Raskaaksitulon todennäköisyys imetysaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sannael harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sannael harmaana

Vieras
Tästä asiasta meillä on keskusteltu nyt kun seksi on alkanut jonkin verran kiinnostaa minuakin pojan syntymän jälkeen (jo oli aikakin, sano, 5kk mennyt jo). Mies ei tykkää kumista :/ ja minä en tahdo aloittaa mitään hormonaalista ehkäisyä, kun vielä imetän. Sosekokeilut on aloitettu mutta pääasiassa meillä on täysimetys edelleen, pisin syöttöväli on yöllä noin 5-7 tuntia. Toinen vauva ei kuitenkaan ole toiveissa ihan vielä, mulla kun on opiskelut kesken.

Mies ei oikein usko, että voisin tulla raskaaksi. Mitäs sanotte siskot? Onko kokemuksia?

Hyvä sisko,

Ei imetys ole ehkäisy, minulla on paljon kavereita, jotka ovat tulleet raskaaksi imetyksen aikana.
Jos aiot pitää lasien tekemisessä muutamankin vuoden tauon, kokeile hormonikierukkaa.
Ei mielialahäiriöitä kuin ehkä alussa vähän jos olet kovin herkkä.
Pillereistä tuli itselleni häiriöitä jne vaikka kokeililn n.10 pillerimerkkiä.
Tavallinen kierukka vuosi kuin seula, mutta tämä on huippu.
Vuotokin loppuu melkeen kokonaan.
Testaa!
Sitäpäitsi ensimmäisen kierukan saa ilmaiseksi (säästö 170€)

Kannattaa kokeilla!

Kiitos vastauksista, tosiaan tiesin kyllä jo kysyessäni että asian on niin kuin olette vastanneet, näytän tän miehellekin, jospa vaikka hänkin sitten uskoisi... B)

Eihän siihe kannata luottaa, mut itte imetin vajaa 2vuotta ja enkä tullu raskaaks sinä aikana. Meillä tärppäs kyllä heti sen jälkeen (muutaman päivän sisään) se oli kyllä ihan tervetullut yllätys. Päätettiin jo heti esikoisen jälkeen et toinen tulee kun on tullakseen.('=)')

neuvolasta mull sanottii että jos imettä täysin, menkat ei oo alkanu ja edellisestä synnytyksestä on alle puol vuotta, on vaan 2% mahdollisuus tulla raskaaksi. minä uskoin.

bull shit! olin raskaana 2kk synnytyksen jälkeen, ehdittii siinä jopa sen 4vko kokeilla että miltä seksi tuntuu synnytyksen jälkeen.... :/
toivottu vauvahan sieltä silti tuli, mut toista kertaa en tohon soopaan uskonu!

TIEDÄN tapauksen jossa äiti luotti imetyksen ehkäisytehoon ensimmäisen jälkeen...
Tuli sit pian raskaaksi ja kakkonen syntyi keskosena. Pojilla 7kk ikäeroo... Molemmat syntynyt vuonna 2000.

Ja mulla ainakin tuli esikoisen imetyksen aikana kuukautiset aivan normaalisti. Kakkosen imetyksen aikana taas ei. Eli EI kannata luottaa imetyksen ehkäisytehoon!!!

Entäs, onkos langoilla ketään, jotka EI olisi tulleet raskaaksi imetysaikana ilman ehkäisyä?

-Mies sanoi että täältä saa huonon otoksen vastauksia...
(Ei meinaa millään uskoa, hassu!)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2005 klo 21:06 Sannael harmaana kirjoitti:
Entäs, onkos langoilla ketään, jotka EI olisi tulleet raskaaksi imetysaikana ilman ehkäisyä?

-Mies sanoi että täältä saa huonon otoksen vastauksia...
(Ei meinaa millään uskoa, hassu!)

varmasti niitäkin löytyy, mutta jos ei halua lasta ihan hetiperään, ni ei missään nimessä kannata luottaa imetykseen ehkäsynä, se kun ei sitä ole. jos taas seuraava vauva on tervetullut vaikka sitte 10kk ikäerolla, ni silloinhan siinä ei oo mitään väliä?

saahan apteekista (reseptivapaana??) kaiken maailman vaahtoja ja muita jotka tappaa siittiöt jos miehelle ei kondomin käyttö sovi.

Yhteistyössä