En kestä tota miestä enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En vastannut edellisille vaan tiedät kyllä kenelle..

Ja mitä noihin ilkeisiin ämmä kommentteihin tulee niin ihan miten vain, tuo on sun mielipiteesi. Mun mielestäni mulla on oikeus saada apua mieheltäni lastenkasvatukseen ja kodinhoitoon sekä lämpöä ja läheisyyttä. Olisiko pitänyt mitään sanomatta vain lähteä? Kertomatta mitä ajattelen ja miksi en jaksa tätä? Koittamatta pelastaa suhteen?

Aikamoisia idiootteja ne tässä ketjussa, jotka väittävät että yhtään ei saisi puuttua, jos toinen ei lainkaan osallistu perheen arkeen. Jos lapset ja koti on yhdessä hankittu, ne myös hoidetaan yhdessä. Jos toinen ei oma-aloitteisesti tätä ymmärrä, siihen saa ja pitää puuttua. Toki ideaalitilanteessa sen miten toinen kotia tai parisuhdetta hoitaa pitäisi käydä ilmi jo ennen niiden lasten hankkimista, mutta ihmiset muuttuvat. Ja varsinkin addiktiot ovat sairauksia, jotka voivat puhjeta myöhemminkin ja joiden hoitamisessa puolison tulisi olla tukena. Mutta olkoon sitten seksiriippuvuus, alkoholismi tai peliaddiktio, jos uhri itse ei ymmärrä tai halua hakea apua siitäkään huolimatta, että sitä hänelle yritetään kaikin keinoin tarjota, ei kenenkään pidä omaa elämäänsä sellaisen kumppanin kanssa pilata vaan ymmärtää milloin täytyy oman jaksamisen vuoksi luovuttaa.