Se olis sit kesärekkis tehty :D

heip
Hei mää oon se joka sano sun viime tukasta ettei oo rekkistä nähnykää :D mut toi saattaa jo ollaki nähny rekkislepakon mallia, tosin sopii sulle.. Ja SÄ siinäet näytä rekkikseltä, kovin naisellinen. Toisille se sänki/kalju vaan sopii :D
Itsekin kerran kokeillu kaljua ja ei oikeen sopinu mulle :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja heip:
Hei mää oon se joka sano sun viime tukasta ettei oo rekkistä nähnykää :D mut toi saattaa jo ollaki nähny rekkislepakon mallia, tosin sopii sulle.. Ja SÄ siinäet näytä rekkikseltä, kovin naisellinen. Toisille se sänki/kalju vaan sopii :D
Itsekin kerran kokeillu kaljua ja ei oikeen sopinu mulle :x
Heh, kiitos :)
Ootas vaan kun kohta tulee varmaankin muutama vastakkainenkin mielipide :LOL:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
No höh... Kade olen. Minulle ei sovi, vaikka olen unelmoinut ainakin 15 vuotta tuollaisesta tukasta.
En miekään tienny jotta sopiiko vai ei :whistle: Mut kerrankos sitä... Niin ja mun mielestä tietty sopii :D
Minulla on kapea kallo, iso nenä, luiseva naama ja kokoelma arpia ja kolhuja kallossani... TIEDÄN ettei sovi. Ja on muuten ainoa ulkonäkö-asia, johon äijäkin on ottanut kantaa: "ei sulle sovi lyhyt tukka, ei pitkä, mutta kalju olis kauhea, eli anna olla pitkä vaan... se ei oo ihan niin hirvee." :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Minä suunnittelen niinkin tylsää kesätukkaa, kuin pikkulettejä. :ashamed: Ei lentelisi naamalle hiukset...
No mut nehän olis kivat... Miullakii joskus ollu... Ei vaan ollu ammattilaisen tekemät niin meni hiukset niin huonoon kuntoon et oli pakko leikkauttaa lyhyeks sen jälkeen...
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
No mut nehän olis kivat... Miullakii joskus ollu... Ei vaan ollu ammattilaisen tekemät niin meni hiukset niin huonoon kuntoon et oli pakko leikkauttaa lyhyeks sen jälkeen...
Mikä pilasi?

siis oliko sinulla kuituletit vaiko oma tukka letitetty? Onneksi Noong on kampaaja ja luvannut väsätä pääni...
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
No mut nehän olis kivat... Miullakii joskus ollu... Ei vaan ollu ammattilaisen tekemät niin meni hiukset niin huonoon kuntoon et oli pakko leikkauttaa lyhyeks sen jälkeen...
Mikä pilasi?

siis oliko sinulla kuituletit vaiko oma tukka letitetty? Onneksi Noong on kampaaja ja luvannut väsätä pääni...
Omat hiukset oli letitetty... Hiukset katkeili ja ei sitten näyttäny pitkänä enää kovinkaan hyvältä...
 

Yhteistyössä