NewArtRiot
Siksihän se niin hassua onkin!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii, vaikka mulla on pitkä tukka.Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Jes!! Sirkan ja Keken tukkafaitti!
Siksihän se niin hassua onkin!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii, vaikka mulla on pitkä tukka.Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Jes!! Sirkan ja Keken tukkafaitti!
Mikäs sä olet mun miestä arvostelemaan? Ite oot kummallinen iänikuisine kruunuinesi!Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Kummallinen mies, jos oikeasti pitää naisellaan lyhyistä hiuksista. Onko sinulla jäänyt jotain traumoja lapsuudesta, kun haluat pitää noin miesmäistä kampausta? En kysy ilkeyttäni vaan uteliaisuuttani.
No sun miehellä on sitte melkoisen kaunis työkaveri!Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:oumaigaad..mä en todellakaan sano tätä pahalla, mutta ei voi mitään;mulle tulee tuosta kuvasta, mun miehen työkaveri mieleen!!! ihan oot hänen näkönen!!! ja se on mies..
Mä en ainakaan mitään kaunista näe ap.ssa.Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:No sun miehellä on sitte melkoisen kaunis työkaveri!Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:oumaigaad..mä en todellakaan sano tätä pahalla, mutta ei voi mitään;mulle tulee tuosta kuvasta, mun miehen työkaveri mieleen!!! ihan oot hänen näkönen!!! ja se on mies..
Alkuperäinen kirjoittaja Sivusta:Mä nään paljonki! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Mä en ainakaan mitään kaunista näe ap.ssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:oumaigaad..mä en todellakaan sano tätä pahalla, mutta ei voi mitään;mulle tulee tuosta kuvasta, mun miehen työkaveri mieleen!!! ihan oot hänen näkönen!!! ja se on mies..
En mie tollasta hapsotusta oo huomannu :ashamed: Eikä miulla itellä oo konetta et voisin paremmin ajaa...Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Itekin olen joskus ajatuksella kaljusta leikitellyt, mutta jättänyt kuitenkin leikin asteelle. Ihan hyvin nuo näyttää sopivan. Tosin sivuilta hapsottaa, eli tuosta silmistä sivuillepäin on hapsua, aja tasaisesti, niin näyttää paremmalta! :wave:
No josko kuva vaan vääristää!Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:En mie tollasta hapsotusta oo huomannu :ashamed: Eikä miulla itellä oo konetta et voisin paremmin ajaa...Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Itekin olen joskus ajatuksella kaljusta leikitellyt, mutta jättänyt kuitenkin leikin asteelle. Ihan hyvin nuo näyttää sopivan. Tosin sivuilta hapsottaa, eli tuosta silmistä sivuillepäin on hapsua, aja tasaisesti, niin näyttää paremmalta! :wave:
Ei se tainnu vääristää :ashamed: Nyt on huoliteltu pää :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:No josko kuva vaan vääristää!Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:En mie tollasta hapsotusta oo huomannu :ashamed: Eikä miulla itellä oo konetta et voisin paremmin ajaa...Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Itekin olen joskus ajatuksella kaljusta leikitellyt, mutta jättänyt kuitenkin leikin asteelle. Ihan hyvin nuo näyttää sopivan. Tosin sivuilta hapsottaa, eli tuosta silmistä sivuillepäin on hapsua, aja tasaisesti, niin näyttää paremmalta! :wave:
Et oo tainnu lukea nuita kommenttejaAlkuperäinen kirjoittaja Rane:Vartooja on kaunis nainen, eiks nii ??
On se=)Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Vartooja on kaunis nainen, eiks nii ??
Ihanan rehellinen mielipideAlkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Ihan kamala. Sulle sopisi vähän pidemmät hiukset, näytät ihan pikkupojalta eikä se ole hyvä juttu ellet sitten ole lesbo