Ei kai nätit alusvaatteet tarkoita sitä että haluaa seksiä?Kylllä se on ainakin meillä niin ettei nainen anna. Oon jo pari kertaa eroa harkinnut taukoa vaan tauon perään. Mikä siinäkin on että kumminkin pitää sitten pukeutua niin seksikkäisiin ja kiihottaviin alusvaatteisiin jos ei kummiskaan mitään anna. Voi kun naisen sais jolta sais
Kuulostaa aivan minun miehelleni. Ihan kun olisin itse tekstin kirjoittanut. Meillä se ero että ollaan 10 vuotta vanhempia kuin te ja meillä ei ole lapsia.Oi voi, olisin onnellinen jos saisin seksiä edes kerran viikossa...meillä sitä on n. 3-4 viikon välein, välillä parin kuukauden taukoja. Olen siis nainen, ja se "pihtaaja" on mieheni... Seksin ja ylipäätään kaikenlaisen läheisyyden puute vetää mielen ja naiseuden ja ihan kaiken tosi matalaksi, kaipaan välillä ihan kauheasti miestäni ja hänen kosketustaan, ja kerron sen hänelle myös mutta ei hän vain tunnu tajuavan - tai sitten ei välitä. Hän ei kaipaa pussailua ja halailua muutenkaan kuten minä...
Ollaan kolmekymppisiä ja meillä on kaksi lasta. Omat haluni eivät ole muuttuneet miksikään lasten saannin myötä, miehellä sen sijaan ovat. Hän vetoaa väsymykseen ja stressiin jne mutta uskon että tosiasiassa ei vain halua minua :/. Seksi on hyvää silloin kun sitä on.... En jaksa nykyään enää vongata tai yrittää vietellä, sitä vain tuntee itsensä naurettavaksi kun toinen repeää nauramaan omille yrityksille. Silloin kun hänellä itsellään on panetuspäivä niin olettaa automaattisesti että minulle sopii, kun kerta olen kyltymätön...jos olisin kyltymätön, olisin lähtenyt tästä suhteesta jo aikaa sitten!
Silloin kun mies haluaa, niin hän olettaa että minulle riittää houkuttimeksi se että hän kulkee alasti kotona tai se että hän vain kiipeää päälle. Vaikka olenkin puutteessa, ei se tarkota että olisin jotenkin pysyvästi kiihottunut tms! Olen alkanut epäillä yhteiselomme tulevaisuutta, ja haaveilen välillä miehestä joka haluaisi minua, ja pitäisi hyvänä, pussaisi ja rutistaisi. En edes muista miltä se tuntuu, kun mies _haluaa_ ja käy kuumana, ja kärttää seksiä... olen niin kateellinen naisille, jotka voivat päättää antavatko vai ei...
Kyllä me miehet ollaan tunneköyhiä. Meillä miehillä on ne kankiaivot, jotka vaativat enemmän vääntämistä.Kyllä minä meillä haluaisin seksiä ainakin kerran viikossa. Haluaisin seksiltä paljon muutakin, sitomista yms mutta miestä se ei kiinnosta. Hän haluais toisinaan pikasesti hoitaa hommat, osaksi myös itsekkäästi ajatellen nopeaa seksiä , vaikkapa yhtäkkiä vain keittiössä, spontaanisti.
Olen yrittänyt keskustella aiheesta mutta siinä onnistumatta. Miehelle seksi on seksiä. Minulle enemmän. Minä kärsin tästä, kun haluaisin kokeilla uusia juttuja ja saada miehenkin nauttimaan kanssani.
Joskus käy mielessä tutustua aktiiviseen mìeheen aivan seksin takia. Auttaisi kotíelämääkun saisi seksiä riittävästi. Eikä se olisi mieheltä pois.No joo, olen samaa mieltä, eli persoonalliset erot ovat suuria. Kyse ei niinkään ole sukupuolesta, mutta luulen, että naisilla tuo haluttomuus on yleisempää kuin miehillä.
Hauskaa (tai no, hauskaa ja hauska...), että samassa tilanteessa olevia naisiakin löytyy. Täytyy myöntää, että jossain vaiheessa oli usko kovilla naisen seksuaalisuuteen, mutta tämä antaa toivoa paremmasta. Harmi vaan, että usein tuntuvat nuo vastakkaiset vetoavan toiseen. Eli halukas mies ihastuu vähähaluiseen naiseen ja päin vastoin. Mikähän siinä oikein on??
Parisuhdehan on sellainen, että siinä asiat muuttuvat. Aluksi meilläkin oli seksiä usein ja se oli himokasta, täynnä viritystä ja intohimoa. Hiljalleen kerrat kuitenkin harvenivat, lapsia tuli ja naisen haluttomuus vain kasvoi. Ymmärrän, että lasten ollessa pieniä tämä on ihan "käytäntö", mutta käännöstä parempaan ei ole tullut. Toiselle riittää kerran kuussa (ja säälistä/armosta se toinen kerta..), minulla taas hormoonit hyrräävät niin, että kerran päivässä olisi kiva!
Courtneyn saalistajaviettiin en usko, usein kyse on vain toisen haluttomuudesta. Ja sehän todella syökin sitä omaa seksuallista itsetuntoa, kun toiselta tulee pakkeja pakkien jälkeen.
Ei ole helppoa eikä kivaa kellekään - ei myöskään sille toiselle, johon paineet kohdistuvat. Kai meidän puutteessa elävien pitäisi perustaa joku orgiaklubi tms..
Minä saan seksiä enemmän kuin mieheni.Kyllä, meillä minä haluan enemmän kuin mies. Mä haluaisin joka päivä ja välillä vähän useammin, mutta miehelle riittää mainiosti se kerran kuussa.
MiehNo joo, olen samaa mieltä, eli persoonalliset erot ovat suuria. Kyse ei niinkään ole sukupuolesta, mutta luulen, että naisilla tuo haluttomuus on yleisempää kuin miehillä.
Hauskaa (tai no, hauskaa ja hauska...), että samassa tilanteessa olevia naisiakin löytyy. Täytyy myöntää, että jossain vaiheessa oli usko kovilla naisen seksuaalisuuteen, mutta tämä antaa toivoa paremmasta. Harmi vaan, että usein tuntuvat nuo vastakkaiset vetoavan toiseen. Eli halukas mies ihastuu vähähaluiseen naiseen ja päin vastoin. Mikähän siinä oikein on??
Parisuhdehan on sellainen, että siinä asiat muuttuvat. Aluksi meilläkin oli seksiä usein ja se oli himokasta, täynnä viritystä ja intohimoa. Hiljalleen kerrat kuitenkin harvenivat, lapsia tuli ja naisen haluttomuus vain kasvoi. Ymmärrän, että lasten ollessa pieniä tämä on ihan "käytäntö", mutta käännöstä parempaan ei ole tullut. Toiselle riittää kerran kuussa (ja säälistä/armosta se toinen kerta..), minulla taas hormoonit hyrräävät niin, että kerran päivässä olisi kiva!
Courtneyn saalistajaviettiin en usko, usein kyse on vain toisen haluttomuudesta. Ja sehän todella syökin sitä omaa seksuallista itsetuntoa, kun toiselta tulee pakkeja pakkien jälkeen.
Ei ole helppoa eikä kivaa kellekään - ei myöskään sille toiselle, johon paineet kohdistuvat. Kai meidän puutteessa elävien pitäisi perustaa joku orgiaklubi tms..
MinäKyllä, meillä minä haluan enemmän kuin mies. Mä haluaisin joka päivä ja välillä vähän useammin, mutta miehelle riittää mainiosti se kerran kuussa.
Anna muillekin.Jilli: Meillä vähän sama tilanne...
Tuntuu, että yleisesti on sellainen käsitys että naiset ovat niitä jotka pihtaavat ja miehet puolestaan ajattelevat seksiä koko ajan. Ei pidä yhtään paikkaansa. Kait se on vain persoonakysymys kuinka paljon tarvitsee/haluaa seksiä.
Kun sinulla Jilli on samanlaisia kokemuksia niin oletko yrittänyt tehdä asialle mitään? Itse olen yrittänyt "vietellä" miestäni mutta hän ei kyllä juuri koskaan syty silloin kun minä ehdotan. Ajattelin aluksi, että ehkäpä se on tällainen "saalistaja" juttu että miehen täytyy olla se saalistaja, mutta tarpeeksi monta kertaa pakit saatuani olen luopunut tästäkin teoriasta. Asiasta emme ole juurikaan puhuneet, koska itse tunnen oloni jotenkin epänormaaliksi kun haluaisin seksiä enemmän kuin mieheni. Ja luonnollisesti pakkien saaminen useasti alkaa tuntua itsetunnossa... Aiemmissa suhteissani miehet ovat käyneet vain kuumana jos itse olen ollut aloitteen tekijä... Hämmästyttää tämä nykyinen tilanne siksi. Osaisiko miehet ottaa kantaa asiaan?
Ei vaivaa. Meillä vaimo halunnut viimeksi seksiä 2010.Vaivaako muita pareja sellainen ongelma että nainen on halukkaampi kuin mies?