Siilinjärvi hälytys päiväkodin toiminnasta...voiko olla totta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Täällä liikkuu huhu jonka mukaan eskarilaiselle olisi annettu kiroilun takia valkopippuria suuhun!!! Voiko tällainen olla totta...sehän on rikos!!! Alkaa tässä pelottaa uskallanko sittenkään lähteä töihin ja viedä lastani päiväkotiin jos siellä toimitaan noin. Kiroilua en hyväksy, mutta jos aikuinen ei keksi muuta keinoa kuin pippurin, niin huh huh

Ihan hyvä kasvatus metodi, varsinkin jos on karannut käsistä tuo toiminta. Soita päiväkodin johtajalle ja kysy onko huhu totta, turhaa sinä sitä täällä levität ilman tietoja.

Mitä niiden hoitajien pitäisi sitten tehdä kurittomien lasten kanssa, jotka vaan huutaa, ettei heitä saa määrätä ja kiroilevat lisää päin naamaa? Jäähyllä eivät pysy jne.

No ei nyt rikos sentään vielä.

En menettäisi yöuniani ja kasvattaisi paniikkiani miettiessäni uskaltaisinko huhun vuoksi olla ilmoittamatta lastani eskariin.

samaa mieltä että on liiaksi karannut käsistä asiat. Ennen 'koko kylä kasvatti lasta' ja jokainen aikuinen uskalsi mennä sanomaan ja komentamaan, kieltää, puuttua ei toivottuun käytökseen. No, nykyään ei voi, kun hyperventiloivat vanhemmat tekee rikosilmoituksen jos kullannuppua ojentaa.

Uskomattomia ootte! :O Menkääs itse heittämään valkopippuria suuhunne! Kyllä toi on jo pahoinpitely!

En minäkään hyväksy kiroilemista, mutta kyllä aikuisilla täytyy olla muitakin keinoja kuin pistää pippuria puolustuskyvyttömän suuhun! :kieh:

Uskomattomia ootte! :O Menkääs itse heittämään valkopippuria suuhunne! Kyllä toi on jo pahoinpitely!

En minäkään hyväksy kiroilemista, mutta kyllä aikuisilla täytyy olla muitakin keinoja kuin pistää pippuria puolustuskyvyttömän suuhun! :kieh:

mutta niitähän ei ole, kun mitään keinoja ei enää ole.. jos ei se nätisti keskustelu mene jakeluun niin kaikki on ihan kädettömiä.. se nyt vaan on oikeasti niin että nykykasvatus tulee tuottamaan vain lisää ongelmia ja täysin hukassa olevia nuoria aikuisia

Toisaalta ei mikään ihme jos kiroilu karannut päiväkodissa täysin käsistä :/
Mutta nykyäänhän se menee niin että päiväkodit ja koulut on niitä kasvattajia ja vanhemmat on sitä varten joiden luona saa nukkua, kun lapsi tekee jotain väärää ennen opettajat ja päiväkodit syyttivät vanhempia huonoista kotioloista vaan nykyään vanhemmat syyttävät koulua/päiväkotia huonoista oloista ja epäammattilaisesta kasvatuksesta :D
JA parhaimpia on nämä ulkomaalaustaustaiset lapset, eräälle ryhmittymälle kun on jo kotona oetettu että kaiki kielto on rasistista ja näitä lapsia kun et juuri mitenkään saa kuriin, jos ilmoitamme lastensuojeluun on vanhemmat kimpussa hakkumassa rasistiksi jos taas kiellämme lasta huutaa lapsi pää punasena että ollaan rasisteja.

Olisi kiva kuulla niitä muita tehokkaita keinoja, joita aikuisilla pitää olla. Puhuttelu ja jäähyt kun ei pilalle hemmoteltuja ipanoita ruotuun pistä.
Kerran hain tyttöä eskarista ja näin kun siellä oli "tilanne päällä".
Yksi poika makasi lattialla vatsallaan ja eskarin johtaja istui hajareisin pojan päällä pitäen samalla pojan käsiä tämän selän takana.
Poika huutaa kurkku suorana "haista vittu ämmä päästä mut irti saatanan huora jumalauta!". Näitä hyvän kasvatuksen kautta opittuja sanoja poika toisteli eri järjestyksessä kovaan ääneen huutaen.

Kysyin myöhemmin tytöltä mitä oli tapahtunut ja tyttö kertoi että tuo poika oli yhtäkkiä vaan alkanut riehumaan. Tilanne näytti tietysti aika hurjalta kun aikuinen istuu rimpuilevan lapsen päällä mutta ilman tätä poika olisi todennäköisesti satuttanut muita tai itseään.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23190450:
Kyllä mä olen puraissut vahingossa valkopippuria. Voin mä sen tahaltenikin tehdä. Pitäiskin ehkä- mä olen kova kiroamaan.

Paskat (valkopippuri) se mikään pahoinpitely ole.......

Reps:D!

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23190537:
Kerran hain tyttöä eskarista ja näin kun siellä oli "tilanne päällä".
Yksi poika makasi lattialla vatsallaan ja eskarin johtaja istui hajareisin pojan päällä pitäen samalla pojan käsiä tämän selän takana.
Poika huutaa kurkku suorana "haista vittu ämmä päästä mut irti saatanan huora jumalauta!". Näitä hyvän kasvatuksen kautta opittuja sanoja poika toisteli eri järjestyksessä kovaan ääneen huutaen.

Kysyin myöhemmin tytöltä mitä oli tapahtunut ja tyttö kertoi että tuo poika oli yhtäkkiä vaan alkanut riehumaan. Tilanne näytti tietysti aika hurjalta kun aikuinen istuu rimpuilevan lapsen päällä mutta ilman tätä poika olisi todennäköisesti satuttanut muita tai itseään.

Miten tollasta voi olla jo päiväkodissa? Meidän aikana oli tollanen tianne lastenkodissa, kyseessä 14v poika.

Kuinka tuollaiset rasavillit päästetään päiväkotiin antamaan vaikutteita kiltimmille lapsille!!! Ojentaisitte kotonanne oikein kunnolla niin ei tarvitse päiväkodinväen puuttua! Uskomatonta miten annatte kakaroidenne tehdä/sanoa mitä huvittaa!!!!!!

Yhteistyössä