Seksinpuute parisuhteessa

Kylllä se on ainakin meillä niin ettei nainen anna. Oon jo pari kertaa eroa harkinnut taukoa vaan tauon perään. Mikä siinäkin on että kumminkin pitää sitten pukeutua niin seksikkäisiin ja kiihottaviin alusvaatteisiin jos ei kummiskaan mitään anna. Voi kun naisen sais jolta sais
 
  • Tykkää
Reactions: Franciscus
Kylllä se on ainakin meillä niin ettei nainen anna. Oon jo pari kertaa eroa harkinnut taukoa vaan tauon perään. Mikä siinäkin on että kumminkin pitää sitten pukeutua niin seksikkäisiin ja kiihottaviin alusvaatteisiin jos ei kummiskaan mitään anna. Voi kun naisen sais jolta sais
Ei kai nätit alusvaatteet tarkoita sitä että haluaa seksiä?
 
Uskaltauduin kirjoittaan tänne kun huomasin että moni muukin samassa tilanteessa. Meidän seksimme mieheni kanssa on lähinnä sitä että minä annan suuseksiä miehelle ja minut "hoitelee" käsin. Saan kyllä orgasmin melkein aina kun hyväilee minua mutta kaipaan rakastelua. Olen muutenkin usein se aloitteen tekijä, mutta miestäni ei niin usein seksi kiinnosta kun minua. Miehelle riittää vaikka 1-2 kertaa kahdessa viikossa itselle ainakin kahdesti viikossa. Olen ottanut rakasteluun liittyvän asian puheeksi aina välillä ja tehnyt aloitettakin mutta mies pitää sitä jotenkin ällöttävänä ja sanoo ettei koskaan ole siitä niin välittänyt, vaan nauttii enemmän suuseksistä.
Pitäisi tietysti olla onnellinen kun edes jonkinlaista seksiä mutta kyllähän sitä rakasteluakin kaipaa.
 
Olen huomaavinani näissä puutekeskusteluissa sellaisen kaavan, että kun mies valittaa puutteesta hän saa seksiä todella harvoin tyyliin kerran kuussa tai jopa paljon harvemmin. Eli miehet tuntuvat valittavan vasta kun ongelma on paisunut todella vakaviin mittasuhteisiin.
Naiset taas usein näissä keskusteluissa valittavat puutetta, vaikka saavat seksiä kuitenkin paljon enemmän kuin (valittavat)miehet, tyyliin kerran viikossa. Mistähän tämä johtuu?
 
Viimeksi muokattu:
Mjoo-o,, seksinpuute on pahasta kyllä... itse varmaan vaikutan suhteessa tällä hetkellä haluttomammalta, pakko myöntää..
Toinen olisi kyllä teoreettisesti valmis tai suostuvainen seksiin hyvinkin useasti,, mutta se ei vaan ihan riitä että on siihen suostuvainen, siitä kun ei juur kauheasti ole iloa kun toinen vaan on, ja itse paneminen pelkästään tuppaa olemaan pitemmän päälle aika tylsää, ainakin musta, tykkään leikkiä kaikenmoisilla muilla tavoilla paljon enemmän, voin ilolla tuottaa naiselle monia orgasmeja eri tavoilla jo ennen kun päästään "itse asiaan",, mutta ei se mulle ole vielä mitään, jos toinen ei tee mitään, niin aika ankeaksi jää omat fiilikset. Jos haluaisin vaan jonkun mitä vaan pannaan himmeenä, ostaisin varmaan pumpattavan barbababan, mutta ei, musta on tai siis olis ihan kiva jos se toinenkin osapuoli olis jotenkin mukana touhussa. Siitä aiheutuu varmasti toiselle seksinpuutetta, kun ei vaan kiinnosta tylsä seksi...
 
Minä olen sitä mieltä että se on miehellä hormonin puutetta kun ei haluta itselläni on hormoni vaje ja kun olen korvaushoitokuurilla (jatkuvalla) olen kuin siitosori..naiset laittakaa mies verikokeisiin testosteroni arvoista jos ei suostu niin ottakaa rakastaja niin etelä euroopassa tehdään, ei muuta lisättävää
p.s turha kärsiä
freemanfinland@gmail.com
 
Viimeksi muokattu:
Juu noista nettipillereistä on löytynyt ihan suoraan myrkkyjä ja sivustot voi olla missä muussa tahansa maassa kun ovat todellisuudessa mitään varmuutta pillerin oikeellisesti ei ole erittäin suuri tuoteväärennösten ala suosittelen ihan sitä lääkärillä käyntiä ja testo arvojen määrittämistä ja suomalaiselta lääkäriltä hormini korvaushoito piristää siihen jaksamiseenkin ei tarvitse sanoa ei. Ei väsytä joka ilta kun on potkua pelkät cialikset ja viakrat eivät piristä ja anna potkua kuten miessukupuolihormoni testosteroni jolla todella monella puutetta esim vanhempana sairastetun sikotaudin takia syitä on monia ei pelkkä sikotauti, jo pelkät psyykenlääkkeet voivat tiputtaa arvot tai huono ruokailu tai elimistö ei yksinkertaisesti vaan tuota tuota miehelle niin moneen paikkaan vaikuttavaa testosteronia.... kannattaa googlettaa Esim. testosteroni tai "miesten vaihdevuodet" se ei ole pelkästään kehonrakentajien aine vaan myös testosteroni vajauksilla menevien lääke en toista enempää itseäni...
 
kai se on aika tavallista että seksihalut eivät aina kohtaa. katsoin tutkimusta jonka mukaan yleensä on kyllä niin että mies ei koe saavan riittävästi seksiä suhteessa.

Itse ollut aikoinaan suhteessa jossa nainen alkoi kiukutella jos ei saanut seksiä päivittäin. Meni yllättävän henkisesti raskaaksi kun tiesi että pitää harrastaa seksiä, haluaako vai ei. :)
 
Tämä on mielenkiintoinen aihe. Olen itse eronnut. Avioliitossamme seksi loppui 2-3 vuotta ennen eroamme. Ex-mieheni mielestä se loppui sen vuoksi, kun en halunnut seksiä. Totuus oli kuitenkin se, että hän oli seksissä liittomme aikana itsekäs ja otti vain itselleen tyydytyksen ja nautinnon. Jos seksi on aina vain 'pisto ja ravistus' -periaatteella, niin kyllä nainen kokee tulleensa hyväksikäytetyksi. Seksin pitää olla nautinto molemmille. Nyt kun saan valita kumppanini vapaasti, nautin seksistä pitkän kaavan mukaan ja kaikilla ihanilla mausteilla. Tästä ilosta exäni jäi paitsi...
 
  • Tykkää
Reactions: Franciscus ja jkkkk
Oi voi, olisin onnellinen jos saisin seksiä edes kerran viikossa...meillä sitä on n. 3-4 viikon välein, välillä parin kuukauden taukoja. Olen siis nainen, ja se "pihtaaja" on mieheni... Seksin ja ylipäätään kaikenlaisen läheisyyden puute vetää mielen ja naiseuden ja ihan kaiken tosi matalaksi, kaipaan välillä ihan kauheasti miestäni ja hänen kosketustaan, ja kerron sen hänelle myös mutta ei hän vain tunnu tajuavan - tai sitten ei välitä. Hän ei kaipaa pussailua ja halailua muutenkaan kuten minä...

Ollaan kolmekymppisiä ja meillä on kaksi lasta. Omat haluni eivät ole muuttuneet miksikään lasten saannin myötä, miehellä sen sijaan ovat. Hän vetoaa väsymykseen ja stressiin jne mutta uskon että tosiasiassa ei vain halua minua :/. Seksi on hyvää silloin kun sitä on.... En jaksa nykyään enää vongata tai yrittää vietellä, sitä vain tuntee itsensä naurettavaksi kun toinen repeää nauramaan omille yrityksille. Silloin kun hänellä itsellään on panetuspäivä niin olettaa automaattisesti että minulle sopii, kun kerta olen kyltymätön...jos olisin kyltymätön, olisin lähtenyt tästä suhteesta jo aikaa sitten!

Silloin kun mies haluaa, niin hän olettaa että minulle riittää houkuttimeksi se että hän kulkee alasti kotona tai se että hän vain kiipeää päälle. Vaikka olenkin puutteessa, ei se tarkota että olisin jotenkin pysyvästi kiihottunut tms! Olen alkanut epäillä yhteiselomme tulevaisuutta, ja haaveilen välillä miehestä joka haluaisi minua, ja pitäisi hyvänä, pussaisi ja rutistaisi. En edes muista miltä se tuntuu, kun mies _haluaa_ ja käy kuumana, ja kärttää seksiä... olen niin kateellinen naisille, jotka voivat päättää antavatko vai ei... :(
Kuulostaa aivan minun miehelleni. Ihan kun olisin itse tekstin kirjoittanut. Meillä se ero että ollaan 10 vuotta vanhempia kuin te ja meillä ei ole lapsia.
Miehelleni seksi on vain seksiä , sen kummempia tunnelatauksia. Hän osoittautui 2 seurustelu vuoden jälkeen tunneköyhäksi, ei siis näytä kovin tunteita kun ei hahmota niitä. Näyttää rakkautensa ruokaa tekemällä, viemällä ulkomaille ja ostelemalla herkkuja minulle. Hänkään ei välitä läheisyydes, sanookin että suhde menee ajan myötä kaveri suhteeksi. Tätä vastaan minä kapinoin kovasti.
Jos sinunkin mies kärsii tunneköyhyydestä?
 
Kyllä minä meillä haluaisin seksiä ainakin kerran viikossa. Haluaisin seksiltä paljon muutakin, sitomista yms mutta miestä se ei kiinnosta. Hän haluais toisinaan pikasesti hoitaa hommat, osaksi myös itsekkäästi ajatellen nopeaa seksiä , vaikkapa yhtäkkiä vain keittiössä, spontaanisti.
Olen yrittänyt keskustella aiheesta mutta siinä onnistumatta. Miehelle seksi on seksiä. Minulle enemmän. Minä kärsin tästä, kun haluaisin kokeilla uusia juttuja ja saada miehenkin nauttimaan kanssani.
 
  • Tykkää
Reactions: Paksumela
Kyllä minä meillä haluaisin seksiä ainakin kerran viikossa. Haluaisin seksiltä paljon muutakin, sitomista yms mutta miestä se ei kiinnosta. Hän haluais toisinaan pikasesti hoitaa hommat, osaksi myös itsekkäästi ajatellen nopeaa seksiä , vaikkapa yhtäkkiä vain keittiössä, spontaanisti.
Olen yrittänyt keskustella aiheesta mutta siinä onnistumatta. Miehelle seksi on seksiä. Minulle enemmän. Minä kärsin tästä, kun haluaisin kokeilla uusia juttuja ja saada miehenkin nauttimaan kanssani.
Kyllä me miehet ollaan tunneköyhiä. Meillä miehillä on ne kankiaivot, jotka vaativat enemmän vääntämistä.

Primitiiviset geenit heräävät kun nainen pyörii keittiössä, niin mies on kerrankin spotaaninen.

Nainen on kuin kyntiläillallinen, nautitaan hitaasti makustellen. SmallTalk keskustelua viinimaistellen.

Kyllä hyvästä ruuasta kannattaa nautiskella. Pikahamppari on nälänsiirtoon.

Ajansaatossa olen oppinut rakastelun saloja. Hitaasti kiirehtimällä naiseni ovat ehtineet mukaan touhuun. Seksikin tuntuu nautinnolisemmalta, kun naisen syvimmätkin lihakset on saatu heräteltyä. Silloin nauttii molemmat ja toivoo että voisi nautiskella vielä pitempään ...
 
No joo, olen samaa mieltä, eli persoonalliset erot ovat suuria. Kyse ei niinkään ole sukupuolesta, mutta luulen, että naisilla tuo haluttomuus on yleisempää kuin miehillä.

Hauskaa (tai no, hauskaa ja hauska...), että samassa tilanteessa olevia naisiakin löytyy. Täytyy myöntää, että jossain vaiheessa oli usko kovilla naisen seksuaalisuuteen, mutta tämä antaa toivoa paremmasta. Harmi vaan, että usein tuntuvat nuo vastakkaiset vetoavan toiseen. Eli halukas mies ihastuu vähähaluiseen naiseen ja päin vastoin. Mikähän siinä oikein on??

Parisuhdehan on sellainen, että siinä asiat muuttuvat. Aluksi meilläkin oli seksiä usein ja se oli himokasta, täynnä viritystä ja intohimoa. Hiljalleen kerrat kuitenkin harvenivat, lapsia tuli ja naisen haluttomuus vain kasvoi. Ymmärrän, että lasten ollessa pieniä tämä on ihan "käytäntö", mutta käännöstä parempaan ei ole tullut. Toiselle riittää kerran kuussa (ja säälistä/armosta se toinen kerta..), minulla taas hormoonit hyrräävät niin, että kerran päivässä olisi kiva!

Courtneyn saalistajaviettiin en usko, usein kyse on vain toisen haluttomuudesta. Ja sehän todella syökin sitä omaa seksuallista itsetuntoa, kun toiselta tulee pakkeja pakkien jälkeen.

Ei ole helppoa eikä kivaa kellekään - ei myöskään sille toiselle, johon paineet kohdistuvat. Kai meidän puutteessa elävien pitäisi perustaa joku orgiaklubi tms..
Joskus käy mielessä tutustua aktiiviseen mìeheen aivan seksin takia. Auttaisi kotíelämääkun saisi seksiä riittävästi. Eikä se olisi mieheltä pois.
 
  • Tykkää
Reactions: Paksumela
Kyllä, meillä minä haluan enemmän kuin mies. Mä haluaisin joka päivä ja välillä vähän useammin, mutta miehelle riittää mainiosti se kerran kuussa.
Minä saan seksiä enemmän kuin mieheni.
Mieheni 2 kaveria käy meillä ja harrastamme kimppaseksiä jolloin miehenikin innostuu muutaman päivän ajaksi. Mieheni luvalla miehet käy myös kun omani ei ole kotona ja silloin he haluaa rakastella pitkän kaavan mukaan kanssani.
Erikois järjestelyin mieheni haluaa minua enemmän kuin aiemmin ja minä saan seksiä kolmelta mieheltä.
 
No joo, olen samaa mieltä, eli persoonalliset erot ovat suuria. Kyse ei niinkään ole sukupuolesta, mutta luulen, että naisilla tuo haluttomuus on yleisempää kuin miehillä.

Hauskaa (tai no, hauskaa ja hauska...), että samassa tilanteessa olevia naisiakin löytyy. Täytyy myöntää, että jossain vaiheessa oli usko kovilla naisen seksuaalisuuteen, mutta tämä antaa toivoa paremmasta. Harmi vaan, että usein tuntuvat nuo vastakkaiset vetoavan toiseen. Eli halukas mies ihastuu vähähaluiseen naiseen ja päin vastoin. Mikähän siinä oikein on??

Parisuhdehan on sellainen, että siinä asiat muuttuvat. Aluksi meilläkin oli seksiä usein ja se oli himokasta, täynnä viritystä ja intohimoa. Hiljalleen kerrat kuitenkin harvenivat, lapsia tuli ja naisen haluttomuus vain kasvoi. Ymmärrän, että lasten ollessa pieniä tämä on ihan "käytäntö", mutta käännöstä parempaan ei ole tullut. Toiselle riittää kerran kuussa (ja säälistä/armosta se toinen kerta..), minulla taas hormoonit hyrräävät niin, että kerran päivässä olisi kiva!

Courtneyn saalistajaviettiin en usko, usein kyse on vain toisen haluttomuudesta. Ja sehän todella syökin sitä omaa seksuallista itsetuntoa, kun toiselta tulee pakkeja pakkien jälkeen.

Ei ole helppoa eikä kivaa kellekään - ei myöskään sille toiselle, johon paineet kohdistuvat. Kai meidän puutteessa elävien pitäisi perustaa joku orgiaklubi tms..
Mieh
Kyllä, meillä minä haluan enemmän kuin mies. Mä haluaisin joka päivä ja välillä vähän useammin, mutta miehelle riittää mainiosti se kerran kuussa.
Minä
 
  • Tykkää
Reactions: Paksumela
Jilli: Meillä vähän sama tilanne...

Tuntuu, että yleisesti on sellainen käsitys että naiset ovat niitä jotka pihtaavat ja miehet puolestaan ajattelevat seksiä koko ajan. Ei pidä yhtään paikkaansa. Kait se on vain persoonakysymys kuinka paljon tarvitsee/haluaa seksiä.

Kun sinulla Jilli on samanlaisia kokemuksia niin oletko yrittänyt tehdä asialle mitään? Itse olen yrittänyt "vietellä" miestäni mutta hän ei kyllä juuri koskaan syty silloin kun minä ehdotan. Ajattelin aluksi, että ehkäpä se on tällainen "saalistaja" juttu että miehen täytyy olla se saalistaja, mutta tarpeeksi monta kertaa pakit saatuani olen luopunut tästäkin teoriasta. Asiasta emme ole juurikaan puhuneet, koska itse tunnen oloni jotenkin epänormaaliksi kun haluaisin seksiä enemmän kuin mieheni. Ja luonnollisesti pakkien saaminen useasti alkaa tuntua itsetunnossa... Aiemmissa suhteissani miehet ovat käyneet vain kuumana jos itse olen ollut aloitteen tekijä... Hämmästyttää tämä nykyinen tilanne siksi. Osaisiko miehet ottaa kantaa asiaan?
Anna muillekin.
 

Yhteistyössä