[QUOTE="mies";27268699]Lojaali kumppani ei ala tuntea syvällisesti toista kohtaan, se on ristiriita. Hänen tunteensa ovat hänen kumppanissaan, koska hän on päättänyt olla tämän kanssa järjellä (lupaukset, sitoumukset...) JA tunteella (uskollisuus, syvällisyys...).
Jos näin silti käy, kunnollinen ja "kypsä" ihminen ei hylkää tätä syvällisten tunteiden kohdetta kuin rukkasta vaan kantaa oman vastuunsa hänellekin kun kerran on itse leikkiin ryhtynyt. Se, että ap sanoi miehelle loukkaantuneensa miehen tavasta päätellä asia, ansaitsisi mielestäni diplomaattisemman vastaanoton kuin jäisyyttä. Koska sitä ei tullut, katkaisisin itse kaiken kontaktin, en jäisi "kaveriksi joka ei saa olla syvällinen" koska totuus olisi, että tunnen syvällisesti. En ole hänen marionettinsa vaan jos en tunteineni kelpaa, hyvästi.[/QUOTE]
Munkaan mielestä ei ole kypsää hylätä ku rukkasta ihmistä, jonka kanssa on tehnyt virheen, mutta joka kuitenkin oli tärkeä. Joo, myönnän, että itse olen myös tehnyt henkisiä murhia, koska tähän liittyy niin paljon ihmisiä. En ole kypsä itsekään. Ja monilla teistä on hyviä kommentteja, vaikka ne minua vastaan ovatkin.