillä aloituksillasi? Tämä on jotain todella, todella huonoa teinikäyttäytymistä aikuiselta ihmiseltä. Ymmärtenetkö itsekään?

Onko sinulla muuta sisältöä elämälläsi kuin ex ja sen nykyinen? Voisi luulla, että sinua korpeaisi, kun ajattelet heidän olevan yhdessä, mitä kaikkea kivaa he tekevätkään... Joo-o, nyt provosoin.

Höh, mä en kyllä ymmärrä niitä, jotka voi vetää herneen nenään sinisulan jutuista. Ei pidä ottaa niin tosissaan. En mä menis välttämättä edes uskomaan, että on sellainen tyyppi oikeesti mitä antaa ymmärtää. Mutta vaikka oliskin, niin so what. Tiukkapipoista mä en tykkää.

• Tykkää
[QUOTE="vieras";24794379]Höh, mä en kyllä ymmärrä niitä, jotka voi vetää herneen nenään sinisulan jutuista. Ei pidä ottaa niin tosissaan. En mä menis välttämättä edes uskomaan, että on sellainen tyyppi oikeesti mitä antaa ymmärtää. Mutta vaikka oliskin, niin so what. Tiukkapipoista mä en tykkää.[/QUOTE]

Ei ole herne nenässä :) Et vissiin ymmärrä itsekään?

• Tykkää
[QUOTE="vieras";24794401]Tääh? Siis tässäkö aletaan haukkumaan meitä ketä puolustaa sinisulkaa. Siis sehän on melko varmasti porvoosta. Te ette tajuu.[/QUOTE]

Ei kunmä tarkotin, että tuola TrueBloodilla ON herne nenässä aika syvällä... heh heh :-)

• Tykkää
[QUOTE="vieras";24794401]Tääh? Siis tässäkö aletaan haukkumaan meitä ketä puolustaa sinisulkaa. Siis sehän on melko varmasti porvoosta. Te ette tajuu.[/QUOTE]

Miten nii melko varmasti. Väitän että täysin varmasti. :popcorn:

• Tykkää

Yhteistyössä