seinään katkaistu romanssi

• Viestiketjun aloittaja "ymmyrkäinen"
  • Ensimmäinen viesti
"hymy"
[QUOTE="mies";27268806]Pointtina itsellä oli pelkästään se, että minusta hyvästä, onnellisesta suhteesta pitäisi saada sekä järjen että tunteen "ravinto". Jos näitä haetaan muualta, vika on suhteessa.

Kukaan ei voi istua onnistuneesti kauaa kahdella tuolilla. Mutta se ei tarkoita, että olisi eettisesti oikein vain potkaista toinen tuoli altaan kun kerran itse on sen takapuolensa alle laittanut. Se on ehkä järkevää, mutta ratkaisuna itsekästä ja julman tuntuista sille tuolille.[/QUOTE]

Ei ole oikein varattujen vehdata, mutta tunteet ne silti on heilläkin, ihmisiä kaikki vain ollaan.. Samaa mieltä kanssasi olen monessa asiassa..
Ehkä tässä kohtaa ymmärrykseni johtuu myös siitä että perheellisenä ja naimisissa olevana olen kuitenkin rakastunut vapaaseen mieheen.. enkä tätä todellakaan ollut suunnitellut tms.. ja niin kuin sanoit, jos asiat kaikilta puoliltaan olisi suhteessa kunnossa, ei tälläisiä tulisi..
Mutta todella toivon jos rakkauteni kohde ei olisikaan kiinnostunut minusta enään, sanoisi sen suoraa, ei tarvitsisi silloin todellakaan jättää mitään arvailujen varaan, eikä sitten olisi siellä maton alla esiin tulossa, vaan olisi selvitetty ja takanapäin..
Toisaalta ymmärrän kyllä miehen vetäytyneisyyden ja hiljaisuudenkin, jos itseänsä kasailla yrittää, mutta ilkeillä ei tarvitse. Eikä se itseltä pois ole jos toiselle ystävällinen on, eikä maksa mitään.

Yhteistyössä