H
hysteerikkö(kö)
Vieras
Mitä teille on esim. neuvolassa tuosta sanottu? Saako raskausaikana olla selällään jos se itsestä tuntuu hyvältä?
Aloin tässä asiaa pohtimaan kun neuvolassa mulle on sanottu että selällään olemista tulisi välttää, koska vauva painaa suuria verisuonia ja täten vaikuttaa sekä äidin että vauvan verenkiertoon. Öisin kuitenkin tulee vahingossa käännyttyä selälleen ja äskenkin makoilin hammaslääkärissä selällään niin onko tästä voinut koitua vaaraa vauvalle? Tuntikausia en selälläni ole ollut mutta joitakin aikoja kuitenkin.
Aloin tässä asiaa pohtimaan kun neuvolassa mulle on sanottu että selällään olemista tulisi välttää, koska vauva painaa suuria verisuonia ja täten vaikuttaa sekä äidin että vauvan verenkiertoon. Öisin kuitenkin tulee vahingossa käännyttyä selälleen ja äskenkin makoilin hammaslääkärissä selällään niin onko tästä voinut koitua vaaraa vauvalle? Tuntikausia en selälläni ole ollut mutta joitakin aikoja kuitenkin.