Se olis sit kesärekkis tehty :D

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Mulla on kai jotenki kiero mielenlaatu, mutta musta nainen on naisellisimmillaan ilman tukkaa tai korkeintaan ihan lyhyellä. Siinä on jotenkin niin paljas ja avoin, näyttää itsensä kokonaan. Ei piilota yhtään mitään tukan alle. Ymmärtääköhän kukaan..?

Sä vartooja sait tuolla upealla ilmestyksellä aikaan sen, että mulla taitaa keesi lähteä..

:heart: :hug:
Hei mä ymmärrän :whistle:

Olis kiva nähdä sut livenä keesin kanssa, mutta jos et malta oottaa niin paas vetäen kaikki pois siten vaan :heart: :hug:

NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Hei mä ymmärrän :whistle:

Olis kiva nähdä sut livenä keesin kanssa, mutta jos et malta oottaa niin paas vetäen kaikki pois siten vaan :heart: :hug:
Olis kyllä kova hinku vetää pois, jonku tinttitöyhtön saatan jättää. Pittää vielä miettiä! :heart: :hug:

Olis kyllä kova hinku vetää pois, jonku tinttitöyhtön saatan jättää. Pittää vielä miettiä! :heart: :hug:
Tosin paremmaltahan se näyttäs kun molemmat oltas sänkipäitä sitten siinä yhteiskuvassa :whistle: ;) :heart: :hug:

Hitsi kun miun on pakko hiplailla tätä päätä koko ajan, tuntuu niiin kivalle :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
mitäs W tykkäs? :D ..menitkö päikkään lippis päässä?
Ihan menin pää näkyvillä sinne :LOL: Saatoin muutaman pitkän katseen hoitajilta saada, mutta kukaan ei sanonu mitään :D
Wimpukaan ei oikein sanonu mitään :D Kai kaikki on jo tottunu mun tempauksiin :whistle:

NewArtRiot
Tosin paremmaltahan se näyttäs kun molemmat oltas sänkipäitä sitten siinä yhteiskuvassa :whistle: ;) :heart: :hug:

Hitsi kun miun on pakko hiplailla tätä päätä koko ajan, tuntuu niiin kivalle :LOL:
Joo se on vaikeaa pitää kädet irti lähes tai ihan paljaasta päästä! :D
Kuka sen kuvan ottaa??

Joo se on vaikeaa pitää kädet irti lähes tai ihan paljaasta päästä! :D
Kuka sen kuvan ottaa??
No ite tietenkin yritetään tähdätä oikeelle kohalle :LOL:

Itekin olen joskus ajatuksella kaljusta leikitellyt, mutta jättänyt kuitenkin leikin asteelle. Ihan hyvin nuo näyttää sopivan. Tosin sivuilta hapsottaa, eli tuosta silmistä sivuillepäin on hapsua, aja tasaisesti, niin näyttää paremmalta! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mun mielestä naisen hiustyyli on pitkänmallinen,siittä ne MIEHET tykkääpi :)
Aivan :)
Onko mun mies sitte nainen.......?? :eek: Ja pitääkö hiustyyli valita sen mukaan mistä jotkut miehet tykkää, eikä sen mukaan mistä ite tykkää?
Kummallinen mies, jos oikeasti pitää naisellaan lyhyistä hiuksista. Onko sinulla jäänyt jotain traumoja lapsuudesta, kun haluat pitää noin miesmäistä kampausta? En kysy ilkeyttäni vaan uteliaisuuttani.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mun mielestä naisen hiustyyli on pitkänmallinen,siittä ne MIEHET tykkääpi :)
Aivan :)
Mutta mikäli huomaat, sinulta ei kysytä.
Oletpas sinä söpö, kun yrität olla ilkeä :)
En ole söpö, ainakaan sulle.
Miten vain, rakas.

Yhteistyössä