Se olis sit kesärekkis tehty :D

NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Kummallinen mies, jos oikeasti pitää naisellaan lyhyistä hiuksista. Onko sinulla jäänyt jotain traumoja lapsuudesta, kun haluat pitää noin miesmäistä kampausta? En kysy ilkeyttäni vaan uteliaisuuttani.
Mikäs sä olet mun miestä arvostelemaan? Ite oot kummallinen iänikuisine kruunuinesi!
 
NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
oumaigaad..mä en todellakaan sano tätä pahalla, mutta ei voi mitään;mulle tulee tuosta kuvasta, mun miehen työkaveri mieleen!!! ihan oot hänen näkönen!!! ja se on mies..
No sun miehellä on sitte melkoisen kaunis työkaveri! :D
 
Sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
oumaigaad..mä en todellakaan sano tätä pahalla, mutta ei voi mitään;mulle tulee tuosta kuvasta, mun miehen työkaveri mieleen!!! ihan oot hänen näkönen!!! ja se on mies..
No sun miehellä on sitte melkoisen kaunis työkaveri! :D
Mä en ainakaan mitään kaunista näe ap.ssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Itekin olen joskus ajatuksella kaljusta leikitellyt, mutta jättänyt kuitenkin leikin asteelle. Ihan hyvin nuo näyttää sopivan. Tosin sivuilta hapsottaa, eli tuosta silmistä sivuillepäin on hapsua, aja tasaisesti, niin näyttää paremmalta! :wave:
En mie tollasta hapsotusta oo huomannu :ashamed: Eikä miulla itellä oo konetta et voisin paremmin ajaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Itekin olen joskus ajatuksella kaljusta leikitellyt, mutta jättänyt kuitenkin leikin asteelle. Ihan hyvin nuo näyttää sopivan. Tosin sivuilta hapsottaa, eli tuosta silmistä sivuillepäin on hapsua, aja tasaisesti, niin näyttää paremmalta! :wave:
En mie tollasta hapsotusta oo huomannu :ashamed: Eikä miulla itellä oo konetta et voisin paremmin ajaa...
No josko kuva vaan vääristää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Itekin olen joskus ajatuksella kaljusta leikitellyt, mutta jättänyt kuitenkin leikin asteelle. Ihan hyvin nuo näyttää sopivan. Tosin sivuilta hapsottaa, eli tuosta silmistä sivuillepäin on hapsua, aja tasaisesti, niin näyttää paremmalta! :wave:
En mie tollasta hapsotusta oo huomannu :ashamed: Eikä miulla itellä oo konetta et voisin paremmin ajaa...
No josko kuva vaan vääristää!
Ei se tainnu vääristää :ashamed: Nyt on huoliteltu pää :D :wave:
 

Yhteistyössä