L
Löytäjää
Vieras
Pyydetään palauttamaan löytötavaratoimistoon.
Löytöpalkkiona ilmainen pano seksikkäälle naiselle...
Löytöpalkkiona ilmainen pano seksikkäälle naiselle...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja karismaako.:Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyestä virsi kaunis:Minä en halua puolisoa, joka ei halua minua.
Tuossa virressä on sanat kohdallaan. Seksittömyys parisuhteessa ei ole ok. Kyllä jämpti on näin.
Alkuperäinen kirjoittaja Danii:Mitkä nämä "parisuhteen alussa sovitut pelisäännöt" oikein käytännössä toimii? ?
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:Alkuperäinen kirjoittaja Danii:Mitkä nämä "parisuhteen alussa sovitut pelisäännöt" oikein käytännössä toimii? ?
Hyvin ne toimii. Molemmat ovat luvanneet toisilleen seksiä ja olla pihtaamatta. Ja jos ei lupaus pidetään, niin pidetään myöksin se lupaus, ettei käydä vieraissa.
Alkuperäinen kirjoittaja been there:Alkuperäinen kirjoittaja karismaako.:Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyestä virsi kaunis:Minä en halua puolisoa, joka ei halua minua.
Tuossa virressä on sanat kohdallaan. Seksittömyys parisuhteessa ei ole ok. Kyllä jämpti on näin.
Ei sellaista kukaan halua. Mutta, kun elämä nyt on yllätyksiä täynnä, seksittömiä jaksoja voi tulla niin tuhannesta eri syystä.
Seksittömyys on ok (olosuhteet huomioon ottaen) mutta jatkuva oman kumppanin haluamattomuus ei ole.
Tämä oli itsellekin tärkeää, koska menin parikymppisenä naimisiin ja halusin turvata selustan.
Alkuperäinen kirjoittaja karismaako.:No niin. Haluttomuutta seksin hainkin, mutta enemmän sainkin.
Alkuperäinen kirjoittaja munamies''':Jos nainen myöntää,... niin eikö olekin parempi lopettaa koko vastenmielinen seksielämä ja hoidella hommat pelkillä pusuilla vaan?
Tämä oli itsellekin tärkeää, koska menin parikymppisenä naimisiin ja halusin turvata selustan.
Tasapuolisuutta tai ei, mutta olemme eläneet hänen halujensa mukaan, joten hän on pääsääntöisesti säädellyt jaksaako seksiä jonakin päivänä vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:Vaimoni oli se, joka halusi nuorena naimisiin. Suostumalla sopimukseen hänkin sai lupauksen, ettei seksi lopu parisuhteessamme. Hän on saanutkin nauttia seksistä koko rahan edestä. Hän on myös aina ollut sitä mieltä, että parisuhde ei ole parisuhde ilman seksiä. En ole koskaan myöskään halunnut loukata hänen (naisen) itsetuntoa, joten en ole myöskään koskaan kieltäytynyt seksistä. Hän on myöntänytkin nyt jälkeenpäin, että on ollut tyytyväinen, että löysi halukkaan miehen, joka on myös pysynyt halukkaana. Tasapuolisuutta tai ei, mutta olemme eläneet hänen halujensa mukaan, joten hän on pääsääntöisesti säädellyt jaksaako seksiä jonakin päivänä vai ei.
Jotenkin olen ollut aistivinani, että täällä useallakin naisella ei olisi ollut kanttia luvata, tai halunneet antaa tuollaista lupausta seksin riittävyydestä?? Olen ilmeisesti onnenpekka, että löysin sellaisen naisen, jolla tuota kanttia oli ja joka myös on pitänyt sen mitä on luvannut. Vaikka tunteella naimisiin mentiinkin, niin tiettyä laskelmointia on ollut havaittavissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs:Johan on kummaa sakkia, ei saa ymmärrystä, ei tohtorin lakkia
Tässä yritän kuumeisesti selittää, et vaikka halua on, ei aina jaksa pelittää.
Kivahan se että korvaa kela, jos poikki purtuna on mela.
Vaan onko sitten elo somaa, ei naida voi vierasta, ei omaa.
Toki suhteessa kuuluisi panna, vaan väkisin en anna.
Aina eivät kohtaa halut ja kuivumaan joutuu kalut.
Vastavuoroisesti, nyt tätä funaa, en ole aina saanut munaa.
Silti tai juuri siksi, parisuhteessa on niksi; älä seksin puutteessa suhdettasi pilaa, vaan anna toiselle tilaa.
Aina turvautua voi apuun omaan, se johtaa onneen melkein yhtä somaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Tupla tai kuitti:Neljä vuotta kestänyt suhde vitsillä? Eikö ollut hankalaa seurustella toisen kanssa kun aviomies oli niin mustis?