Seksi yleisessä saunassa

"vieras"
No onhan tuo ällöä, varsinkin, kun teillä on saunavuoro heti perään. Eri asia, jos sauna olisi jäähtynyt ja tuuletettu siinä välissä, mutta ei, samoissa löylyissä istutte kuin ne äsken siinä panneet. Yöks.
 
Kun kyse on yleisistä tiloista, niin sillon mielestäni on ihan kohteliasta ottaa muutkin huomioon. Eriasia se on, jos kaverit panee sohvalla menemään ja käyn sitten seuraavana päivänä siellä kylässä ja farkkuineni istun siihen sohvalle. Kun että menen ilkosillani saunaan, jossa on 10min sitten paneskeltu. Oikein mukavaa löylyä!

Haluisin vaan tietää, että kuinkahan moni oikeesti jos omalle kohdalle sattuisi tällänen tapaus, niin pitää asiaa edelleen ok:na?
Kuinka moni menisi ilosta kiljuen kaverin vasta paneskeltuun sänkyyn kiehnäämään?
Samalta se vaikuttaa, kun että sinne märille lauteille istuskelee ja tietää mitä siellä on juur tapahtunut..
 
[QUOTE="vieras";28641497]Mäkin huuhtelin aina lauteet saunomisen jälkeen, kun asuimme kerrostalossa. Vaikka peflettiä käytettiinkin. Luulikohan naapurit, että paneskeltiin siellä?[/QUOTE]

Ne arvelut paneskeluista lähti siitä, kun joka kerta lauteita ei kuitenkaan huuhdottu.
Ei siinä tarvinnut suuremmin aivotyötä tehdä, kun mietti et miks tyyliin jokatoisella sauna kerralla oltiin lauteet huuhdottu ja välillä taas ei.
 
[QUOTE="vieraana";28640779]Ei siellä lauteilla pysty erkkikään panemaan, taju lähtee.[/QUOTE]

Tämä on aikasta totta. Sydän hakkaa löylyhuoneessa jo hiljaa istumisesta, saati sitten panemisen kaltaisesta ankarasta urheilusta. Onhan sitä tullut kokeiltua nuorempana, kun oli oma sauna ja ensimmäinen varsinainen tyttöystävä. Parhaiten on jäänyt mieleen, kuinka viileältä emätin tuntuu varressa - onhan lämpötilaeroa 50 astetta. Se ja se uuvahtaminen, minkä liikunta kuumassa aiheuttaa.
 
"vieras"
Siivoojana voin kertoa, että seksi on aika pieni paha mitä siellä yleisessä saunassa duunataan.
Suosittelen käyttämään aina pientä, paksumpaa pyyhettä/alustaa pyllyn alla ja jonkinmoisia saunaläpykkäitä/tossuja. Vaikka sauna siivotaankin kerran viikossa hyvin (siis oletan, että jokainen taloyhtiö on näin edistynyt..) niin siinä 3-4 saunavuoropäivän aikana tapahtuu kaikenlaista hassunhauskaa.. Turvassa olette vain, jos teillä on ihan ensimmäinen vuoro.
 
[QUOTE="vieras";28642060]Siivoojana voin kertoa, että seksi on aika pieni paha mitä siellä yleisessä saunassa duunataan.
Suosittelen käyttämään aina pientä, paksumpaa pyyhettä/alustaa pyllyn alla ja jonkinmoisia saunaläpykkäitä/tossuja. Vaikka sauna siivotaankin kerran viikossa hyvin (siis oletan, että jokainen taloyhtiö on näin edistynyt..) niin siinä 3-4 saunavuoropäivän aikana tapahtuu kaikenlaista hassunhauskaa.. Turvassa olette vain, jos teillä on ihan ensimmäinen vuoro.[/QUOTE]

Hitto, ennen olikin!
Sit tää nuoripari muutti taloon ja niiden vuoro laitettiin meitä edelle, kun ei muita aikoja vapaana ollut.
 
"vieras"
Mun mielestä ap:lla on nyt korvien välissä pahemman laatuinen ongelma, joten kannattasko sitä käydä setvimässä ihan ammattiauttajan luona? Ei tervejärkinen jaksa tuollaseta (vähänpätöisestä) asiasta jankata sivutolkulla...
 
[QUOTE="vieras";28642748]Mun mielestä ap:lla on nyt korvien välissä pahemman laatuinen ongelma, joten kannattasko sitä käydä setvimässä ihan ammattiauttajan luona? Ei tervejärkinen jaksa tuollaseta (vähänpätöisestä) asiasta jankata sivutolkulla...[/QUOTE]

Ammattiauttajan luokse, kun ei hirveesti inspais mennä panolauteille :D
Ja yksinkö tässä monta sivua kirjottelen?

Nää on aina nii parhaita vastauksia :D
 
"vieras"
[QUOTE="möks";28642763]Jos miehet ovat kavereita, niin eikö ne saisi sovittua vuorojen vaihtamisesta päittäin, niin ei ois ainakaan enää sun ongelmas.[/QUOTE]

Mitä se mitään auttaa, jos ap:lla on ongelma seksuaalisuuden ja seksi suhteen, niin sittenhän se saunavuoro menis miettiessä, kun se nuoripari on tulossa tänne nyt seuraavaksi sekstailemaan... Ei vaan ole tervettä koko ajan pyörittää mielessään toisten sekstailuja. Kun a; lauteet on kuitenkin huuhdeltu ja he itse käyttävät peflettejä, joten sieltä ei mitään tule omaan takamukseen ja b; se sauna ehtii kyllä siinä kymmenessä minuutissa "tuulettua", joten siellä ei tosiaan enää leiju mitään toisten sekstailuhöyryjä.
 
[QUOTE="vieras";28642795]Mitä se mitään auttaa, jos ap:lla on ongelma seksuaalisuuden ja seksi suhteen, niin sittenhän se saunavuoro menis miettiessä, kun se nuoripari on tulossa tänne nyt seuraavaksi sekstailemaan... Ei vaan ole tervettä koko ajan pyörittää mielessään toisten sekstailuja. Kun a; lauteet on kuitenkin huuhdeltu ja he itse käyttävät peflettejä, joten sieltä ei mitään tule omaan takamukseen ja b; se sauna ehtii kyllä siinä kymmenessä minuutissa "tuulettua", joten siellä ei tosiaan enää leiju mitään toisten sekstailuhöyryjä.[/QUOTE]

Jos ei oikeesti huvita mennä suoraan toisten seksin jälkeen samoille lauteille istuu, niin sekö tekee sitten musta seksuaalisesti vammasen?
Mä nautin itse kyllä seksistä ja olen ihan seksuaalisestikkin avoin, mutta silti mulla on käytöstapoja.
Miksköhän seksi on esim. julkisestikkin kiellettyä? Koska sille on oma aikansa ja paikkansa. Asioita, joissa tulee ottaa muutkin huomioon.

Täältä monelta puuttuu taito miettiä asiaa muultakin kun omalta kantilta. Ilmeisesti vastaajat on kaikki saunahässijöitä, jotka miettii vaan asiaa omalta kannaltaan.

Sitä odottais aikuisilta avarampaa ajattelua, mutta turhaan :saint:
Ihmiset on itsekkäitä, siitä ei vaan pääse yli eikä ympäri.

Lisäten vielä, mua ei kiinnosta nuorenparin lemmenleikit, enkä tosiaan käytä aikaani sitä miettiessä. Mua vaan inhottaa mennä sinne saunaan tuoreeltaan leikkien jälkeen. Se ei tarkota, että oikeesti käyttäisin saunavuoroni miettiessä vaan heidän seksielämäänsä. Halleluja!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä