Seksi yleisessä saunassa

Ai mitä mieltä olen?

[video=youtube_share;ztVMib1T4T4]http://youtu.be/ztVMib1T4T4[/video]
 
No voi jee
En lukenut kuin ekan sivun, mutta miten meidän vieraat nyt kestää kun ollaan harrastettu seksiä sohvalla, lattialla ja jopa siinä keittiön pöydällä jonka ääressä kahvitellaan! Yök!
 
Mä en käytä mitään suojaa menkkojen aikana saunassa. Joo no ehkä yleisessä saunassa käyttäisin mutta ihan muistakin syistä. En halua pitää tamponia saunassa tai muutenkaan jos käyn pesulla. Toisaalta mulla ei valukaan verta solkenaan. Ei koskaan ole lauteille valunut.
 
"asd"
Kyllä mie nyt tavallaan ymmärrän aapeen vitutuksen. :D toki joka paikassa on JOSKUS harrastettu seksiä jne, mutta että mennä saunaan missä on juuri hetki sitten harrasteltu ja kenties sinne on limoja jäänyt lauteille, koska ei ne pelkällä pienellä huuhtelemisella lähde pois.

Ja ihmiset on erilaisia, joillakin häiritsee toisten kuksiminen ja toisia ei. Itse olen sen verran siveellinen että en ehkä alkaisi yleisissä tiloissa muiden mukavuutta ajatellen. Kotona kyllä kerkeää.
 
"vieras"
Ne pyyhkeet siellä pyllyn alla ei auta mitään, koska ne kastuvat. Ja kun pyyhe kastuu, niin bakteerit pääsee siitä läpi. Jos haluaa steriilin laudeliinan, niin silloin sen pitää olla sellainen kertakäyttöinen, minkä alaosa tuntuu sellaiselle muoviselle.
 
Nytkö se vasta sulle selkis että teidänkin yleisessä saunassa sekstaillaan? Ei ole nuoripari kuule varmaan ainoa joka siellä sekstailee. Tieto lisää tuskaa, eikös se niin mene?:D Kertakäyttöiset pefletit oman persuksen alle, niin ei pitäis olla niin suuri ongelma. Jos kuitenkin vieläkin on tuskallista, niin hommatkaa asunto, missä on oma sauna tai älkää saunoko, vaan käykää vain suihkussa.
 
Blue
Kyllä on pienestä kiinni välillä ihmisten järkytys/loukkaantuminen...

Ei se teille kuulu pätkän vertaa mitä edelliset siellä saunavuorollaan tekevät joten voitte ihan hyvin lakata miettimästä toisten asioita ja keskittyä vain siihen teidän perheen saunontaan.

Voisi jo naapuritkin loukkaantua (siinä missä tekin heidän tekemisistään) tuosta "tirkisteystä"...
 
Kyllä on pienestä kiinni välillä ihmisten järkytys/loukkaantuminen...

Ei se teille kuulu pätkän vertaa mitä edelliset siellä saunavuorollaan tekevät joten voitte ihan hyvin lakata miettimästä toisten asioita ja keskittyä vain siihen teidän perheen saunontaan.

Voisi jo naapuritkin loukkaantua (siinä missä tekin heidän tekemisistään) tuosta "tirkisteystä"...
Mitä ihmeen tirkistelyä? :D
Ja ei kuulu ei, mutta silti se saa ällöttää mennä vasta paneskeltuun saunaan peseytymään.

Aika minä-minä-minä-meininkiä taas. "Jos mä haluun panna saunas ni mähän panen siellä yleissaunassa". Välittämättä sitten taas muista.
Yleiset tilat ei vaan oo sitä varten.
 
"noo"
Mitä ihmeen tirkistelyä? :D
Ja ei kuulu ei, mutta silti se saa ällöttää mennä vasta paneskeltuun saunaan peseytymään.

Aika minä-minä-minä-meininkiä taas. "Jos mä haluun panna saunas ni mähän panen siellä yleissaunassa". Välittämättä sitten taas muista.
Yleiset tilat ei vaan oo sitä varten.
kyllä panen. Siinäs uikutat. Anna miehelles ja niin sen ei tartte urkkia muiden nussimisista tietoa.
 
Blue
Mitä ihmeen tirkistelyä? :D
Ja ei kuulu ei, mutta silti se saa ällöttää mennä vasta paneskeltuun saunaan peseytymään.

Aika minä-minä-minä-meininkiä taas. "Jos mä haluun panna saunas ni mähän panen siellä yleissaunassa". Välittämättä sitten taas muista.
Yleiset tilat ei vaan oo sitä varten.
No olethan sinäkin Minäminä-asenteella. Ihan varmasti jokainen saa paneskella saunassa vuorollaan vaikka kuinka se SINUA etoisi.
 
"yyhoo"
Niin no, kuulostaa minustakin vähän "vauhkolta". Kun kuitenkin itsellä on pefletti, niin sieltä ei tule mitään limoja omaan takamukseen. Enemmän mua inhottaa kaikki jalkasilsat ja muut pöpöt, mitkä ei ihan pikkuhuuhtelulla sieltä saunasta lähde... :# Uimahalliinkaan en lähde ilman "uimakenkiä", vaikka niitä sentään desinfioidaan joka välissä. Oletkos siis ap ajaltellut sitä, mitä kaikkea sä sieltä pesuhuoneestakin varpaissasi kannat kotiisi, jos et käytä jotain jalkineita? ;)
 
[QUOTE="noo";28639716]kyllä panen. Siinäs uikutat. Anna miehelles ja niin sen ei tartte urkkia muiden nussimisista tietoa.[/QUOTE]

Juu niin annankin. Mutta en sentäs yleisessä saunassa.
Eikä tässä missään urkkimisesta ole kyse ollut :D
 
Blue
Yleisisä tiloissa vaan pitäisi ottaa muutkin huomioon. Eriasia on, mitä omissa tiloissaan tekee.
Hehän ottavat, kaikella tapaa, eri asia jos tulisivat teidän vuorollaan sinne nussimaan ja/tai jättäisivät tilat epäsiisteiksi tms.

Asia vaan nyt on niin että he saavat omalla yksityisellä vuorollaan tehdä siellä yleisissä tiloissaan mitä tykkäävät, vaikka se kuinka naapurin rouvaa pöyristyttäisikin.
 
Blue
Juu niin annankin. Mutta en sentäs yleisessä saunassa.
Eikä tässä missään urkkimisesta ole kyse ollut :D
No hei, onhan. Yleensä normaaleille ihmisille ei edes tule mieleen miettiä, saati nostaa meteliä toisten saunarakasteluista vaikka jokainen tiedostaa että niin saattaa tapahtua. Mutta onhan sekin tapa saunoa...., miettiä toisten seksiä kun omalla perheellä saunotte...
 
No hei, onhan. Yleensä normaaleille ihmisille ei edes tule mieleen miettiä, saati nostaa meteliä toisten saunarakasteluista vaikka jokainen tiedostaa että niin saattaa tapahtua. Mutta onhan sekin tapa saunoa...., miettiä toisten seksiä kun omalla perheellä saunotte...
Miks heti ajatus, että me käytetään oma saunavuoro vaan sitten siihen saunaseksin ajatteluun? Jos siitä mainitsee, niin sekö tarkottaa että pohditaan ihan päämme puhki sitä koko sen oman saunatunnin ajan?
Sama jos kävelen kadulla, nään keskellä katua koiranpaskan joka ärsyttää ihan suunnattomasti, niin en mä nyt koko kävelylenkin ajan sitä yhtä helvetin koiranpaskaa ajattele.

Ja sekö määrittelee ihmiset normaaleiksi ja ei-normaaleiksi, jos ei vaan pidä yleisissä tiloissa sekstailusta? Tai lähinnä sen seksin jälkeisissä tunnelmissa hengailusta...
Tottakaihan se oma sekstailu on aina ok, mutta onko se sitten enää ok, kun joutuukin muiden seksi-ilmoissa istuskella.

Se ei tee ihmisestä mitenkään seksuaalisesti avarampaa vaikka sitä yleisessä tilassa harrastaa. Tai kun täällä on ollut käsitys, että jos ei saunaseksistä piittaa niin sitten on se toinen ääripää, että vaan lauantaisin pimeessä peiton alla.
 

Yhteistyössä