sen

takia minä suutun joka asiasta kaikille kun mulla on pari vk ollu vissiin hormoonit sekasi...minä en tiedä mikä saa mut joka ikinen päivä raivon partaalle!ymmärrätte varmaan kun naisiahan tässä ollaan!esim.siks en varmaan kritiikkiä kestä...sekin saa mut raivoamaan.on ollu poikaystävällä kestettävää...et anteeks nyt vaan ku alunperinkään kysyin mitään kun kritiikkiä keskusteluissa esiintyy ja varsin hyvin tiesin sen ja silti vaan valitan. :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2004 klo 22:02 anna kirjoitti:
takia minä suutun joka asiasta kaikille kun mulla on pari vk ollu vissiin hormoonit sekasi...minä en tiedä mikä saa mut joka ikinen päivä raivon partaalle!ymmärrätte varmaan kun naisiahan tässä ollaan!esim.siks en varmaan kritiikkiä kestä...sekin saa mut raivoamaan.on ollu poikaystävällä kestettävää...et anteeks nyt vaan ku alunperinkään kysyin mitään kun kritiikkiä keskusteluissa esiintyy ja varsin hyvin tiesin sen ja silti vaan valitan. :\|
tämä teksti kuuluu tohon ana kirjotukseen..sori moka!
 
:D Ihmisiä tässä ollaan ;) Tuttua näin naisena nämä HORMONIPOLIITTISET asiat.Mutta iän myötä sitä vähän oppii "hillitsemään".Hyvähän se on silti kyetä purkamaan mieltäänkin sillalailla rakentavasti kuitenkin ;) Keskustelu on aina hyväksi ,huonompi juttu puida vain omassa pääkopassaan asioita...että hyvä kun kirjoittelit tänne "akoille",hih!Voihan paksusti ja hyvin ja muista olla kiltti poikaystävälle? =)
 
ana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2004 klo 13:06 Meri kirjoitti:
Siis hä? Nyt minä en enää ole kärryillä! Mikä tää ana anna oikeen on? Lisää vain tulee teinipiirteitä.. hohhoijaa. Sit paikkaillaan ettei maine menisi?
[uote]

paikkailla ja paikkailla....mulle se on yks lysti meneekö maine vai ei!jos minusta ei tykätä ni minkäpä mä sille teen ja minä en tänne tullu mainetta kerää vaan keskusteee josta ei kuitenkaan ollu hyötyä.
 
olen ikäni kaiken kärsinyt kuukautisia edeltävästä kireydestä, ts.tästä hormooni kiukuttelusta, ja tietysti läheiseni myös.Siitä on tehty tutkimuksia ja kirjoitettu kirjoja jne. toisille se on isompi ongelma kuin toisille.Siihen on olemassa lääkkeitäkin ja minulle on ollut hyvä apu helokkiöljykapseleista ( saa luontaistuotekaupoista)
tähän hormoonikiukkuun kun mikään määrä "itsehillintää" ei tahdo tehota kun hormoonit eivät ole säädeltävissä tietoisella tahdolla, siksi tästä niin kärsiikin kun tekee hyviä päätöksiä: nyt mä en enää suutu enkä huuda enkä raivoa ja kenties kuukauden kuluttua on taas rikkonut ne.
 
Äiti-alokas85
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2004 klo 23:08 iltatähtien äippä kirjoitti:
Siihen on olemassa lääkkeitäkin ja minulle on ollut hyvä apu helokkiöljykapseleista ( saa luontaistuotekaupoista)
Oon kuullu kans että helokkiöljykapselit auttais. Täytyy kokeilla sitten kun taas läheiset saa kärsiä mun tulvapäivistä... :)
 
Aikuisena kumminkin voisi edes yrittää hallita tunteitaan, vaikka kiukuttaisikin. Kaikkea ei tarvitse purkaa muihin edes kuukautisten verukkeella. On sitä pahempiakin ongelmia maailmassa kuin kuukautiset. Sitä paitsi siihenkin vaivaan löytyy lääkkeitä: liikunta, ulkoilu, nukkuminen, sekä ihan apteekkilääkkeet, jollei muu auta.
 

Yhteistyössä