Seksiviestittelyä.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukkanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos se nyt on sun mielestä sopivaa käytöstä kun olet varattu, niin miks et kerro sun miehelle?
Tuskin sustakaan tuntuis kivalle jos ukkos lähettelis entiselle panolleen viestejä.
Mielipiteitä on tietenki erilaisia ja niin on ihmisiäkin...

Mä vaan mietin että ymmärrätkö tosiaan mitä sulla on pelissä??
Kannattaako riskeerata jonkun häntäheikin takia koko perhe?
Vaikka sulla ei olisi aikomustakaan tavata tätä miestä väittäisin että JOS miehesi tietäisi tähän asti tapahtuneesta hän tuskin ihastuisi.

Miespuolisia kavereita saa naisella olla, ja useinhan siinä saattaa kaksimieliseksi juttu lipsahtaa ;) Mä mielelelläni puhun seksistä (yllätys yllätys.. =) ) mut ainoastaan niinkuin mistä tahansa muustakin asiasta keskustellaan, en anna ymmärtää että jotain voisi olla tarjolla.

Bree osui naulan kantaan.Kaikki tuollainen puuhastelu mikä pitää salata kumppanilta on jokseenkin epäilyttävää :/ Mä en ainakaan päätä silittelisi jos mies jäisi moisesta kiinni ja siksi toisekseen,en voisi olla itseni kanssa saati katsoa toista silmiin jos harrastaisin itse samaa.

Vaikka puhuu mielellään seksistä,ei se tarkoita että olisi avoin jakamaan myös tavaraansa yhtä innokkaasti.Paitsi omalle miehelle :p :D