"jeps"
Jätä mies rauhaan, hän teki selväksi jo ettei halua jatkaa sun kanssa mitään pelejä. Ahdistavan ja nolon teet itsestäs nyt vaan.
No se tuli selväksi heti aloituksessani, ettei fyysisyyttä ollutMun mielestä nimenomaan kertoo, että on kuitenkin kohtalaisen lojaali kumppanina. Nyt kun on tullut selville ettei ole ollut seksisuhdettakaan tähän hetken ihastukseensa.
Eieiei. Etkö nyt ymmärrä. Ei ne toiset naiset ole kodinrikkojia ikinä. Ei ne roiku, viettele, houkuttele tai vedä miestä mukaan mihinkään. Tässäkään tapauksessa ei mies oikeasti halua jättää toista naistaan. Hän ei vai ole ymmärtänyt sitä vielä. Kunhan ap pääsee vähän sotkemaan...anteeksi selvittämään miehen ajatuksia, voivat he taas jatkaa romanssiaan onnellisina.Alkuperäinen kirjoittaja mies joka ei käsitä;27268437:Avaapa vähän tätä.
Mies esittää naiselle että juttua ei jatketa. Piste. Syytkin aivan selvät, tajunnut virheensä ja haluaa keskittyä oikeaan suhteeseensa. Piste.
Mitä pitäis vielä selitellä? Miksi? "jos en ois tän kaa niin voisin olla mahdollisesti sun kaa?" "oot kiva mut rakastan omaa naistani"
Mitä järkeä vatvoa asiaa ja kenties antaa lisämahdollisuuksia tehdä virheitä?
Mä luulen että vain siksi, jotta tämä nainen saisi vielä mahdollisuuden yrittää saada miestä kääntämään päänsä hänen suuntaansa. Todellinen kodinrikkojako siis?
Tuohan on ihan loogista. Lähinnä voidaan kritisoida tapaa, jolla lopettaminen tapahtui eli "kuin seinään". Se on tylyä ja tahditonta sille toiselle ja voi herättää kysymyksiä. Jäisyys ei tunnu hyvältä koska toisella on tunteita pelissä. Ja jos jäisyys on ikään kuin järjen apuväline, tilanne on vielä hankalampi koska parisuhteiden ei pitäisi perustua järkeen vaan vapaaseen tunteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja mies joka ei käsitä;27268437:Avaapa vähän tätä.
Mies esittää naiselle että juttua ei jatketa. Piste. Syytkin aivan selvät, tajunnut virheensä ja haluaa keskittyä oikeaan suhteeseensa. Piste.
Mitä pitäis vielä selitellä? Miksi? "jos en ois tän kaa niin voisin olla mahdollisesti sun kaa?" "oot kiva mut rakastan omaa naistani"
Mitä järkeä vatvoa asiaa ja kenties antaa lisämahdollisuuksia tehdä virheitä?
Mä luulen että vain siksi, jotta tämä nainen saisi vielä mahdollisuuden yrittää saada miestä kääntämään päänsä hänen suuntaansa. Todellinen kodinrikkojako siis?
Mä näen taas asian toisin. Mies on vaan huojentunut että pääsi ap;tä, ja tajuaa kuinka oma liitto onkin ihana. On todennäköisesti avannut miehen silmät näkemään oman liittonsa aivan uudessa valossa. Onneksi ei ehtinyt edetä pidemmälle.Siis mitä sä oikeen haluat? Jos hän jo kerto, että omatunto kolkuttaa ja halus palata vaimon luo. Mitä muuta sä voit mahdollisesti haluta kuulla?
Mies ön vihainen ja sitä hävettää. Se häpeää sua. Se haluaa unohtaa että oli tekemässä elämänsä suurimman virheen. Joskus myöhemmin mies luultavasti pystyy käsittelemään asiaa omassa mielessään, mutta nyt hän tarvitsee etäisyyttä siitä. Jos jatkat ahdistelemista et pelkästään saa häntä suhtautumaan itseesi yhä negatiivisemmin, haittaat ja hidastat myös hänen oman avioliittonsa parantamisprosessia. Älä ole itsekäs paska, anna hänen pitää huolta rakkaimmastaan. Se et ole sinä.
Olen melko samaa mieltä sun näkemyksesi kanssa. Mutta omasta kokemuksesta siihen liittyy myös häpeän tunne ja pelko siitä, että puolisolle selviää tänä semihairahdus. Mitä enemmän ap roikkuu miehessä kiinni, sitä enemmän miestä ahdistaa. Ahdistus heijastuu luultavasti myös miehen kotielämään. Ahdistuksella on sellainen tapa.Mä näen taas asian toisin. Mies on vaan huojentunut että pääsi ap;tä, ja tajuaa kuinka oma liitto onkin ihana. On todennäköisesti avannut miehen silmät näkemään oman liittonsa aivan uudessa valossa. Onneksi ei ehtinyt edetä pidemmälle.
Lojaali kumppani ei ala tuntea syvällisesti toista kohtaan, se on ristiriita. Hänen tunteensa ovat hänen kumppanissaan, koska hän on päättänyt olla tämän kanssa järjellä (lupaukset, sitoumukset...) JA tunteella (uskollisuus, syvällisyys...).Mun mielestä nimenomaan kertoo, että on kuitenkin kohtalaisen lojaali kumppanina. Nyt kun on tullut selville ettei ole ollut seksisuhdettakaan tähän hetken ihastukseensa.