Seksiä rahasta

  • Viestiketjun aloittaja Huorako
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olemme vain niin yhteensulauduttu että me kolme ollaan yksi liittouma.
Ollaan tasavertaisia jäseniä ja nautitaan liitomme iloista täysin vapaasti nykyään.
Kuulostaa siltä, että olisitte ikään kuin naimisissa keskenänne kaikki kolme. Tietyllä tavalla kiihottavaa... oma unelmani on sama yhden miehen ja kahden naisen yhteensulautumana. Minusta on kiihottavaa nähdä kahden alastoman naisen naivan keskenään ja sitku he molemmat tarvitsee loppuhuipennuksen, niin osallistuisin siihen. Olisin myös molemmille käytettävissä, jos haluavat raskaaksi tulla. Maaret tosin on jo 40, joten hänen mahdollisuutensa alkaneet mennä, mutta Marialla on vielä todella hyvät mahdollisuudet; 36. Bi-nainen, joku voisi sanoa. Ollut jo viisi kertaa raskaana miehelle ja jopa neljä kpl seuraavaa sukupolvea synnyttänytkin. Minua kiihottaa suunnattomasti ajatus saada nainen raskaaksi, joten siksi periaatteisiini kuuluu, että en käytä koskaan kondomia naisen kanssa, enkä myöskään halua naisen käyttävän minkäänlaista ehkäisyä. T. Tero.
 
vierailija
Rakkaus ja seksi ei liity yhteen aina. Maailma muuttuu ja rakkaus ei tarvitse seksiä eikä seksi tarvitse rakkautta. Jos on molemmat niin on myös paljon särkyvää. Ihmisen evoluutio opettaa että ihmiselle on vaarallista elää intohimoisessa suhteessa
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Tulin eilen junalla imatralta hesaan. Ravintolavaunussa tapasin yhden vanhemman miehen. Juttelimme ja joimme.Mies lupasi sata euroa jos saisi panna mua. Mies oli ihan OK joten suostuin. Teimme temput junan vessassa. Nautimme kumpikin. Teinkö väärin ja ketä kohtaan?

Tulen itselle muutaman kerran naisten kotiin.. antaa hieronta ja seksiä. Nainen maksaa mua.. tuntuu väärin myös
 

Yhteistyössä