Ollaan oltu vaimon kanssa 15 vuotta kimpassa, taitaa tulla 16 tänä vuonna. Ollaan kolmevitosia...
Alkuhuuma oli mieletön, ekoina vuosina täydellinen match seksiasioissa. Sitten tuli arki ja laantuminen. Homma nyt toimi, mutta aloin olla tyytymätön, alkuhuuman jälkeen alkoi tuntua, että miksi tämä nyt näin kääntyi. Molemmat olemme aina olleet ja olemme edelleen kovaa valuuttaa markkinoilla, eli varmasti ottajia olisi kummallekin.
Mä sitten vonkasin n. 10 vuotta aika lailla tiheästi vaimolta seksiä ja yritin eri keinoin vietellä. Siinä nyt välissä tuli kaksi lastakin ja selvästi nekin vaikutti, sekä jaksamiseen että haluihin ja myös mahdollisuuksiin sekstata ylipäätään.
Mutta koko hommasta on etäännytty. Mä en ole enää pariin vuoteen jaksanut yrittää, vaimolla ei ilmeisesti ole keinoja ja kapasiteettia muuttaa asioiden tilaa, kumpikaan ei osaa käsitellä tätä tilannetta. Mä haluan, luulen että vaimokin haluaa, mutta ei henkilönä vaan ole aloitteentekijä. Mä ole nii s...nan kypsä siihen alentavaan pyytelyyn. Voisi vaimokin joskus osoittaa, että tekee mieli. Kyllä mielikuvitus ja oma käsikin riittää jonkin aikaa.
Mutta ei se näin voi aina olla. Joku muutos tähän on tultava. Nyt on jo aika tiheästi riitoja, mennään eri aikaan nukkumaan, välillä nukutaan eri huoneissa... Loppuu se väistämättä jossain vaiheessa omaan mahdottomuuteensa.
Miksi sen pitää olla niin, että minä metsästän ja hän on metsästettävänä? En minä jaksa montaa kymmentä vuotta samaa naista metsästää, mutta bylsisin kyllä mielelläni.
Onhan se mullekin selvää, että jossain vaiheessa joku toinen varmasti hänet metsästää ja se loppuu sitten siihen koko homma. Metsästetään sitten seuraavaa naista. Mutta tämä nainen olisi muuten saamarin hyvä, häntä vaan pitäisi niin jaksaa liehitellä ja tavoitella. Olen edelleen häneen ihastunut, rakastan ja ihailen monella tavalla. Mutta kun sen seksin saamisen kanssa pitää mennä teatterin puolelle, niin se on potuttanut jo kauan.
Mitäs naiset tästä olette mieltä? Onko se nyt vaan niin, että saadakseni suhteen pelastettua mun pitää nöyrtyä ja esittää koko elämäni tätä jatkuvaa tavoittelua, että saan seksiä? Joka toinen kerta mut lannistetaan ja joka toinen kerta onnistuu...