Seksinpuute

  • Viestiketjun aloittaja Juuso
  • Ensimmäinen viesti
Juuso
Hommasin just tommosen setin piristämään päiviä:)
Kun ei se vaimo aina tykkää seksi harrastaa. Saampahan aina kun haluan: http://www.toyheaven.fi
ja sieltä se oli tarjous osiossa. Onko kokemuksia tekopilluista yleensä??
 
vinkkivinkki
Ihan vinkkinä vaan kerron, että salaa ei kannata tekopillua ostaa! Itsellä eukko löysi meikäläisen 'mufferin' ja voin kertoa, että maailmanloppu oli suhteellisen lähellä!!
 
nousukausi
Juu voi tosiaan olla se maailmanloppu lähellä tai vähintäänkin luetaan susta iltalehdissä jos vaimos sen vekottimen löytää. En haluais olla edes kärpäsenä katossa sillä hetkellä.
 
vinkkivinkki
Aivan. Vaikka aika huvittavaahan tuo näin jälkikäteen mietittynä on. Vaikka on sauvoja ym. muita leluja&liukuja ollut leikeissä mukana, niin silti jostain syystä keinovagina oli hetken lähes ylitsepääsemätön ongelma. Loppu hyvin kaikki hyvin...
 
Noniin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2005 klo 10:09 vinkkivinkki kirjoitti:
Aivan. Vaikka aika huvittavaahan tuo näin jälkikäteen mietittynä on. Vaikka on sauvoja ym. muita leluja&liukuja ollut leikeissä mukana, niin silti jostain syystä keinovagina oli hetken lähes ylitsepääsemätön ongelma. Loppu hyvin kaikki hyvin...
Juu kumma juttu jos naisella sauvat ja hiluvitkuttimet käytössä, muttei hyväksy miehelle leluja... kai se kertoo huonosta itsetunnosta.
 
nousukausi
Jaa.
Onko jokaisella miehellä siis hyvä itsetunto kun naisten sauvat ym. ei haittaa? Väitän että ei, miehet ja naiset vain kertakaikkiaan ajattelevat erilailla. Useimmat naiset ajattelevat että eivät riitä miehelle kun löytävät piilotettuja videoita, mutta mistä miehet vetää herneen nenäänsä ?????
 
Ihan mielenkiinnosta on pakko kysyä että "toimiiko" nuo tollaset pimperot? Ei millään pahalla, mutta jotenkin ne tuntuu niin paljon koomisemmilta mitä dildot, en tiedä miks... Ehkä niistä ei vaan puhuta niin paljon mitä tekopeniksistä, siks kai.
 
joanna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2005 klo 21:04 janna kirjoitti:
MEILLÄKIN NIIN PÄIN ETTÄ UKKOA EI JUURIKAAN NIIN USEIN KIINNOSTA,PITÄIS KAIT ITSEKKIN LÄHTEE OSTOKSILLE...
no hitto kun meillä on kanssa näin ja vähänkö ketuttaa olla tyrkyttämässä itteensä koko ajan kun ei se halua ja itteensä haluttais koko ajan. ja edellisessä suhteessani kun viellä ehdin tottua että sitä tosiaan harrastettiin USEIN...tämä suhde ei ees ole kestänyt kovin kauaa mutta silti sitä ei kiinosta... :'(
 
jannu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 16:42 joanna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2005 klo 21:04 janna kirjoitti:
MEILLÄKIN NIIN PÄIN ETTÄ UKKOA EI JUURIKAAN NIIN USEIN KIINNOSTA,PITÄIS KAIT ITSEKKIN LÄHTEE OSTOKSILLE...
no hitto kun meillä on kanssa näin ja vähänkö ketuttaa olla tyrkyttämässä itteensä koko ajan kun ei se halua ja itteensä haluttais koko ajan. ja edellisessä suhteessani kun viellä ehdin tottua että sitä tosiaan harrastettiin USEIN...tämä suhde ei ees ole kestänyt kovin kauaa mutta silti sitä ei kiinosta... :'(
[/aika outoa yleensä aina miehet aktiivisempia ainakin mun mielestä ja mitä oon kuullu.
 
joanna
[/aika outoa yleensä aina miehet aktiivisempia ainakin mun mielestä ja mitä oon kuullu.


niinpä, sanos muuta.. mieheni on kova flirttailemaan ja siksi olenkin häneltä kysynyt onko kiikarissa joku toinen..?! mutta kun suhteen alusta asti on näin mennyt, niin en jaksa uskoa että toista naista olisi. ja itsekin sen kielsi, sanoi vaan että ei tarvitse sitä niin usein... edellisestä suhteestani johtuen voin kuitenkin hyvillä mielin todeta, että onneksi vika ei ole minussa! olenkin joitain kertoja hänelle itkenyt että jos hänelle ei kelpaa, niin kyllä jollekkin muulle kelpaa...
 
joanna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 17:04 jannu kirjoitti:
eihän se aina se määrä vaan laatu heh
joo mutta entä jos siitä laadusta ei ees kehtaa puhua :LOL:

ihan oikeesti, sen kerran kun sitä teemme, niin sen aktin kesto on noin 2 minuuttia maximissaan... joten enköhän minä ainakin ole dildoni ansainnut.. eihän tässä kukaan pyhällä hengellä elä?!
 
joanna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 17:21 jannu kirjoitti:
sano ukolles että hoitaa sut ekana kielellä tai sormilla ja sit vasta sillä niin kyllä rittää tai ainakin luulisin. niin minäkin teen omalle kullalle.
näin me toimimmekin, mutta mieheni ei suostu nuolemaan, joten tuolla sormipelillä hoidamme hommat sillon kun se suostuu.. itse kuitenkin haluaisin huomattavasti useammin, joten minkäs teet?!
 
joanna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 17:44 jannu kirjoitti:
ei taida muu auttaa kun ostaa semmonen kunnon dildo se ei väsy ja pysyy kovana kokoajan eikä petä heh
näin mäkin vähän luulen.. :(
harmi vaan että ne dildot ei puhu, sillä myös jonkinlaista hellyyttä kaipaisin... :(

tosin onneks mulla on LOISTAVA mielikuvitus :D
 
ihmettelijä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 17:41 joanna kirjoitti:
[näin me toimimmekin, mutta mieheni ei suostu nuolemaan, joten tuolla sormipelillä hoidamme hommat sillon kun se suostuu.. itse kuitenkin haluaisin huomattavasti useammin, joten minkäs teet?!
Siis hetkinen... Ei suostu nuolemaan?!! Mitäs peliä tollanen on.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2006 klo 13:11 ihmettelijä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 17:41 joanna kirjoitti:
[näin me toimimmekin, mutta mieheni ei suostu nuolemaan, joten tuolla sormipelillä hoidamme hommat sillon kun se suostuu.. itse kuitenkin haluaisin huomattavasti useammin, joten minkäs teet?!
Siis hetkinen... Ei suostu nuolemaan?!! Mitäs peliä tollanen on.
Ihan yleistä peliä, meillä seksi on et tökätään suorilta sisään. Suihinotto miehelle kyllä kelpaa mut toisinpäin ei mitään. Edes tissit ei kelpaa. Onko siis kumma jos kaapista löytyy dildoja...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 17:06 joanna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 17:04 jannu kirjoitti:
eihän se aina se määrä vaan laatu heh
joo mutta entä jos siitä laadusta ei ees kehtaa puhua :LOL:

ihan oikeesti, sen kerran kun sitä teemme, niin sen aktin kesto on noin 2 minuuttia maximissaan... joten enköhän minä ainakin ole dildoni ansainnut.. eihän tässä kukaan pyhällä hengellä elä?!
:wave: :attn: sama täällä!! shoppaileen... :D
 
äijä76
katkeralta kuulostaa ja ootte dildot ansainnu jos ei mies "vaivaudu" paneen eikä ottaan suihin ... meillä seksi sujuu ja tyttö 3kk voi hyvin... :p hyvää kesää kaikille!
 
Meillä myös mies tönii pois viereltä. Olen kuulemma liian aktiivinen B) No, kehottaa hoitelemaan itse hommat jotta kerta illassa sitten hänen kanssa riittäisi. Okei, välillä kuivempia kausia tyyliin 1-2 * viikko, mutta meikä valmis aika lailla.... aina. Niin, eikä hetken huumaa. 12. vuosi yhdessä.
 

Yhteistyössä