Seksiä rahasta

  • Viestiketjun aloittaja Huorako
  • Ensimmäinen viesti
Huorako
Tulin eilen junalla imatralta hesaan. Ravintolavaunussa tapasin yhden vanhemman miehen. Juttelimme ja joimme.Mies lupasi sata euroa jos saisi panna mua. Mies oli ihan OK joten suostuin. Teimme temput junan vessassa. Nautimme kumpikin. Teinkö väärin ja ketä kohtaan?
 
..ikävä
Minua kohtaan, olisin niin mielelläni ollut tuon miehen saappaissa, koska minulla on ollut pitkään sellainen fantasia, että saisin naista junanvessassa.. Ei sen puoleen ei mulla olisi ollut sitä satkuakaan... Toivottavasti tulee päivä uus ja soi syömmessäin Blues. Antaa joku toinen nainen panna ja satkun hälle mä annan. Jos ois, :-(
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
En tajuu.
Mä en tajuu, kuinka ahneita naiset saattavat olla. Jos mä panen junavessassa jotain muijaa ja lasken sille sisään 600 mijonaa siittiötä, niin eikö se riitä?
Itse joutuu ponnistelemaan, kun toinen odottaa paskahuusin kannella, että joku tekis duunit, antaisisi orkut, siittiöt sisään ja vielä rahaakin.
 
tytteli
no et tehnyt väärin ketään kohtaan jos se sinusta itsestä tuntu hyvältä suostua moiseen ja mies teki mitä lupas. eli anto rahan minkä oli luvannu eikä väkisin pannu.
 
M23
JOS olet sinkku niin aivan sama!
Mikäli mies oli rengastettu niin omapa on häpeänsä...
Mikäli itse olet parisuhteessa niin pala helvetissä.

Itsekin myisin itseäni naisille jos vain olisin sinkku ja vientiä olisi... Rahapula kun on perseestä!
 
Konkari
Se on ollut reilu kauppa, joten kolmansille kuuluu vain korvapuusti.
Toivottavasti eivät eduskunnassa säädä sexin ostoa kieltävää tyhmää lakia, jota jotkut pihtarit suunnittelevat.
 
Tauno
Et hyvä tyttö tehnyt mitään väärin, etkä ole mikään huora. Tuollaisia naisia pitäisi olla maailmassa enemmän, otka osaavat ja uskaltavat kohdata elämän sellaisen, kuin se eteen tulee ja nauttimaan kaikesta siitä hyvästä, mitä se mukanaan tuo.
 
Sika
Kyllä teit väärin.
Sitä onnetonta kanssamatkustajaa kohtaan, joka joutui hädässään odottamaan vessan pääsyä, riettaan aktinne kestäessä ja kestäessä.
Puhumattakaan siitä irstaasta hajusta, jonka eritteenne vessaan jättivät. Hiki, kusi, sperma, viikonpesemätön jne jne.
Hävetkää.
 
tytteli
no voi kauhia. kaikkea sitä kuuleekin. Junan vessat haisee muutenki niin hirveälle et ei pitäs haittaa. taitaa olla kanssamatkustaja puutteessa kun moisesta noin kovasti nokkiinsa ottaa.
 
sutenööri
Olisitko suostunut jos tämä herrasmies olisi tarjonut vaikka 50e?Tai vähemmän.Jos niin,et mielestäni tehnyt väärin.Tosin WC käynnin jälkeen olisit voinu tarjoja oluen janoiselle kanssamatkustajalle.Mahdollisiin syrjähyppyihin en ota kantaa.
 
Huorako
Oli se ihan kiva mies joten olisin voinut antaa vaikka ilmaiseksi. Mutta hän halusi maksaa. Ja kyllähän opiskelijatytölle on aina raha tarpeen. Olen sinkku,joten en pettänytkään ketään. Myös se mies oli sinkku.
 
sari.riuttanen@luukku.com
Tulin eilen junalla imatralta hesaan. Ravintolavaunussa tapasin yhden vanhemman miehen. Juttelimme ja joimme.Mies lupasi sata euroa jos saisi panna mua. Mies oli ihan OK joten suostuin. Teimme temput junan vessassa. Nautimme kumpikin. Teinkö väärin ja ketä kohtaan?

Imatralta Helsinkiin matkalla olleessa junassa halusi vain olivat sen varta isot että et kesnyt sitä.
Sulla oli halujesi kanssa tukala olo. Menit ravintolavaunuun jossa tapasit vanhemman miehen juttelit hänen kanssaan ok. Mutta oliko sulla sitten se yksi juttu mitä häneltä pyysit?
Keskustelit hänen kanssaan tuopin ääressä. sinä olit ehdoteluut parittelua hänen vanhemman miehen kanssa. Hän teitysti suostui tekemään sinun olosi hyväksi ja sinun olosi parani sen myötä.
Maksoi että kanssa olisit yhdynnässä hänen kanssaan junan toiletissa. Mies maksoi rahalla sulle että se olisi vähintä mitä siitä voisi antaa sokkomaksu etukäteen. OK sä suistuit. Menitte maksun jälkeen junan toilettiin. Mitähän siitä seurasi. Esileikki ihan varmasti jonka jäkeen yhdyntä junan vessassa. Sait melaa suihin ja vaginaan junan toiletissa. Olitte hyvissä väleissä nautinto oli varmasti täyteläinen intohimoinen rakastelu. Koska hänellä oli myös hieman tukala olo niin molemmat autoitte toinen toisiannen tyydyttämään itsenne ja halut. Et tehnyt mitään väärää hän halusi vain maksaa ettei sulle tullut paha olo siitä naimisesta junan vessassa.
 
Viimeksi muokattu:
jurpo2000
Imatralta Helsinkiin matkalla olleessa junassa halusi vain olivat sen varta isot että et kesnyt sitä.
Sulla oli halujesi kanssa tukala olo. Menit ravintolavaunuun jossa tapasit vanhemman miehen juttelit hänen kanssaan ok. Mutta oliko sulla sitten se yksi juttu mitä häneltä pyysit?
Keskustelit hänen kanssaan tuopin ääressä. sinä olit ehdoteluut parittelua hänen vanhemman miehen kanssa. Hän teitysti suostui tekemään sinun olosi hyväksi ja sinun olosi parani sen myötä.
Maksoi että kanssa olisit yhdynnässä hänen kanssaan junan toiletissa. Mies maksoi rahalla sulle että se olisi vähintä mitä siitä voisi antaa sokkomaksu etukäteen. OK sä suistuit. Menitte maksun jälkeen junan toilettiin. Mitähän siitä seurasi. Esileikki ihan varmasti jonka jäkeen yhdyntä junan vessassa. Sait melaa suihin ja vaginaan junan toiletissa. Olitte hyvissä väleissä nautinto oli varmasti täyteläinen intohimoinen rakastelu. Koska hänellä oli myös hieman tukala olo niin molemmat autoitte toinen toisiannen tyydyttämään itsenne ja halut. Et tehnyt mitään väärää hän halusi vain maksaa ettei sulle tullut paha olo siitä naimisesta junan vessassa.

Vastasit sitten lähes 10 vuotta vanhaan ketjuun???
 
Viimeksi muokattu:
vinkki-sisko
Suomalaiset hinnoittelee minimissään 100 ekeä puolelta tunnilta, joka on käytännössä pikapano. Tunnin tapaamisesta tuo 200 on ihan tavishinta. Jotkut vanhat läskit ryssät on halvempia, neekerit kaikkein halvimpia.
 
Vikke Nilo
Oli se ihan kiva mies joten olisin voinut antaa vaikka ilmaiseksi. Mutta hän halusi maksaa. Ja kyllähän opiskelijatytölle on aina raha tarpeen. Olen sinkku,joten en pettänytkään ketään. Myös se mies oli sinkku.
Tuossa koko jutun ydin, molemille hyvä mieli, ota se niin että sait lahjoituksen mukavasta matkaseurasta. Se seksi oli sitten melkein asia erikseen, ei mitään rumaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä