kävijä
Olen jo kauan halunnut jotain muuta kuin, mitä meillä on toisillemme tarjota. Meillä menee ihan hyvin, jos ajatellaan, että oltais jotain muuta kuin aviopari. Minä en ole varmaankaan enää vuoteen rakastanut miestäni, ainakin siltä tuntuu. Mieheni toistaa minulle sitä, miten tärkeä hänelle olen, vaikkei hän sitä osaakaan näyttää. Varmasti merkitsenkin hänelle todella paljon ja sen tietäminen ahdistaa entistä enemmän. Itse haluaisin ulos tästä suhteesta, mutta vuosien varrella koetut ja huomatut asiat pitävät yhdessä. Tiedän, että mieheni ei selviäisi erosta aivan helpolla, hän on itse sanonut, että jos minulle sattuisi jotain, hän ei selviäisi jatkamaan elämää.
Hän on aina ollut riippuvainen minusta ja nyt viime aikoina se on alkanut tuntua minusta kuin vetäisin kivirekeä perässäni. Välitän miehestäni todella paljon, mutta en sillä tavalla kuin hän luulee ja odottaa. Minä en siedä hänen läheisyyttään enkä seksiä, mutta hänelle en voi mitenkään kertoa, etten enää rakasta enkä halua "aviollisia velvotteita".
Jos hän vaan ymmärtäisi, ettei kaikki ole ennallaan....
Olen yrittänyt varovasti puhua hänelle, mutta keskustelut tyrehtyvät hyvin nopeasti. Emme pysty puhumaan juuri mistään, kumpikin vaan kantaa asioita sisällään.
Mikä neuvoksi?
Hän on aina ollut riippuvainen minusta ja nyt viime aikoina se on alkanut tuntua minusta kuin vetäisin kivirekeä perässäni. Välitän miehestäni todella paljon, mutta en sillä tavalla kuin hän luulee ja odottaa. Minä en siedä hänen läheisyyttään enkä seksiä, mutta hänelle en voi mitenkään kertoa, etten enää rakasta enkä halua "aviollisia velvotteita".
Jos hän vaan ymmärtäisi, ettei kaikki ole ennallaan....
Olen yrittänyt varovasti puhua hänelle, mutta keskustelut tyrehtyvät hyvin nopeasti. Emme pysty puhumaan juuri mistään, kumpikin vaan kantaa asioita sisällään.
Mikä neuvoksi?