Pikakelaa nyt vaan siihen vaiheeseen kun te alatte taas seukata ja mee nukkumaan.Just tämä oli se pointti: Mut siis parmpi mulleKyl mä just textailinkin exälle tästä aiheesta...ootellaan nyt sen vastausta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pikakelaa nyt vaan siihen vaiheeseen kun te alatte taas seukata ja mee nukkumaan.Just tämä oli se pointti: Mut siis parmpi mulleKyl mä just textailinkin exälle tästä aiheesta...ootellaan nyt sen vastausta
No kumpikos teistä tuon pelin sitte aloittaa....?
Pysy vaan yksäreissä asialinjalla, niin ei mee tulella leikkimiseksi :xmas:
Just tämä oli se pointti: Mut siis parmpi mulleKyl mä just textailinkin exälle tästä aiheesta...ootellaan nyt sen vastausta
No siis...yleensä se on ollut exä ja sit mä oon lisännyt vettä myllyynEsim kun se aina yyveellä kommaa mun kuvia
Koska jos exän nyksä näkis ne kommat, miten mun exä kommaa mun kuvia niin ihan vissiin vois vetää herneet nenään ja luulla et meillä on jotain
Vaiks oikeesti mä olen exän mielestä vain kaunis ulkoisesti jne. Hän ihailee mua..."katsoa saa muttei koskettaa"-tyyliin
siis ei voi muuta sanoa ku että WTF??!
Mä putosin kärryiltä aikoja sitte... Eka se oli exän nyksä ja nyt nyksän eksä?
Pysyt sä itekkään kärryillä, kuka seurustelee ja kenen kans? :O
No älä nyt takerru pikkuasioihin
![]()
HahSiis lyhin seukkaus, mitä mulla on ollut niin on vissiin ollut jotain pari päivää just
Et äläs kuule nyt lyttää mua sanomalla, et sä kestäisit mua vain viikon
Jos sulla olisi tollanen ennakko oletus mua kohtaan, kun me alettas seukkaan niin veikkaisin et viikon jälkeen se vaihtuisi ihan häränpyllyä ja meidän seukkaus vaan jatkuis ja jatkuis
No toi oli spekulointia
mut josko sä oot kerta päätön ni teillä vois vaikka toimia?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24794315:En usko että sulla olis semmosia avuja jotka sais mun hermot kestämään yli sen viikon. Avuilla tarjoten ulkonäköä jolla just sen viikon vois kestää. Mutta se tärkeempi puuttuu edelleen. Pään sisältö.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24794315:En usko että sulla olis semmosia avuja jotka sais mun hermot kestämään yli sen viikon. Avuilla tarjoten ulkonäköä jolla just sen viikon vois kestää. Mutta se tärkeempi puuttuu edelleen. Pään sisältö.
Jaa hyvät hermot. Epäilen ettei tule löytymään koskaan.Äläs sano, tiedä vaikka yllättäisit itseskin löytämällä uusia piirteitä itsestäsi
Kannattais kokeilla...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24794341:Jaa hyvät hermot. Epäilen ettei tule löytymään koskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24794341:Jaa hyvät hermot. Epäilen ettei tule löytymään koskaan.
Mutta jos käviskin niin, että rakastuisit palavasti.... Se peittää ne asiat joihin sitä pitkää pinnaa luulit tarvitsevasi, ainakin alkuun![]()
Mutta jos käviskin niin, että rakastuisit palavasti.... Se peittää ne asiat joihin sitä pitkää pinnaa luulit tarvitsevasi, ainakin alkuun![]()
Miksi hän on sitten ex?
Mitä sinä oikeasti saat näillä aloituksillasi? Tämä on jotain todella, todella huonoa teinikäyttäytymistä aikuiselta ihmiseltä. Ymmärtenetkö itsekään?
Onko sinulla muuta sisältöä elämälläsi kuin ex ja sen nykyinen? Voisi luulla, että sinua korpeaisi, kun ajattelet heidän olevan yhdessä, mitä kaikkea kivaa he tekevätkään... Joo-o, nyt provosoin.
Nyt menee liian optimistiseksi![]()
Ei ole herne nenässäEt vissiin ymmärrä itsekään?