Seksi yleisessä saunassa

"vieras"
Ammattiauttajan luokse, kun ei hirveesti inspais mennä panolauteille :D
Ja yksinkö tässä monta sivua kirjottelen?

Nää on aina nii parhaita vastauksia :D
Itse olette asumismuotonne valinneet ja tiedostatte ihan hyvin, että siellä saunassa voidaan harrasta ihan mitä vaan - vielä seksiäkin pahempaa. Suosittelen todellakin sitä ammattiapua tai muuttoa omaan kämppään... Miksi tuo sekstailu on se kynnyskysymys? Eikö sua huoleta ollenkaan ne kaikki pöpöt mitä muut ihmiset sinne kantaa? Mitäpä jos sillä nuorella parilla on jommalla kummalla vaikka jalkasieni? Eikö se sitten ole ollenkaan paha asia? Vai onko se sekstailu nyt edelleen se suurin mörkö ja tarttuviakin tauteja kauheampaa?
 
Jos ei oikeesti huvita mennä suoraan toisten seksin jälkeen samoille lauteille istuu, niin sekö tekee sitten musta seksuaalisesti vammasen?
Mä nautin itse kyllä seksistä ja olen ihan seksuaalisestikkin avoin, mutta silti mulla on käytöstapoja.
Miksköhän seksi on esim. julkisestikkin kiellettyä? Koska sille on oma aikansa ja paikkansa. Asioita, joissa tulee ottaa muutkin huomioon.

Täältä monelta puuttuu taito miettiä asiaa muultakin kun omalta kantilta. Ilmeisesti vastaajat on kaikki saunahässijöitä, jotka miettii vaan asiaa omalta kannaltaan.

Sitä odottais aikuisilta avarampaa ajattelua, mutta turhaan :saint:
Ihmiset on itsekkäitä, siitä ei vaan pääse yli eikä ympäri.
En ole julkisissa sanoissa nussinut, eli en ajattele asiaa omalta kannaltani sen kautta. Ajattelen asiaa omalta kannaltani sen kautta, että haittaisiko mua mennä tuon nuoren parin jälkeen sinne saunaan...eikä haittaisi.

Sä pyydät meitä ajattelemaan avarammin. Mä voisin pyytää ihan samaa sulta.
 
Ehkäpä nuorellaparilla oli mukana omat aluset tai huuhtelivat lauteet muusta syystä kuin seksistä,
mistä sie tiiät niin varmasti että ovat seksiä harrastaneet ja vaikka olisivatkin, niin eipä sinne saunaan ole eritteitä tai pöpöjä jäänyt.

Mekin huuhellaan lauteet vaikka käytetään alustaa.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Jos ei oikeesti huvita mennä suoraan toisten seksin jälkeen samoille lauteille istuu, niin sekö tekee sitten musta seksuaalisesti vammasen?
Mä nautin itse kyllä seksistä ja olen ihan seksuaalisestikkin avoin, mutta silti mulla on käytöstapoja.
Miksköhän seksi on esim. julkisestikkin kiellettyä? Koska sille on oma aikansa ja paikkansa. Asioita, joissa tulee ottaa muutkin huomioon.

Täältä monelta puuttuu taito miettiä asiaa muultakin kun omalta kantilta. Ilmeisesti vastaajat on kaikki saunahässijöitä, jotka miettii vaan asiaa omalta kannaltaan.

Sitä odottais aikuisilta avarampaa ajattelua, mutta turhaan :saint:
Ihmiset on itsekkäitä, siitä ei vaan pääse yli eikä ympäri.

Lisäten vielä, mua ei kiinnosta nuorenparin lemmenleikit, enkä tosiaan käytä aikaani sitä miettiessä. Mua vaan inhottaa mennä sinne saunaan tuoreeltaan leikkien jälkeen. Se ei tarkota, että oikeesti käyttäisin saunavuoroni miettiessä vaan heidän seksielämäänsä. Halleluja!
No onko hei pikkuisen eri asia? Taloyhtiön sauna ei ole mikään julkinen sauna, johon tullaan ja mennään miten sattuu. Siellä on kuitenkin varatut vuorot ja sinä aikana yksityisyys, joten siellä ei pitäisi olla muita silmäpareja silloin. Eli kieltoa sekstailusta yleisellä paikalla ei voi oikein käyttää tässä kohtaa.

Ja ei, mä en kuulu näihin saunasekstailijoihin, koska asun itsekseni omassa kämpässä, mutta kun minua tuo nyt ei sen kummemmin haittaisi, vaikka taloyhtiössä asuisinkin. Eli ehkä sitten kuulun kuitenkin niihin avarakatseisempiin ihmisiin...?

Ja kolmanneksi, sanot; "Lisäten vielä, mua ei kiinnosta nuorenparin lemmenleikit, enkä tosiaan käytä aikaani sitä miettiessä." Hmmm.... No, miksi sitten jaksat miettiä sitä kuitenkin täällä monena päivänä ja sivutolkulla? Eli joku ongelma sulla nyt on, kun sä et millään pääse tästä asiasta yli etkä ympäri.
 
[QUOTE="vieras";28642886]

Ja kolmanneksi, sanot; "Lisäten vielä, mua ei kiinnosta nuorenparin lemmenleikit, enkä tosiaan käytä aikaani sitä miettiessä." Hmmm.... No, miksi sitten jaksat miettiä sitä kuitenkin täällä monena päivänä ja sivutolkulla? Eli joku ongelma sulla nyt on, kun sä et millään pääse tästä asiasta yli etkä ympäri.[/QUOTE]

Vastailen vaan viesteihin. Eipä se silti sitä meinaa, että päivät pitkät täällä kotona ollessa sitä miettisin. Ja nuo sivutolkut on tullut ihan muidenkin viestien ansiosta, kuin vain omistani :)
 
Jos tuollainen häiritsee, niin kiertää yleiset saunat kaukaa. Taikka käy valvotuissa saunoissa, kuten uimahallin saunassa.

Mites vuokramökit? Siellä on ties mitä harrastettu ja missä sattuu. Edes keittiönpöydästä ei ole varmuutta.
 
Viimeksi muokattu:
Aloittajalle
Sun ajatusmaailmasi menee kyllä aika kipeän puolelle. Kerrataas; "nussitut lauteet", "seksi-ilmat", "seksin jälkeiset tunnelmat", "saunahässijät"... Huhhuh! Se nuoripari panee siellä vähän, huuhtoo jälkensä ja kaikki on ok. Kaikki muu, kaikki likainen ja pillulimainen ja nussittulauteinen (?!) ja spermainen on sinun pääsi sisällä. Se saunan ilma EI muutu seksi-ilmaksi, vaikka joku olisi vähän pannut. Samaa hikeä, hengitysilmaa eli hiilidioksidia ja samoja vartalon eritteitä siellä saunassa on muutenkin.

Relaa! Pane saunassa!
 
Jos tuollainen häiritsee, niin kiertää yleiset saunat kaukaa. Taikka käy valvotuissa saunoissa, kuten uimahallin saunassa.

Mites vuokramökit? Siellä on ties mitä harrastettu ja missä sattuu. Edes keittiönpöydästä ei ole varmuutta.
Siis tässä on erona se, että niitä oikeesti siivotaan välissä. Tai hotellissa vaihdetaan lakanat, ei siellä joudu toisten kiehnäämissä lakanoissa olla.
Tässä saunassa sitä ei vaan välissä siivota. Juu, huuhdellaan vedellä, mutta ei se vedellä peseydy.
 
"noo"
Siis tässä on erona se, että niitä oikeesti siivotaan välissä. Tai hotellissa vaihdetaan lakanat, ei siellä joudu toisten kiehnäämissä lakanoissa olla.
Tässä saunassa sitä ei vaan välissä siivota. Juu, huuhdellaan vedellä, mutta ei se vedellä peseydy.
Siis hotellissa vaihdetaan lakana, mutta ei se patja mitenkään puhdistu ja kyllä ne eritteet ohuen lakanan läpi menee. Silloin sinun ja pillulimaisen patjan välissä on vain ohut lakana.

Saunassa lauteille voi jotain mennä peflettien ohi, ja se huuhdellaan. Sit sä tulet ja isket siihen (toiv.) muovipohjaisen pefletin, etkä ole lauteiden kanssa kosketuksissa sen enempää.

Jokainen voi sit miettiä kumpi on ällömpää.
 
Aloittajalle
Siis tässä on erona se, että niitä oikeesti siivotaan välissä. Tai hotellissa vaihdetaan lakanat, ei siellä joudu toisten kiehnäämissä lakanoissa olla.
Tässä saunassa sitä ei vaan välissä siivota. Juu, huuhdellaan vedellä, mutta ei se vedellä peseydy.
Ei vedellä peseydy? MILLÄ ihmeellä kuvittelet, että yleensä sitten asioita pestään? Joka kerta desinfiointiaineella ja lipeällä ja juuriharjalla ja sappisaippualla ja tärpätillä?

Sulla häämöttää edessäsi vaipuminen syvemmälle tuohon puhtausneuroosiin. Pesetkö käsiäsi usein? Voitko syödä karkkeja, joita toinen tarjoaa kädestään?
 
Ei vedellä peseydy? MILLÄ ihmeellä kuvittelet, että yleensä sitten asioita pestään? Joka kerta desinfiointiaineella ja lipeällä ja juuriharjalla ja sappisaippualla ja tärpätillä?

Sulla häämöttää edessäsi vaipuminen syvemmälle tuohon puhtausneuroosiin. Pesetkö käsiäsi usein? Voitko syödä karkkeja, joita toinen tarjoaa kädestään?
Vain kaksi vaihtoehtoa, vesipesu tai desinfiointi, niinkö?

Eikä tässä kyse ole mistään puhtausneuroosista.
Menisitkö itse kaverisi sänkyyn makoilemaan, jossa he ovat juuri sekstailleet?
Intiimiasiat on henkilökohtaisia, siinä on se ero.

Täällä lähetään asiasta ihan sivuraiteille. Ei ymmärretä tai sitten ei tahalleenkaan haluta ymmärtää.
 
"vieras"
Vain kaksi vaihtoehtoa, vesipesu tai desinfiointi, niinkö?

Eikä tässä kyse ole mistään puhtausneuroosista.
Menisitkö itse kaverisi sänkyyn makoilemaan, jossa he ovat juuri sekstailleet?
Intiimiasiat on henkilökohtaisia, siinä on se ero.

Täällä lähetään asiasta ihan sivuraiteille. Ei ymmärretä tai sitten ei tahalleenkaan haluta ymmärtää.
Juu, KUKAAN muu ei ymmärrä ja kaikki muut on väärässä. ;D

Tai sit voidaan vaan todeta että suurimman osan mielestä yleisessä saunassa nussiminen ei ole sen pahempaa kuin se että nussitaan omalla ruokapöydällä ja seuraavana päivänä kestitetään sen ympärillä vieraita. Etenkin kun siellä saunassa käytetään peflettejä ja se huuhdotaan käytön jälkeen, joten ei sinne sen ällöttävämpää likaa jää kuin ne jalka- ja hiivasienetkään...
 
Ällöin
Alkuperäinen kirjoittaja Löylyn lyömä;28638724:
Kerran menimme liian aikaisiin saunaan. Avasimme löylyhuoneen oven ja kauhuksemme löylyssä harrastettiin pissaleikkejä! Vanhus seisoi ylälauteilla ja virtsasi kyhmyisellä siittimellä alalauteilla makaavan mummon suuhun kunnon höyryävät kulta suihkut. Mummo tyydytti samalla peräaukkoaan suurella dildolla jossa oli kivespussitkin!! Eipä käyty sen jälkeen löylyissä.
No yäk. Onneksi eivät sentään kaviaari hommissa olleet. Ihan oksettaa ajatus papan pyllystä tulevasta paskapökäleestä mummon odottavaan tekohampaattomaan suuhun. Hyi!
 
"vieras"
Siis tässä on erona se, että niitä oikeesti siivotaan välissä. Tai hotellissa vaihdetaan lakanat, ei siellä joudu toisten kiehnäämissä lakanoissa olla.
Tässä saunassa sitä ei vaan välissä siivota. Juu, huuhdellaan vedellä, mutta ei se vedellä peseydy.
Ihan tasan varmaan lähtee sparmat ja muut limat myös vedellä niistä lauteista, jos vielä vähän kädellä huiskasee perään. Ja mitä ihmeen tappavia bakteereja niissä spermoissa nyt muka on, että se on noin kova pala? Ihmisillä on alapäässään paljon muitakin vaarallisempia pöpöjä, kuin nuo "sektailueritteet". Ei sitten ole koskaan tullut mieleen tämä? No ei tietenkään, kun tämä yksi asia nyt sumentaa aivot sen verran, ettei realistisemmat uhkat käy mielessäkään... Ja ihan samalla tavalla teidän perhe jättää sinne omista kehoistaan erittyneitä höyryjä ja pöpöjä toisille, joten mikä teistä tekee nyt jotenkin erityiskohtelun tarpeessa olevan perheen? Ihan samalla tavalla teitä seuraavat voi aatella, että mitähän tauteja tuollakin perheellä on ja voi kauheeta - voiko tuonne lauteille nyt ollenkaan istua, vai tuleeko sieltä joku hyppykuppa...?

Niin, että kyllä nyt on tehty kärpäsestä vähän liian suuri härkänen... Jos se nuoripari lemmiskelee siellä saunassa, niin sille nyt vaan ei voi mitään. Ei teillä tiemmä ole oikeutta kieltääkään? Joten helpommalla pääset, kun lakkaat ajattelemasta koko asiaa, ennen kun sekoat kokonaan!
 
[QUOTE="vieras";28643053]Juu, KUKAAN muu ei ymmärrä ja kaikki muut on väärässä. ;D

Tai sit voidaan vaan todeta että suurimman osan mielestä yleisessä saunassa nussiminen ei ole sen pahempaa kuin se että nussitaan omalla ruokapöydällä ja seuraavana päivänä kestitetään sen ympärillä vieraita. Etenkin kun siellä saunassa käytetään peflettejä ja se huuhdotaan käytön jälkeen, joten ei sinne sen ällöttävämpää likaa jää kuin ne jalka- ja hiivasienetkään...[/QUOTE]

Tässä se ero. Tottakai omassa kodissaan saa paneskella missä vaan. Ei siellä tarvitse miettiä ketään muuta kun itseään.
Yleisessä saunassa on kuitenkin olemassa ne järjestyssäännöt. Ja ei, niissä ei lue, että ei saa paneskella, mutta siellä lukee, että otathan huomioon myös muut saunojat tms.

Ja on se inhottavaa mennä suorilta toisten seksin jälkeen sinne saunaan. Kuin että jos siellä oltais viikko sitten paneskeltu, välissä siivottu.
Sama kun en siellä hotellissakaan haluisi muiden lakanoihin mennä, vaan kivempi se ois puhtaissa lakanoissa olla. Vai?
 
"vieras"
Tässä se ero. Tottakai omassa kodissaan saa paneskella missä vaan. Ei siellä tarvitse miettiä ketään muuta kun itseään.
Yleisessä saunassa on kuitenkin olemassa ne järjestyssäännöt. Ja ei, niissä ei lue, että ei saa paneskella, mutta siellä lukee, että otathan huomioon myös muut saunojat tms.

Ja on se inhottavaa mennä suorilta toisten seksin jälkeen sinne saunaan. Kuin että jos siellä oltais viikko sitten paneskeltu, välissä siivottu.
Sama kun en siellä hotellissakaan haluisi muiden lakanoihin mennä, vaan kivempi se ois puhtaissa lakanoissa olla. Vai?
No kun tuo on vaan SUN omassa päässä tuo sääntö. Joku toinen voi olla sitä mieltä että ota muut huomioon ja käytä tossuja, ja silti ihmiset on siellä paljain varpain. Jos kaikkien toiveet ottais huomioon, jäis paljon asioita tekemättä. Ihmisiä häiritsee niin eri asiat.

Nussimista ei ole kielletty, joten siinä ei ole mitään väärää. Piste. Jos jotakuta haittaa tieto siitä että joku siellä paneskelee tai kävelee paljain jaloin, se on henkilön oma ongelma.
 
[QUOTE="vieras";28643091]

Nussimista ei ole kielletty, joten siinä ei ole mitään väärää. Piste. Jos jotakuta haittaa tieto siitä että joku siellä paneskelee tai kävelee paljain jaloin, se on henkilön oma ongelma.[/QUOTE]

Missään välissähän en sitä ole sanonutkaan, että se on jonkun muun ongelma jos mua häiritsee tuo.
Kovasti ihmiset ottaa kipinää siitä, että joku ei vaan tykkää siitä yleisessä saunassa hässimisestä. Miksi? Miksi se on yhtä suuri paha sitten näille puolustajille, kuin vastustajillekkin?
Kovin sanoin puhutaan sitten niille, ketkä siitä ei vaan pidä. Tätäkin ketjua kun seuraa niin lytätään toisin ajattelijat täysin. Koska se oma tapahan on se oikea, ja oma ajattelutapa se oikea. Kuten sanoin, ihmiset on itsekkäitä.
 
"vieras"
Tässä se ero. Tottakai omassa kodissaan saa paneskella missä vaan. Ei siellä tarvitse miettiä ketään muuta kun itseään.
Yleisessä saunassa on kuitenkin olemassa ne järjestyssäännöt. Ja ei, niissä ei lue, että ei saa paneskella, mutta siellä lukee, että otathan huomioon myös muut saunojat tms.

Ja on se inhottavaa mennä suorilta toisten seksin jälkeen sinne saunaan. Kuin että jos siellä oltais viikko sitten paneskeltu, välissä siivottu.
Sama kun en siellä hotellissakaan haluisi muiden lakanoihin mennä, vaan kivempi se ois puhtaissa lakanoissa olla. Vai?
Niin siis sä olet oikeasti siinä uskossa, että se petari pestään hotellissa joka asiakkaan välissä? :D Mikä ero on siinä, että sä makaat siinä spermasella petarilla vain ohut lakana välissä, kuin istut siellä saunassa spermasilla lauteilla paksun pyyhkeen / muovitetun pefletin päällä? :D
 
"hmh"
No en nyt ihan tavoita aloittajan pointtia?

Jos on sekstattu niin on. Lauteet nyt voi huuhdella muutenkin, monet tekee niin, vaikkei sekstaisikaan. Peflettejä kai nyt käyttää kaikki?

Minusta seksi on normaali asia, ei sen kummempaa kuin muutenkaan istua paljaalla perseellään saunassa. Ja ketjusta päätellen näin on useimpien mielessä asia. Joten MarieHos taidan olla ehkä harvain joukossa mielipiteesi kanssa, sorry.

(itseänikin ällöttää ihmisten likaiset korvakäytävät, mutta päätellen siitä kuinka monet kulkevat julkisesti likaisten korvakäytäviensä kanssa olen varmaankin vähemmistössä tämän ällötykseni kanssa, ja se vain on hyväksyttävä... silti en mene taloyhtiön kokoukseen vaatimaan korvienpuhdistuspakkoa...)
 
"vieras"
Kyllä mä tavallaan ymmärrän iljetyksesi. Silti olen sitä mieltä, että sille ei oikein voi mitään ja käytä niitä hyviä "suojauksia" lauteilla istuksiessanne ja ole ajattelematta asiaa :D

Voihan sitä saunan ilmaa myös "puhdistaa" niin että heittää parit kovat löylyt ja pitää ovea auki, karkaa höyryt ulos.. ainakin vois toimia lumelääkkeenä :D

t: siivooja
 
Vietas
Jos ei oikeesti huvita mennä suoraan toisten seksin jälkeen samoille lauteille istuu, niin sekö tekee sitten musta seksuaalisesti vammasen?
Mä nautin itse kyllä seksistä ja olen ihan seksuaalisestikkin avoin, mutta silti mulla on käytöstapoja.
Miksköhän seksi on esim. julkisestikkin kiellettyä? Koska sille on oma aikansa ja paikkansa. Asioita, joissa tulee ottaa muutkin huomioon.

Täältä monelta puuttuu taito miettiä asiaa muultakin kun omalta kantilta. Ilmeisesti vastaajat on kaikki saunahässijöitä, jotka miettii vaan asiaa omalta kannaltaan.

Sitä odottais aikuisilta avarampaa ajattelua, mutta turhaan :saint:
Ihmiset on itsekkäitä, siitä ei vaan pääse yli eikä ympäri.

Lisäten vielä, mua ei kiinnosta nuorenparin lemmenleikit, enkä tosiaan käytä aikaani sitä miettiessä. Mua vaan inhottaa mennä sinne saunaan tuoreeltaan leikkien jälkeen. Se ei tarkota, että oikeesti käyttäisin saunavuoroni miettiessä vaan heidän seksielämäänsä. Halleluja!
Puhut asiaa, mutta tässä itsekkyyden maassa käytöstapojen perääminen kaikuu kuuroille korville. Kuten kommenteista, joissa sinut diagnosoidaan seksiongelmaiseksi voi huomata. Itsekkyys istuu syvällä suomalaisissa. Muiden huomioon ottaminen ei ole muotia.
 
"vieraana"
Mä ihan oikeasti luulen, että ne todennäköisemmin panee siellä suihkussa tai pukkarissa. Joten lauteiden kastelun perusteella ei voi tehdä johtopäätöksiä. Jos se on normisauna tavallisella lämpötilalla, ne ei oikeasti pysty siellä ylälauteilla (joilla istutaan) naimaan, ellei pidä löylyhuoneen ovea auki ja silloinhan se sitten jos huomaa siitäkin, onko suihkuhuone kuinka lämmin...

Eli pidän ihan mahdollisena, että siellä käyvät panevat, muutkin kuin ko. pariskunta, mutta tuskin saunan lauteilla, vaan suihkussa.

Spermojahan siellä ei välttämättä ole, jos ehkäisy on kumi.
 
huomioonottava
Puhut asiaa, mutta tässä itsekkyyden maassa käytöstapojen perääminen kaikuu kuuroille korville. Kuten kommenteista, joissa sinut diagnosoidaan seksiongelmaiseksi voi huomata. Itsekkyys istuu syvällä suomalaisissa. Muiden huomioon ottaminen ei ole muotia.
hahaha aina naurattaa nää yleistykset suomalaisista. Kyllä suomessa on sääntöä ja etikettiä ja käytösohjetta joka lähtöön, ja niitä noudatetaan ja peräänkuulutetaan piilun tarkasti. Ja jos jotain sääntöä ei löydy - niin aina löytyy joku jonka mielestä sellanen pitäs säätää (vrt. Laki yleisessä saunassa nussiminen)

:D
 

Yhteistyössä