Miten sitä ällöää harrastaa seksiä edes oman kumppaninsa kans, jos spermat ja pillulimat noin ällöttää?
Omat eritteet vs. naapureiden eritteet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten sitä ällöää harrastaa seksiä edes oman kumppaninsa kans, jos spermat ja pillulimat noin ällöttää?
Omat eritteet vs. naapureiden eritteet.
Sama kai se kenen ukon spermoissa istuu. Kumminkin jonkun muun eritettä kuin omaa. Mulle olis ainakin aivan sama kenen spermoissa uisin, yhtä epämiellyttävää silti.
Sama kai se kenen ukon spermoissa istuu. Kumminkin jonkun muun eritettä kuin omaa. Mulle olis ainakin aivan sama kenen spermoissa uisin, yhtä epämiellyttävää silti.
Ai, ei se mulle oo ihan sama onko kyseessä oma aviomies vai naapurin juippi![]()
No mitä väliä? Jos sun pitäs syödä jomman kumman paskaa, naapurin tai miehes niin eikö se olis ihan sama kun yhtä inhottavaa olis silti. Erite kuin erite.
Nyt tais lähtee jo sivuraiteille.
No mitä väliä? Jos sun pitäs syödä jomman kumman paskaa, naapurin tai miehes niin eikö se olis ihan sama kun yhtä inhottavaa olis silti. Erite kuin erite.
Eiku mä en vaan ymmärrä että mikä siinä on niin kauhean ällöttävää jos siellä on pantu. Jos ne lauteetkin on huuhdeltu. Tuskin keneltäkään niin paljon pillulimaa tulee että lauteet siitä hulvehtii? Tai spermaa..
Samalta se vaikuttaa, kun että sinne märille lauteille istuskelee ja tietää mitä siellä on juur tapahtunut..