L
Lady MQ
Vieras
Vai että näin, jos tämä oikeasti tapahtui, niin mitenkäs menee? Jos otat yhetyttä tässä asiassa, ottaisitko minuun yhteyttä:
ladymirqtie@gmail.com
ladymirqtie@gmail.com
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lady MQ:Vai että näin, jos tämä oikeasti tapahtui, niin mitenkäs menee? Jos otat yhetyttä tässä asiassa, ottaisitko minuun yhteyttä:
ladymirqtie@gmail.com
Alkuperäinen kirjoittaja olivia:Alkuperäinen kirjoittaja Lady MQ:Vai että näin, jos tämä oikeasti tapahtui, niin mitenkäs menee? Jos otat yhetyttä tässä asiassa, ottaisitko minuun yhteyttä:
ladymirqtie@gmail.com
Laitan tämän sivuston suosikkeihin, otan sinuun sitten yhteyttä, nyt olen niin ajatuksiltani sekaisin että en pysty mitään. Minun pitää nyt lähteä käymään mummoni luona, laitan hänet nukkumaan ja tulen sitten takaisin!
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Alkuperäinen kirjoittaja olivia:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Alkuperäinen kirjoittaja olivia:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Miten sä juuri tälle palstalle osasit tulla kertomaan?
Kävin sielä ultrassa niin siel oli joku mainos seinällä jossa luki kaksplus, siitä muistin, jäi mieleen.. Ja ompa mulle soiteltu niin monta kertaa ja tyrkytetty kaksplussa lehteä että kyllä on jäänyt muistiin ja kehoitettu tutustumaan kaksplussa sivustolle kun en ole tilannut!!
Voinko tehdä vielä abortin, eikö se raja ole viikolle 12 asti? Kaverini joskus on käynyt enkä muista enää kunnolla.. Auttakaa nyt...
Mistä ne tietää sulle jo nyt tyrkyttää sitä lehteä?
Mulle on soitettu sieltä varmaan kuusi kertaa! Noin vajaa vuosi sitten aloittivat soittamisen. Tilaan paljon lehtiä ja varmaan siksi sitten pommittavat sieltäkin.
Ja miksi ihmeessä lapsettomalle sinkulle tyrkytetään Kaksplus-lehteä?