Selitetään Jeesuksen sanat!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Okei. Mutta Jeesuksen sanat ei ole koko Raamattu, tai sit Raamatuista voisi jatkossa tehdä vaan 4 evankeliumin niteitä.

Ja sanon tämän aina, mutta häissä luettu rakkauden luku eli Korinttilaiskirje 13. jää sit pois, samoin "Herra on minun paimeneni" eli psalmi 23, ja Johanneksen kirjeessä sanottu "Jumala on rakkaus", jolla eikkarit monesti mieluusti puolustaa synnin tekemistä. (y)

Hyvää päivänjatkoa!
mikä on eikkari?
 
vierailija
Olen rukoillut mieheni kanssa että muutetaanko Afrikkaan tai perustetaanko Intiaan orpokoti. Ei vastausta, ei mitään puhuttelua siihen suuntaan.
Sen sijaan olen saanut viime aikoina lahjoittaa ylimääräisen pöytäryhmän sitä tarvitsevalle, saan olla lähetystyössä lähettävänä tahona kotimaassa. Täälläkin on hommaa.
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/srkn-puheenjohtaja-matti-taskila-saarnatehtava-kuuluu-miehille/798117/

Mitä oikeen lähetät ja minne?
Popcorniako? Pilliemehuja? Buranaa?
 
vierailija
Ei Jeesuksen sanoja voi mielellensä sopiviksi selittää tai ei uskovalle. Ne salaisuudet aukeavat kun tulee uskoon ja on kokenut jumalan ihmeet omassa elämässään. Korva on se kuulkoon.. Ja mitä vain voi lukea mutta se ei aukene jos ei ole avannut silmiään. Sama kuin lukisi tatti on tatti tatti on tatti mutta se asia siellä raamatussa ei yksinkertaisesti aukene jos ei ole avannut mieltään jumalalle ja luovuttanut elämäänsä hänelle.
 
vierailija
Ei Jeesuksen sanoja voi mielellensä sopiviksi selittää tai ei uskovalle. Ne salaisuudet aukeavat kun tulee uskoon ja on kokenut jumalan ihmeet omassa elämässään. Korva on se kuulkoon.. Ja mitä vain voi lukea mutta se ei aukene jos ei ole avannut silmiään. Sama kuin lukisi tatti on tatti tatti on tatti mutta se asia siellä raamatussa ei yksinkertaisesti aukene jos ei ole avannut mieltään jumalalle ja luovuttanut elämäänsä hänelle.
Sama Jumala oli Hänelläkin, mutta hän toteutti muiden tulkintoa, koska oli oodotettavissa...
https://www.youtube.com/watch?v=8qJTJNfzvr8
"aika on täytetty", sanoi Hän. Jokaisella meillä on tietty aikamme.(y)
 
vierailija
Okei. Mutta Jeesuksen sanat ei ole koko Raamattu, tai sit Raamatuista voisi jatkossa tehdä vaan 4 evankeliumin niteitä.

Ja sanon tämän aina, mutta häissä luettu rakkauden luku eli Korinttilaiskirje 13. jää sit pois, samoin "Herra on minun paimeneni" eli psalmi 23, ja Johanneksen kirjeessä sanottu "Jumala on rakkaus", jolla eikkarit monesti mieluusti puolustaa synnin tekemistä. (y)
https://www.ts.fi/uutiset/maailma/4510821/Kiinalainen+virkamies+Lansimaat+kayttavat+kristinuskoa+horjuttaakseen+Kiinaa
 
vierailija
"Hän sanoi heille: »Oletteko tekin noin ymmärtämättömiä? Ettekö käsitä, ettei mikään ulkoapäin ihmiseen tuleva voi saastuttaa häntä?"
Tällä Jeesus kritisoi koronapaniikkia. Millekään passeille, rajoituksille yms. ei ollut tarvetta
Outo rinnastus mutta👍🏻 Jeesukselle ja toinen 👍🏻 plandemia-kritiikille. Nwo ja yk eivär onnistu huijauksessaan
 

Yhteistyössä