Hahhah. Aika mielenkiintoista.Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 21:12 Kipinätär kirjoitti:Hei, minä nyt en noista tekopilluista mitään ymmärrä - nainen kun olen-
Mutta joku vuosi sitten olin hurvelin kotimyynti kutsuilla ja ostin sieltä pienen silikonisen nais"torson". Siinä oli siis vartalo mutta ei jalkoja tai käsiä.
Vähän niinkun sellanen Wanha kreikkalainen patsas, antiikin ajalta mutta silikonia. Siinä Oli sitten reikäkin oikeella paikallaan ja mies kehus että ihan oikeelta tuntuu... hmmm. piti sitten tulla tännekin hölisemään...
Tai sitten voisko ollaAlkuperäinen kirjoittaja 19.08.2006 klo 23:28 juuuu faktaa kirjoitti:ai että missä halut?
1. Niiden akat on liian pulleita, eivät harrasta liikuntaa, eivät pidä itsestään, eli eivät ole sinut itsensä kanssa, joten eivät ole tarpeeksi seksikkäitä/haluttavia.
2. ne äijät käy vieraissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 11:08 mvv kirjoitti:\Hahhah. Aika mielenkiintoista.Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 21:12 Kipinätär kirjoitti:Hei, minä nyt en noista tekopilluista mitään ymmärrä - nainen kun olen-
Mutta joku vuosi sitten olin hurvelin kotimyynti kutsuilla ja ostin sieltä pienen silikonisen nais"torson". Siinä oli siis vartalo mutta ei jalkoja tai käsiä.
Vähän niinkun sellanen Wanha kreikkalainen patsas, antiikin ajalta mutta silikonia. Siinä Oli sitten reikäkin oikeella paikallaan ja mies kehus että ihan oikeelta tuntuu... hmmm. piti sitten tulla tännekin hölisemään...
ps. Oot ihanan vapautunut ja söpökin vielä
Kiitos kiitos
Peittokin on hyvin
t. mies
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 11:10 Naisnäkökulma kirjoitti:\Tai sitten voisko ollaAlkuperäinen kirjoittaja 19.08.2006 klo 23:28 juuuu faktaa kirjoitti:ai että missä halut?
1. Niiden akat on liian pulleita, eivät harrasta liikuntaa, eivät pidä itsestään, eli eivät ole sinut itsensä kanssa, joten eivät ole tarpeeksi seksikkäitä/haluttavia.
2. ne äijät käy vieraissa.
3. Miehet itse on liikunnan tai/ja muun miehisen toiminnan puutteessa vähintäänkin henkisesti (myös tai/ja fyysisesti) veltostuneet, eivät pidä itsestään eivätkä ole voimansa tunnossa - eivät myöskään tunne seksuaalista vetovoimaa...?