Seksiä rahasta

  • Viestiketjun aloittaja Huorako
  • Ensimmäinen viesti
En kertonut luottavani vieraaseen vaan olevan helpompi jutellla anonyymisti.
Ystäviin pystyy luottamaan mutta se ei helpota kertomista aroista asioista.
Vaikeaa on aloittaa puhuminen oli sitten tuttu tai tuntematon.
Omalle miehelleni pystyn kertomaan useammat asiat.
Kuitenkin kaipaa jonkun ihmisen jonka kanssa voisi pohtia kaikkia juttuja yhdessä myös salaisimmat asiat.
Olen aivan samaa mieltä. Tuntemattomalle puhuminen tietyistä aiheista antaa yhteenkuuluvuuden tunteen, joka perustuu vain ko. teemaan. Taustalla ei vaikuta historia eikä välttämättä tulevaisuuskaan, jolloin ei tarvitse laskelmoida sanomisia - ja silti tuntea yhteenkuuluvuutta, ymmärrystä, avoimuutta, turvallisuutta, luottamusta sekä sielua puhdistavaa vapautumista salaisuuksien kalvaamasta sisäisestä epävarmuudesta ja pelosta.
 
vierailija
Olen aivan samaa mieltä. Tuntemattomalle puhuminen tietyistä aiheista antaa yhteenkuuluvuuden tunteen, joka perustuu vain ko. teemaan. Taustalla ei vaikuta historia eikä välttämättä tulevaisuuskaan, jolloin ei tarvitse laskelmoida sanomisia - ja silti tuntea yhteenkuuluvuutta, ymmärrystä, avoimuutta, turvallisuutta, luottamusta sekä sielua puhdistavaa vapautumista.
En allekirjoita.

Ei tuntemattomille!

Ei ole järkevää luottaa sellaiseen, joka vain vie rahasi ja sit lopulta häipyy elämästäsi.

Järki hoi, ihmiset!
 
vierailija
En kertonut luottavani vieraaseen vaan olevan helpompi jutellla anonyymisti.
Ystäviin pystyy luottamaan mutta se ei helpota kertomista aroista asioista.
Vaikeaa on aloittaa puhuminen oli sitten tuttu tai tuntematon.
Omalle miehelleni pystyn kertomaan useammat asiat.
Kuitenkin kaipaa jonkun ihmisen jonka kanssa voisi pohtia kaikkia juttuja yhdessä myös salaisimmat asiat.
Tietty asiaan vaikuttaa myös ihmisen omat tarpeet. Jos on tarve ystäville, niin totta kai niiden puolesta ennemmin liputtaa. Oma kokemus osoittanut sen, että tuntemattomiin ei kannata pistää aikaa ja rahaa. Eivät ole minun sydäntäni lämmittäneet, vaan ihan päinvastoin.

Minun näkemykseni tuntemattomista on hyvin perusteltu näkemys, kuten olen jo osoittanut, ja sitä ei tule sivuuttaa.
 
vierailija
Olen aivan samaa mieltä. Tuntemattomalle puhuminen tietyistä aiheista antaa yhteenkuuluvuuden tunteen, joka perustuu vain ko. teemaan. Taustalla ei vaikuta historia eikä välttämättä tulevaisuuskaan, jolloin ei tarvitse laskelmoida sanomisia - ja silti tuntea yhteenkuuluvuutta, ymmärrystä, avoimuutta, turvallisuutta, luottamusta sekä sielua puhdistavaa vapautumista salaisuuksien kalvaamasta sisäisestä epävarmuudesta ja pelosta.
Tällaisen ajattelun takia tietyn "ammatin" edustajat tienaa ihmisten hädällä. :(
 
En allekirjoita.

Ei tuntemattomille!

Ei ole järkevää luottaa sellaiseen, joka vain vie rahasi ja sit lopulta häipyy elämästäsi.

Järki hoi, ihmiset!
En voisi avautua ihmiselle joka saattaa olla jonkun tutut kaveri.
Tuntematon pitäisi olla joku vaikka matkalta tosi kaukaa ystävistämme.
Tämä ratkesi kuitenkin kun aloimme olla kolmistaan seksipuuhissa kaverimme kanssa.
Voimme puhua myös kaikista asioista.
 
vierailija
En voisi avautua ihmiselle joka saattaa olla jonkun tutut kaveri.
Tuntematon pitäisi olla joku vaikka matkalta tosi kaukaa ystävistämme.
Tämä ratkesi kuitenkin kun aloimme olla kolmistaan seksipuuhissa kaverimme kanssa.
Voimme puhua myös kaikista asioista.
Minulle on tärkeää, että se, jolle avaudun, on minulle tärkeä ihminen ja että hän osaa pitää suunsa kiinni minun asioistani. Jos on sen tason luottamus, niin silloin minulle ei ole väliä, vaikka hän olisikin "jonkun tutun kaveri".

Ajattelet siis, että seksipuuhat auttaa siihen, että voisi puhua kaikista asioista? T. Tero.
 
Minulle on tärkeää, että se, jolle avaudun, on minulle tärkeä ihminen ja että hän osaa pitää suunsa kiinni minun asioistani. Jos on sen tason luottamus, niin silloin minulle ei ole väliä, vaikka hän olisikin "jonkun tutun kaveri".

Ajattelet siis, että seksipuuhat auttaa siihen, että voisi puhua kaikista asioista? T. Tero.
Kyllä se helpotti avautumista myös.
 
Minulle on tärkeää, että se, jolle avaudun, on minulle tärkeä ihminen ja että hän osaa pitää suunsa kiinni minun asioistani. Jos on sen tason luottamus, niin silloin minulle ei ole väliä, vaikka hän olisikin "jonkun tutun kaveri".

Ajattelet siis, että seksipuuhat auttaa siihen, että voisi puhua kaikista asioista? T. Tero.
Tänne kirjoittaminen korvaa vähän kaverille avautumista.
Täälläkin on ihan tuntemattomia joille avaudun asioistani.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Kyllä se helpotti avautumista myös.
Lihassa minulla kyllä on yhä haave yhdestä ystävästäni, siis intiimiä seksiä hänen kanssaan.


Mahtava misu. Juuri hän on se, josta sanoin aiemmin näin: "Yksi kuuntelija kyllä yhä on, joka jotenkin sietää avoimuuttani tähän teemaan liittyen. Kaipa sekin jo hyvä alku on..?"

Ystävänä ihan huippu. Mutta sen lähemmäs häntä en ole päässyt. Lihassa silti häntä yhä haluaisin...
 
vierailija
Tänne kirjoittaminen korvaa vähän kaverille avautumista.
Täälläkin on ihan tuntemattomia joille avaudun asioistani.
Sama juttu. Jos yhteisössämme olisi enemmän niitä – erityisesti naisia – joiden kanssa voisin jutella näistä asioista, niin tuskinpa siinä tapauksessa täällä lojuisin.

Kirjoittelu täällä oleville tuntemattomille on tuntemattomille avautumisen ainoa keino, jonka itse pystyn hyväksymään.

Kritiikkini koski lähinnä niitä tuntemattomia, jotka rahastaa ihmisten hädällä.

Sitä vaihtoehtoista keinoa en katso hyvällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
No niin, nyt rekisteröityneenä käyttäjänä.

Mahtava misu. Juuri hän on se, josta sanoin aiemmin näin: "Yksi kuuntelija kyllä yhä on, joka jotenkin sietää avoimuuttani tähän teemaan liittyen. Kaipa sekin jo hyvä alku on..?"

Ystävänä ihan huippu. Mutta sen lähemmäs häntä en ole päässyt. Lihassa silti häntä yhä haluaisin...
Huippu tarkoittaa tässä parasta mahdollista omien seinieni ulkopuolella olevaa yhteyttä naiseen. 😇
 
Lihassa minulla kyllä on yhä haave yhdestä ystävästäni, siis intiimiä seksiä hänen kanssaan.

Mahtava misu. Juuri hän on se, josta sanoin aiemmin näin: "Yksi kuuntelija kyllä yhä on, joka jotenkin sietää avoimuuttani tähän teemaan liittyen. Kaipa sekin jo hyvä alku on..?"

Ystävänä ihan huippu. Mutta sen lähemmäs häntä en ole päässyt. Lihassa silti häntä yhä haluaisin...
Joku nainen voisiko tähän jotain ehdottaa?

Mikä vetoaisi juuri sinuun? Seikku24?
 
Minun itsetuntoa hyväilee kun mies osoittaa kiinnostustaan minua kohtaan.
Pieni flirtti on aina paikallaan eikä sen silti tarvitse johtaa mihinkään toimenpiteeseen.
Osoittaa kiinnostusta millä tavalla?

Kukkapuska? Onko ne yhä muodissa..?

Ja mitä meinasit sillä, että flirtti, joka ei johda mihinkään? Olisiko se lämmittelyä tulevaa... yhteyttä silmällä pitäen, vai ihan vain "muuten vaan"? Itse en kyllä turhaan haluaisi nähdä vaivaa. Tosin ensi alkuun ystävyyssuhteen ylläpitäminenkin kelpaisi...
 
Osoittaa kiinnostusta millä tavalla?

Kukkapuska? Onko ne yhä muodissa..?

Ja mitä meinasit sillä, että flirtti, joka ei johda mihinkään? Olisiko se lämmittelyä tulevaa... yhteyttä silmällä pitäen, vai ihan vain "muuten vaan"? Itse en kyllä turhaan haluaisi nähdä vaivaa. Tosin ensi alkuun ystävyyssuhteen ylläpitäminenkin kelpaisi...
Ei sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu.
Mikäli kemiat sinkkua niin voi jopa johtaa hauskanpitoon.
Minun on helpompi mennä pidemmälle kun minulla on omalta mieheltä lupa olla myös muiden miesten kanssa halutessani.
Joudun kertomaan miehelleni yksityiskohtaisesti seksi kokemuksistani.
Mieheni kiihoittuu kun kerron muista miehistä kanssani.
 
Osoittaa kiinnostusta millä tavalla?

Kukkapuska? Onko ne yhä muodissa..?

Ja mitä meinasit sillä, että flirtti, joka ei johda mihinkään? Olisiko se lämmittelyä tulevaa... yhteyttä silmällä pitäen, vai ihan vain "muuten vaan"? Itse en kyllä turhaan haluaisi nähdä vaivaa. Tosin ensi alkuun ystävyyssuhteen ylläpitäminenkin kelpaisi...
Mistä sen tietää johtaako se flirtti pidemmälle vai ei.
Miehen kiinnostus hivelee itsetuntoa ja voi johtaa jopa seksiin jos yhteys löytyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä