Seksi yleisessä saunassa

"vieras"
Kyllä lauteen voi huuhtoa muutenkin. En mä ainakaan jätä pefletin kuvaa siihen lauteeseen vaan huuhtasen, lhan kotonakin. Mutta vähän ällöä ehkä silti jos taloyhtiön saunassa sekstaa. Luulis ettei oo mukavin paikka ja vois kotiinkin sit siirtyä..
 
  • Tykkää
Reactions: Camii
Silloin kun asuttiin asunnossa jossa ei ollut omaa saunaa niin mietin useinkin siellä yleisen saunan lauteilla istuessani et mitäköhän siellä on puuhattu.. Joskus siellä oli todella epämääräisiä hajuja kun mentiin miehen kanssa saunaan :x
Vaikka olis lauteet huuhdeltu ja " siivottu jäljet " niin mun mielestä tuo on tosi ajattelematonta toisia saunojia kohtaan, varsinkin kun ei noi miehiset nesteet ihan pelkällä vesihuuhtelulla siivoudu kokonaan..
 
[QUOTE="vieras";28638335]Mut hei, oo tyytyväinen että huuhtovat ne lauteet.. :)[/QUOTE]

Ilman muuta.
Sit sitä voi siellä märillä lauteilla miettiäkkin, että kiva, kun kuitenkin huuhteli lauteet, ettei tartte sentään ihan suoraan nussitulla lauteella istua :)
 
  • Tykkää
Reactions: chef ja Camii
-annukka
Ei ole tullut pieneen mieleenikään, että häiritsisi. Myös kylässä, jos on päästy miehen kanssa kaksin saunaan ja isäntäväkion katsonut lapsiamme, tietenkin ollaan sekstailtu ja joskus on isäntäväki siihen houkutelleetkin eli mieleeni einole tullutkaan, että se voisi jotain häiritä. Myös kylpylöiden saunoissa, jos ei muita ole paikalla, on mukava pitää pientä kivaa... kotona kun aina on ne lapset...
 
Jos asutte vuokratalossa (tai vaikka omistusmuotoisessakin), ettekä ole asunnon ensimmäiset asukkaat, niin siellä kämpässä on hyvin todennäköisesti seksiä joskus harrastettu. On saatettu kieriä japyöriä lattioilla, suihkussa, keittiön tasoilla...ja sä käytät niitäpäivittäin.

Ja jos olette auton ostaneet käytettynä, niin sielläkin on saatettu kuksia. Ja veneessä...ja asuntoautossa.

Mun vinkkini on olla kyselemättä jatkossa moisia, jos tieto lisää tuskaa :D
 
"vieras"
Jos asutte vuokratalossa (tai vaikka omistusmuotoisessakin), ettekä ole asunnon ensimmäiset asukkaat, niin siellä kämpässä on hyvin todennäköisesti seksiä joskus harrastettu. On saatettu kieriä japyöriä lattioilla, suihkussa, keittiön tasoilla...ja sä käytät niitäpäivittäin.

Ja jos olette auton ostaneet käytettynä, niin sielläkin on saatettu kuksia. Ja veneessä...ja asuntoautossa.

Mun vinkkini on olla kyselemättä jatkossa moisia, jos tieto lisää tuskaa :D
Autossakin sitä on kiva tehdä :)

Ja se asunto missä asutte, sielläkin on saatettu kylppärissä harrastaa seksiä.
Tai ihan missä vaan.
 
Liekö ainoa pariskunta taloyhtiössä joka moista harrastaa.. Ei mua ainakaan kiinnosta, pidän siksikin pyllyn alla pyyhettä kun siellä muita saunojia käy enkä luota että kaikki alusia käyttää. Enemmän kuitenkin esim jalkasieniä tmv pelkään kuin sitä että istun jossain missä joku on joskus harrastanut seksiä...
 
Jos asutte vuokratalossa (tai vaikka omistusmuotoisessakin), ettekä ole asunnon ensimmäiset asukkaat, niin siellä kämpässä on hyvin todennäköisesti seksiä joskus harrastettu. On saatettu kieriä japyöriä lattioilla, suihkussa, keittiön tasoilla...ja sä käytät niitäpäivittäin.

Ja jos olette auton ostaneet käytettynä, niin sielläkin on saatettu kuksia. Ja veneessä...ja asuntoautossa.

Mun vinkkini on olla kyselemättä jatkossa moisia, jos tieto lisää tuskaa :D
Juu, tiedän sen että tässäkin asunnossa on juu joku sekstaillut. Ei silti kuitenkaan meidän sängyssä, meidän sohvilla, tai meidän keittiön pöydällä. Kylppärikin on kuitenkin desinfioitu muuttaessamme ja senkin jälkeen muutamaan otteeseen.
On mielestäni eriasia muuttaa asuntoon, joka kuitenkin siivotaan ja pestään säännöllisesti ja miettiä seksi juttuja, kuin istua vasta paneskelluille lauteille.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti ja Camii
minä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28638360:
No sitten mulla on auttamatta vanhaa tietoa käytännöistä. Sen taloyhtiön saunan ovesa missä aikani ja onneni saunoin, pyydettiin huuhtomaan lauteet aina käytön jälkeen.
Milläs myö saadaan toi "fluemieneism"-botti pois täältä. Se on ollut ahkera tänään.
Onkos sulla luuta vielä :)
 
"vieras"
Annukka hei, missä teidän lapset on kun sekstaat miehesi kanssa kylpylän saunassa - yksin altaassa vai? Jos lapset ei oo mukana, voitte varmaan säästää puuhanne huoneeseen asti? En tajuu miks kukaan haluaa touhuta yleisessä saunassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Camii
"hapsenkakkiainen"
Meillä ainakin oli tapana (ja mun vanhemmat tekee varmaan edelleen näin) huuhdella lauteet edellisen kävijän jäljiltä ennen kuin mentiin saunomaan. Saunan suihkutiloissa siis hana, jossa piiiitkä letku, jolla hyvin ylettyy sohottamaan tulikuumaa (niin kuumaa kuin hanasta saa tulemaan) vettä lauteille. Pefletitkin olivat kyllä käytössä.

Tää nyt ei oikeestaan liittynyt kauheesti aiheeseen, mut tulipa mieleen... Hyvää juhannusta kaikille! (Niin ja voishan sitä laittaa lapun sinne saunaan, et "nussiminen saunassa kielletty!". :D
 
"isipappa"
[QUOTE="vieras";28638343]Haiseeko siellä saunassa? Pyydä yhtiökokouksessa että saunaseksi kielletään. :)[/QUOTE]

Minä haen oitis saunaseksikiellon valvojan vakanssia. :)
 
Juu, tiedän sen että tässäkin asunnossa on juu joku sekstaillut. Ei silti kuitenkaan meidän sängyssä, meidän sohvilla, tai meidän keittiön pöydällä. Kylppärikin on kuitenkin desinfioitu muuttaessamme ja senkin jälkeen muutamaan otteeseen.
On mielestäni eriasia muuttaa asuntoon, joka kuitenkin siivotaan ja pestään säännöllisesti ja miettiä seksi juttuja, kuin istua vasta paneskelluille lauteille.
Älä vaan vuokraa mitään mökkiä mistään...ainakaan saunallista. Sielläkin on voitu kuksia :D

Ei siittä muiden harrastamasta seksistä mitään tauteja tartu (eikä pyyhkeestä voi tulla raskaaksi), joten en näkisi, että sitä saunaa tarttisi seksin jälkeen desinfioida, jotta siellä pystyisi saunomaan. Nuoripari sentään huuhtoo ne lauteet, joka mielestäni on heiltä fiksu veto.

Jos ne lauteet ois paneskeltu viikko sitten, niin oisko se parempi? Vaihtakaa nuorenparin kanssa saunavuoroja, niin laudoilla ei olla viikkoon pantu. Ehkä...riippuu vähän siitä, että käykö siellä muitakin pareja :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
..
No voi kauhea. Onhan se ällöttävää kun tarkemmin miettii mut sulla on kuitenkin alusta. Mietippä sitä et se naapurin lihava 60v ukko varistelee hikisiä perskarvojaan sinne saunanlauteille.:) Eikä varmasti huuhtele. Ja muuten tod. näk. eivät ole sekstailleet paljailla lauteilla, jos on ollut pyyhe alla niin eipä siitä kauheasti läpi tule.
 

Yhteistyössä