Seksi yleisessä saunassa

Blue
Miks heti ajatus, että me käytetään oma saunavuoro vaan sitten siihen saunaseksin ajatteluun? Jos siitä mainitsee, niin sekö tarkottaa että pohditaan ihan päämme puhki sitä koko sen oman saunatunnin ajan?
Sama jos kävelen kadulla, nään keskellä katua koiranpaskan joka ärsyttää ihan suunnattomasti, niin en mä nyt koko kävelylenkin ajan sitä yhtä helvetin koiranpaskaa ajattele.

Ja sekö määrittelee ihmiset normaaleiksi ja ei-normaaleiksi, jos ei vaan pidä yleisissä tiloissa sekstailusta? Tai lähinnä sen seksin jälkeisissä tunnelmissa hengailusta...
Tottakaihan se oma sekstailu on aina ok, mutta onko se sitten enää ok, kun joutuukin muiden seksi-ilmoissa istuskella.

Se ei tee ihmisestä mitenkään seksuaalisesti avarampaa vaikka sitä yleisessä tilassa harrastaa. Tai kun täällä on ollut käsitys, että jos ei saunaseksistä piittaa niin sitten on se toinen ääripää, että vaan lauantaisin pimeessä peiton alla.
Ette varmasti ihan koko aikaa mutta yllättävän paljon kuitenkin kun aloituksenkin siitä tänne teit. Asiasta joka ei sinulle kuulu ollenkaan, mitenkään. Eikä lisäksi millään lailla pitäisi sinua häiritä muuta kuin toisiaan sen oman ajatuksen tasolla, toisin kuin se konkreettinen koiranpaska esimerkiksi...

Ei vaan se määrittelee ihmiset normaaleksi ettei joka paikassa ensimmäisenä mieti että "hyi ällöä, joku on täälläkin ihan varmasti sekstaillut ja nyt me istutaan täällä toisten seksi-ilmoissa (mitä ihmettä se nyt sitten lienee onkin...)".
 
Ei vaan se määrittelee ihmiset normaaleksi ettei joka paikassa ensimmäisenä mieti että "hyi ällöä, joku on täälläkin ihan varmasti sekstaillut ja nyt me istutaan täällä toisten seksi-ilmoissa (mitä ihmettä se nyt sitten lienee onkin...)".
Nyt menee taas liioittelun puolelle.
En mieti joka paikassa ensimmäisenä, että joku on varmasti täälläkin sekstaillut.
Kuten aiemmin sanoin, epäilykset vaan heräsi siitä lauteiden valelusta. Ja nyt myöhemmin sitten kuultiin, että sitähän se on. Kai se saa ällöttää, että kun tietää siellä seksijuttuja tapahtuneen, niin kiva mennä heti sen jälkeen samoille lauteille istuu. If u get the point.
Itse saunaseksissä ei siis ole mitään vikaa, se on vaan mielestäni epäkohteliasta tehdä se yleisissä tiloissa, jossa käy kuitenkin muita itsensä lisäksi.
 
Blue
Nyt menee taas liioittelun puolelle.
En mieti joka paikassa ensimmäisenä, että joku on varmasti täälläkin sekstaillut.
Kuten aiemmin sanoin, epäilykset vaan heräsi siitä lauteiden valelusta. Ja nyt myöhemmin sitten kuultiin, että sitähän se on. Kai se saa ällöttää, että kun tietää siellä seksijuttuja tapahtuneen, niin kiva mennä heti sen jälkeen samoille lauteille istuu. If u get the point.
Itse saunaseksissä ei siis ole mitään vikaa, se on vaan mielestäni epäkohteliasta tehdä se yleisissä tiloissa, jossa käy kuitenkin muita itsensä lisäksi.
Ei, en todellakaan tajua, mutta ehkä mun ei tarvitsekaan.

Teilläkö ei sitten ikinä käy vieraita? Istu sohvilla yms. Ja tekö aina huolehditte että he joille menette kylään eivät ole esim. edellisenä iltana sattuneet sekstaamaan suihkussaan, saunassaan tai vaikka sohvallaan ettette joudu taas seksi-ilmoihin?

No joo, olkoon. Jatkakaa te ällöttelyä omalla saunavuorollanne, muut kyllä nauttivat varmasti teidänkin edestä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei, en todellakaan tajua, mutta ehkä mun ei tarvitsekaan.

Teilläkö ei sitten ikinä käy vieraita? Istu sohvilla yms. Ja tekö aina huolehditte että he joille menette kylään eivät ole esim. edellisenä iltana sattuneet sekstaamaan suihkussaan, saunassaan tai vaikka sohvallaan ettette joudu taas seksi-ilmoihin?

No joo, olkoon. Jatkakaa te ällöttelyä omalla saunavuorollanne, muut kyllä nauttivat varmasti teidänkin edestä.
:D
 
"vieras"
Ei, en todellakaan tajua, mutta ehkä mun ei tarvitsekaan.

Teilläkö ei sitten ikinä käy vieraita? Istu sohvilla yms. Ja tekö aina huolehditte että he joille menette kylään eivät ole esim. edellisenä iltana sattuneet sekstaamaan suihkussaan, saunassaan tai vaikka sohvallaan ettette joudu taas seksi-ilmoihin?

No joo, olkoon. Jatkakaa te ällöttelyä omalla saunavuorollanne, muut kyllä nauttivat varmasti teidänkin edestä.
No kyllä mua varmaan vähän ällöttäis, jos kaveri sanois kahvipöydässä, että muuten just ennen kun tulitte niin kuksittiin tuossa pöydällä. Mutta ihan rauhassa siis saavat siinä kuksia, parempi vain jos ei kerro mulle asiasta niin ei tieto lisää tuskaa.
 
oma moka
[QUOTE="vieras";28640395]No kyllä mua varmaan vähän ällöttäis, jos kaveri sanois kahvipöydässä, että muuten just ennen kun tulitte niin kuksittiin tuossa pöydällä. Mutta ihan rauhassa siis saavat siinä kuksia, parempi vain jos ei kerro mulle asiasta niin ei tieto lisää tuskaa.[/QUOTE]

no eikös ap:n mies sitä itse ollut kysellyt, tai vähintäänkin välitti tiedon sitten vaimolleen :D ois kannattanut vaan olla kyselemättä ja välttää koko puheenaihetta.

Mutta ehkä asia ei miestä häirinnyt siinä mielessä kuin pikkurouvaa.. Ehkä yritti jopa vinkata että mitäs jos mekin.... Mut eiii, rouva veti herneen nenään ja kauhisteli asiaa koko saunareissun ajan pylly visusti tabletissa kiinni.
 
no eikös ap:n mies sitä itse ollut kysellyt, tai vähintäänkin välitti tiedon sitten vaimolleen :D ois kannattanut vaan olla kyselemättä ja välttää koko puheenaihetta.

Mutta ehkä asia ei miestä häirinnyt siinä mielessä kuin pikkurouvaa.. Ehkä yritti jopa vinkata että mitäs jos mekin.... Mut eiii, rouva veti herneen nenään ja kauhisteli asiaa koko saunareissun ajan pylly visusti tabletissa kiinni.
No näinhän se menikin :D
Ja ei, myöskään mies ei halua sekstata yleisessä saunassa.
Eikä se myöskään asiasta kyselly ja udellu, enemmänkin tuli vaan puheeks miesten välisessä keskustelussa. Sitä en tiedä sitten mistä ja miten.
 
Apuaaaaaa
Voi hyvänen aika...kuinka sitä voi käydä yleisessä tai kyläpaikan vessassa, kun sinne on joku pissunu tai kakkinu just ennen sua. Onhan sielä vessaskin joku voinu sekstailla :) Tai kun istut kaverin sohvalla niin siinäkin voi harrastaa, mitä vai...hui! Uskallatko yöpyä hotellissa, sillä sielläkin on monta muutakin sekstailupaikkaa kuin sänky...
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28640108]Jos istuisi huomaamatta penkillä jossa spermaa, ja myöhemmin huuhtelis alapäätään, voisko spermaa veden mukana kulkeutua kohtuun?[/QUOTE]

Ei sitä edes huuhdella tarvi, kun kyllä ne uivat sisään ilman huuhteluakin. Oikeeseen kohtaan istuessa ja kun tarttuvat paljaaseen pintaan niin se on menoa sit..
 
"vieraana"
Lauteen huuhtelu kyllä kuuluu mulla muutenkin tapoihin kun saunasta lähden, vaikka istunkin laudeliinan päällä.

sitä paitsi paneskelu ei siellä lauteilla kovin hyvin onnistu, todennäköisemmin ne on nussinneet pesuhuoneessa, pukuhuoneessa tai saunahuoneen lattiatasolla. Ei siellä lauteilla pysty erkkikään panemaan, taju lähtee.

Onhan siellä muiden pillulimat muutenkin, jos istuvat lauteilla. Tai mistäs tiedät kuinka moni siellä on yksin runkannut, jos on halunnut...
 
"vieraana"
Miten sitä ällöää harrastaa seksiä edes oman kumppaninsa kans, jos spermat ja pillulimat noin ällöttää?
No hei, en minäkään halua kenenkään muiden spermoissa tai pillulimoissa piehtaroida, vaikka miehen kanssa ne eivät todellakaan häiritse.

Yleinen sauna on yleinen sauna, järjenköyhä sinne menee ilman että huuhtelee lauteet ja käyttää peflettiä. Ja kohteliasta huuhdella lauteet lähtiessä.
 

Yhteistyössä