Seksinpuute parisuhteessa

Meillä myös sama ongelma, mieheni ei halua.

Omat aloitteeni torjutaan lähes aina mutta minä en ole kertaakaan kieltäytynyt seksistä nykyisen mieheni kanssa. Olen yrittänyt kaikenlaisia tapoja, "viettelyä" sekä rohkeasti mieheeni käsiksi käymistä mutta monesti mieheni nukahtaa vaikka minulla on kalu vielä kädessä.

.
Voih, kuinka voisimme auttaa toisiamme? ;-) Kärvistelen samojen asioiden kanssa...
 
Toisaalta olen helpottunut huomatessani että en ole ainut nainen joka joutuu parisuhteessa elämään puutteessa mutta samalla se on erittäin huolestuttavaa!

Metsäpeikko: Kerro toki jos löydät ratkasun ;) Ehkä meidän pitäis tosissamme alkaa auttaa toisiamme, ehkä meidän miehet ymmärtäis sen kun kyseessä ei olis muita MIEHIÄ ;D
 
Anteeksi väärinkäsitys ;D se on jännä juttu että miksei "samanhenkiset" ihmiset löydä toisiaan.. varsinkin tämä seksinpuute tuntuu olevan ongelma monessa parisuhteessa vaikka yleensä se on mies joka ei tarpeeksi saa.. mulle ainakin seksi on erittäin tärkeää parisuhteessa vaikka "alkuhuuma" olisikin mennyt jo ohi. eikä pelkästään siksi että haluaisin sitä vaan omien tarpeiden tyydyttämiseen vaan siksi että haluan sitä miestä. toisille se ei vaan sitten ehkä ole niin tärkeää, on sitten kyse miehestä tai naisesta..
 
Täälä on vähä sama tilanen minä haluaisin seksiä muttä mies ei eikä oo tullu sitä
hellyytä vähään aika mitä kaipaa nyt tosi paljon enkä tiedä mistä se johtuu asiasta
jos kysyy ni örinää tulee vastaukseksi:D
 
Kertokaa miehet meneekö teillä halut sillon kun nainen on raskaana? Tai siis että haluatteko naistanne silloin vähemmän kun hän on raskaana?
Meillä mies ei halunnut kovin usein ennen raskauttanikaan mutta nykyisin tuntuu siltä että hän antaa minulle vain siksi että tietää mun haluavan. Ja nykyisin tuntuu siltä että hän on alkanut arvostelemaan ulkonäköäni, eli toisin sanoen mielestäni vihjailee sillä sitä että ei halua minua kun olen raskaana.
 
Meillä meni kyllä seurusteluaikana halut melko lailla ristiin.
Kun söin pillereitä, ei minua haluttanut oikein koskaan ja seksiä oli melko vähän, myönnän. Kuitenkin annoin silloin tällöin, vaikka itsellä ei haluttanut pätkääkään.
Sitten kun lopetin pillerit, ei mies jaksanut aina kun minulla halutti! Halut siis lisänty varmaan 99% kun lopetin pillerit. :D
Kuitenkin erottiin kun muutin eri paikkakunnalle ja nykyään kun käyn exän paikkakunnalla, seksiä on aina. Nyt tilanne muuttuu, kun olenkin raskaana exälle ja suunnitelmissa ehkä paluu yhteen. Mutta ei ainakaan näin alkuraskaudesta ole kummankaan haluja vähentänyt!
Tuun sit kertomaan ku raskaus etenee ja vatta kasvaa, että menikö miehen tai omat halut. ;)

Eli itsellä ainakin e-pillereiden lopettaminen (toki jos ei lapsia halua, niiden vaihtaminen sellaisiin, joissa vähemmän noita hormonijuttuja) auttoi!
 
Hyvä että olet antanut edes silloin tällöin. Täällä kun saa lukea, että homma pystähtyy kokonaan. Kuitenkin tilanne voi joskus muuttua, hyvä kun olet löytänyt omalla kohdallasi syyn haluttomuuteen.

Seksi kuitenkin kuuluu parisuhteeseen ja siihen olisi hyvä löytää kultainen keskitie. Työtä se vaatii molemmilta osapuolilta.
 
  • Tykkää
Reactions: AnttiTre
Ollaan oltu vaimon kanssa 15 vuotta kimpassa, taitaa tulla 16 tänä vuonna. Ollaan kolmevitosia...

Alkuhuuma oli mieletön, ekoina vuosina täydellinen match seksiasioissa. Sitten tuli arki ja laantuminen. Homma nyt toimi, mutta aloin olla tyytymätön, alkuhuuman jälkeen alkoi tuntua, että miksi tämä nyt näin kääntyi. Molemmat olemme aina olleet ja olemme edelleen kovaa valuuttaa markkinoilla, eli varmasti ottajia olisi kummallekin.

Mä sitten vonkasin n. 10 vuotta aika lailla tiheästi vaimolta seksiä ja yritin eri keinoin vietellä. Siinä nyt välissä tuli kaksi lastakin ja selvästi nekin vaikutti, sekä jaksamiseen että haluihin ja myös mahdollisuuksiin sekstata ylipäätään.

Mutta koko hommasta on etäännytty. Mä en ole enää pariin vuoteen jaksanut yrittää, vaimolla ei ilmeisesti ole keinoja ja kapasiteettia muuttaa asioiden tilaa, kumpikaan ei osaa käsitellä tätä tilannetta. Mä haluan, luulen että vaimokin haluaa, mutta ei henkilönä vaan ole aloitteentekijä. Mä ole nii s...nan kypsä siihen alentavaan pyytelyyn. Voisi vaimokin joskus osoittaa, että tekee mieli. Kyllä mielikuvitus ja oma käsikin riittää jonkin aikaa.

Mutta ei se näin voi aina olla. Joku muutos tähän on tultava. Nyt on jo aika tiheästi riitoja, mennään eri aikaan nukkumaan, välillä nukutaan eri huoneissa... Loppuu se väistämättä jossain vaiheessa omaan mahdottomuuteensa.

Miksi sen pitää olla niin, että minä metsästän ja hän on metsästettävänä? En minä jaksa montaa kymmentä vuotta samaa naista metsästää, mutta bylsisin kyllä mielelläni.

Onhan se mullekin selvää, että jossain vaiheessa joku toinen varmasti hänet metsästää ja se loppuu sitten siihen koko homma. Metsästetään sitten seuraavaa naista. Mutta tämä nainen olisi muuten saamarin hyvä, häntä vaan pitäisi niin jaksaa liehitellä ja tavoitella. Olen edelleen häneen ihastunut, rakastan ja ihailen monella tavalla. Mutta kun sen seksin saamisen kanssa pitää mennä teatterin puolelle, niin se on potuttanut jo kauan.

Mitäs naiset tästä olette mieltä? Onko se nyt vaan niin, että saadakseni suhteen pelastettua mun pitää nöyrtyä ja esittää koko elämäni tätä jatkuvaa tavoittelua, että saan seksiä? Joka toinen kerta mut lannistetaan ja joka toinen kerta onnistuu...
 
Yksi seksihaluttomuuden syy voisi löytyä testosteronivajeesta, joka on huomattavasti luulta yleisempää. Itseltä löytyi vaje ja lääkityksen aloittamisen jälkeen on seksihalut voimistuneet huomattavasti, vaimon mielestä välillä liikaakin. Kannattaa yrittää saada mies käymään verikokeessa tasojen selvittämistä varten, siitä voisi olla iloa myös muuhun elämään, kun yleinenkin vireystasokin kohoaa....
 
  • Tykkää
Reactions: Saraella
ohhoh.. olipahan tuttua huttua monen kirjoittaneen miehen puhe mulle, siis mies olen, kun meillä on juurikin se tilanne että itseä haluttaisi vaikka ja kuinka, mutta vaimoa ei saa asiasta innostumaan enää oikeastaan mitenkään. Meillä on pitkä suhde jo takana, ja lapsiakin kolme mutta alkuhuuman jälkeen kerrat ovat harventuneet, ja menneet nyt siihen että vaimo ei viitsi/halua enää tehdä edes aloitetta, ja torjuu noin 95% yrityksistäni, ja on jättänyt aloitteen tekemisen mulle sanoen että jos haluat niin sun pitää tehdä aloite. Tosin eipä siinä enää paljokaan huvita itseänikään edes yrittää tehdä aloitetta koska saa aina pakit. Lisäksi vaikka asioista puhutaan ja suunnitellaan, eivät ne koskaan toteudu, vaan lässähtävät torjutuksi tulemiseen. ja on kurjaa elää parisuhteessa jossa oma käsi on se seksikumppani eikä se jonka kanssa on naimisissa.. myöskin kaikki muu hellyys yms muut vastaavat joita läheisyydeksi kutsutaan, on vuosien varrella loppunut. Eikä hän enää anna edes pusua oma-alotteisesti, vaan senkin tekeminen on mun vastuulla.. Ja viimeisestä halauksestakin taitaa olla vuosia aikaa.. En vain tajua miksi kaikki edellä mainittu on mun vastuulla, kun vois kuvitella et toisestaki läheisyys ois kivaa.. Mut ei.. Alkaa sapettaa kun toiselta ei saatippaakaan vetoapua. Rupeaa nuo muutamat hassut kerrat vuodessa tuntumaan sille että ihan vaa säälistä antaa, eikä oikeastaan edes haluis, saati että nauttis. Sanoo toki et nauttii mutta ihmisen ilmeistä voi päätellä ja paljon, eikä tässä tapauksessa ilmeestä löydä aitoa kiinnostusta. katse harhailee jossain muualla aktin aikana, eikä edes halua katsoa minua.. Itsestäni on alkanut tuntua pahalta että edes haluan seksiä, ja sitä ehdotan koska tulee sekä pakit että jos seksiä onki, niin olo on et anteeks että haluan ja vaivaan sua sillä, kun näen ettei sua oikeesti edes kiinnosta, vaan teet sen sen takia et oisin taas x aikaa hiljaa... Ennekun kukaan ehtii sanoa et puhukaa, niin voin sanoa et on puhuttu, ja vuosia onkin puhuttu asiasta mutta suuta ei ole muuttunut, päin vaston, mahalasku on syventynyt.. huoh..Arkiks inänsä sujuu kivasti, mutta tuo sekis ja läheisyys, ei pelaa.. Anteeksi avautuminen mutta oli pakko, kun muillakin on samoja juttuja, oli sitten mies tai nainen kyseessä... :)
 
Julpertti: Kun luin kirjoitustasi niin tuntui aivan siltä kuin olisin itse voinut tuon kirjoittaa.. Paitsi että meillä minä naisena en saa sitä hellyyttä, läheisyyttä, seksiä.. Ja että me ollaan oltu yhdessä vasta pari vuotta! Olen monesti miettinytkin että mistä johtuu se että yhtäkkiä esim seksi ei kiinnosta parisuhteessa. Siis että sinkkuna ollessa ollaan valmiita vaikka joka viikonloppu hyppäämään eri ihmisen kanssa sänkyyn saadakseen seksiä mutta sitten kun on se oma mies/nainen niin alkuhuuman jälkeen ei kiinnosta ollenkaan. Johtuuko se vain oikeasti siitä että enää ei tunneta fyysistä vetoa sitä omaa kumppania kohtaan? Mun oma henkilökohtainen mielipide kun on että jos oikeasti täydestä sydämestä toista rakastaa niin ei ne halut katoa mihinkään. Toki alkuhuuma on asia erikseen ja on kausia että ei haluta mutta niidenki kuuluisi olla ohimeneviä!
 
Lienekkö kellään esittää faktaa, mutta jos sitä sinkkuna ollessa monenkin eri ihmisen kanssa tulee seksiä harrastettua ja sitten tulee se tasainen arki, jossa olisi sytyttävä siitä yhdestä ja samasta ihmisestä ja se ei onnistukaan. Vai onko miehillä taustalla syy, jossa sinkkuna ollessa on tarve nostaa esiin sitä alfaurosta ja kaadella naisia ja saada siitä se mielihyvä. Sitten kun se oma puoliso on saatu "metsästettyä", tuo tarve mitätöityy ja seksikin unohtuu. Niin kummallista kuin se onkin. Onhan tuo seksi kuitenkin niin ihanata ja edelleen tuntuu kummalliselta, että on miehiä joita ei seksi kiinnosta. Ainahan puhutaan, että miehillä on aivotkin siellä. Ei ilmeisesti kaikilla.. xD
 
Mä hluan ERI TAVALLA kun mun mies. Mä haluaisin mieluummin kahteen kertaan, koska toka kerta on herkumpi. Mies yleensä silloin jo nukkuu ja joudun tyydyttämään itseni yksin :-(
Mies toisaalta haluaa sen yhden kertansa JOKA PÄIVÄ... Minä voisin ottaa joka toinen päivä tuplavarvin.
 
Lienekkö kellään esittää faktaa, mutta jos sitä sinkkuna ollessa monenkin eri ihmisen kanssa tulee seksiä harrastettua ja sitten tulee se tasainen arki, jossa olisi sytyttävä siitä yhdestä ja samasta ihmisestä ja se ei onnistukaan. Vai onko miehillä taustalla syy, jossa sinkkuna ollessa on tarve nostaa esiin sitä alfaurosta ja kaadella naisia ja saada siitä se mielihyvä. Sitten kun se oma puoliso on saatu "metsästettyä", tuo tarve mitätöityy ja seksikin unohtuu. Niin kummallista kuin se onkin. Onhan tuo seksi kuitenkin niin ihanata ja edelleen tuntuu kummalliselta, että on miehiä joita ei seksi kiinnosta. Ainahan puhutaan, että miehillä on aivotkin siellä. Ei ilmeisesti kaikilla.. xD
Mä en miehistä tiedä, mutta naisena ainakin sitä korotti ihan omaa itsetuntoa sillä että bylsi pitkin kyliä. Onhan se hienoa kun joku haluaa sua. Mutta naisen näkökulmasta se seksi ilman rakkautta on aika tyhjää hommaa noin loppupeleissä. Onkohan elämäni aikana yksi vai kaksi miestä sattunut kohdalle jotka on saaneet mut satunnaissuhteessa laukeamaan.. Hyvällehän se seksi (liki) aina tuntuu mutta on se nyt ihan potenssiin sata mahtavaa sen oman, rakkaan kumppanin kanssa kun mukana on myös henkinen kiintymys fyysisen lisäksi. Sen lisäksi musta suhteessa ollessa on mahtavaa se, että oman kumppanin kanssa voi sekä panna että rakastella, vieraamman kumppanin kanssa se akti on aina panemista.

Ja mulla oli edellinen suhde n. 10 vuotta ja kertaakaan ei tehnyt tiukkaa syttyä omasta miehestä. Vaikka hänellekin tuli kiloja ja ikää, silti koin hänet hyvin seksikkäänä miehenä - ja tavallaan koen vieläkin.
 
Mä en vaan ymmärrä teitä jotka valitatte että ette saa tarpeeksi seksiä kumppanilta. (tai no tavallaan ymmärrän)
Te sentään saatte joskus, ajatelkaan kuinka onnekkaita olette :) Mä en saa koskaan, en muista edes millaista on harrastaa seksiä ja joudun elämään selibaatissa loppuelämäni :ashamed:
 
Ai miten niin loppuelämäsi?
Jos mua tarkoitit niin..
Olen yh, eikös se jo sano jotain..
Sitten olen vanha, ylipainoinen, rupsahtanut, alapää pilalla, kokematon, enkä "osaa laittaa itseäni haluttavan näköiseksi" .. Jopa niin luuseri etten osaa harrastaa seksiä, en saanut ex:ää edes kovaksi.. :ashamed:
En halua nolata ja nöyryyttää itseäni, enkä ole niin tyhmä että luulisin miesten mua haluavan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25751800:
Jos mua tarkoitit niin..
Olen yh, eikös se jo sano jotain..
Sitten olen vanha, ylipainoinen, rupsahtanut, alapää pilalla, kokematon, enkä "osaa laittaa itseäni haluttavan näköiseksi" .. Jopa niin luuseri etten osaa harrastaa seksiä, en saanut ex:ää edes kovaksi.. :ashamed:
En halua nolata ja nöyryyttää itseäni, enkä ole niin tyhmä että luulisin miesten mua haluavan.
Ei sano..

Mitenkähän se alapää on rupsahtanut.. Itselläni on kyllä vastaavasti se etten uskalla kauniita naisia edes lähestyä kun tiedän ettei itsellä ole mahdollisuutta. Ei sitä toivoa koskaan kannata menettää..
 

Yhteistyössä