Se olis sit kesärekkis tehty :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Omat hiukset oli letitetty... Hiukset katkeili ja ei sitten näyttäny pitkänä enää kovinkaan hyvältä...
Eli nuttura-linjalla taidan tämänkin kesän mennä... :whistle:
Eeeeikää... Jos siulla kerta tiedossa kampaja joka osaa tehdä niin uskon ettei mene niin huonoon kuntoon... Miun lettien laittaja oli ihan "normi", joten ei ehkä osannu oikeella lailla tehdä niitä...
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Eeeeikää... Jos siulla kerta tiedossa kampaja joka osaa tehdä niin uskon ettei mene niin huonoon kuntoon... Miun lettien laittaja oli ihan "normi", joten ei ehkä osannu oikeella lailla tehdä niitä...
Noong on tottunut enimmäksen thai-hiuksia käsittelemään, vaikka onkin nykyään Suomessa töissä. Vähän arveluttaa...

Tukkani alkaa jo olla oma persoonansa, "Se". Ja olisi surku joutua eroamaan "Siitä" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Noong on tottunut enimmäksen thai-hiuksia käsittelemään, vaikka onkin nykyään Suomessa töissä. Vähän arveluttaa...

Tukkani alkaa jo olla oma persoonansa, "Se". Ja olisi surku joutua eroamaan "Siitä" :D
Ihanasti sanottu... Olishan se tietty surku jos sattus pilalle sit menemään...
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Ihanasti sanottu... Olishan se tietty surku jos sattus pilalle sit menemään...
Onhan "Se" jo kutistunut kolmannekseen entisestä vahvuudestaan, mutta alaston olo olisi lyhyemmällä tukalla. Eikä vanha akka malta odottaa tukan kasvamista ennalleen. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mun mielestä naisen hiustyyli on pitkänmallinen,siittä ne MIEHET tykkääpi :)
No onneks mun päätavote ei ole miellyttää miehiä vaan itteeni :D
Sua peesaan täysin! :D

Ja omalla kohdallani voin sanoo että jos on onnettoman ohuet hiukset ja vielä kauheen liukkaat niin ei ne pitkät niin kauheen hyvännäköset oo.. Hiuksia ei millää saa laitettua nätistä jos on vähänkään pituutta vaan ne roikkuu päätä myöten. Parempi siis pitäytyä lyhyessä :D
 
NewArtRiot
Sä teit sen taas babe! Aina vaan tuut entistä kauniimmaksi! Tuo sopii sulle aivan täydellisesti! Hieno homma että uskalsit!

(piru vie ku ei päässy kirjautuun, löysin onneksi tämän)
 
NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Sä teit sen taas babe! Aina vaan tuut entistä kauniimmaksi! Tuo sopii sulle aivan täydellisesti! Hieno homma että uskalsit!

(piru vie ku ei päässy kirjautuun, löysin onneksi tämän)
Ja samat sanat vielä mustanakin! :heart: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Sä teit sen taas babe! Aina vaan tuut entistä kauniimmaksi! Tuo sopii sulle aivan täydellisesti! Hieno homma että uskalsit!

(piru vie ku ei päässy kirjautuun, löysin onneksi tämän)
Ja samat sanat vielä mustanakin! :heart: :hug:
:heart: :hug:
Ensin oli tarkotus lyhentää vaan sivuja ja takaa, mut sitten tultiin siihen tulokseen että menköön nyt samalla sit koko pää :LOL:
 
ei se nyt täysin paha ole mutta... mie olen sitä mieltä että tommonen tukka sopii tasan kahelle ihmiselle ja ne on tämän palstan kookosta ja eräs irlantilainen sinead o'connor :ashamed:

pitemmät sopii siulle vartooja paremmin, siis lyhyt mutta pidempi ku tuo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ei se nyt täysin paha ole mutta... mie olen sitä mieltä että tommonen tukka sopii tasan kahelle ihmiselle ja ne on tämän palstan kookosta ja eräs irlantilainen sinead o'connor :ashamed:

pitemmät sopii siulle vartooja paremmin, siis lyhyt mutta pidempi ku tuo.
Kookosta on kyllä :p Ja toinen jolle sopii on NewArtRiot :heart:
(itseäni en nyt viiti mainita :whistle: :LOL: )

No ei katos mee kauaa kun nää on taas pisemmät, sitten saapi taas miettiä mitä tekee...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ei se nyt täysin paha ole mutta... mie olen sitä mieltä että tommonen tukka sopii tasan kahelle ihmiselle ja ne on tämän palstan kookosta ja eräs irlantilainen sinead o'connor :ashamed:

pitemmät sopii siulle vartooja paremmin, siis lyhyt mutta pidempi ku tuo.
Peesaan. Jotenkin naisella tuo tukka (tukattomuus) kaipaa erityisen naiselliset kasvot, kuten Sineadilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Yhtä juttua mä en ymmärrä... Hiuksetko siihen kasvojen naisellisuuteen vaikuttaa?!? Siis jos mulla ei alunperinkään ole naiselliset kasvot niin mitä ne hiukset siinä sitten yhtään auttaa :whistle: :LOL:
ne siis pehmentää vaikutelmaa.

kato ku miun mielestä siulla on aivan mielettömät silmät, mutta ne tarvii ikäänkuin kehykset. äh, mie en osaa selittää.

ja siis sehän on tosi että kesällä tuo on aivan mielettömän mukava hiustyyli varmasti, ei ainakaan hikoile niska kokoajan eikä ole hiukset kainaloissa kiinni ku vähänki kumartuu.

ja kasvaa varmasti nopeesti. mitä useemmin leikkaa niin sitä paremmin kasvaa on miulle joskus sanottu

:D
 
maissihiiri
Mä en kyllä voi sille mitään, mutta minusta se sinun edellinen tukka oli paljon parempi... Mutta ehkä mä olen jäävi sanomaan, en yleensäkään tykkää siilistä naisilla. Joku tosi lyhyt malli on kiva mutta tuosta en tykkää. Älä ota pahalla, nätti oot silti, mutta näähän on vaan makuasioita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Yhtä juttua mä en ymmärrä... Hiuksetko siihen kasvojen naisellisuuteen vaikuttaa?!? Siis jos mulla ei alunperinkään ole naiselliset kasvot niin mitä ne hiukset siinä sitten yhtään auttaa :whistle: :LOL:
ne siis pehmentää vaikutelmaa.

kato ku miun mielestä siulla on aivan mielettömät silmät, mutta ne tarvii ikäänkuin kehykset. äh, mie en osaa selittää.

ja siis sehän on tosi että kesällä tuo on aivan mielettömän mukava hiustyyli varmasti, ei ainakaan hikoile niska kokoajan eikä ole hiukset kainaloissa kiinni ku vähänki kumartuu.

ja kasvaa varmasti nopeesti. mitä useemmin leikkaa niin sitä paremmin kasvaa on miulle joskus sanottu

:D
Taas ne silmät :eek: :LOL: Joo siis ymmärrän kyllä mitä ajat takaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Mä en kyllä voi sille mitään, mutta minusta se sinun edellinen tukka oli paljon parempi... Mutta ehkä mä olen jäävi sanomaan, en yleensäkään tykkää siilistä naisilla. Joku tosi lyhyt malli on kiva mutta tuosta en tykkää. Älä ota pahalla, nätti oot silti, mutta näähän on vaan makuasioita.
En tokkiisa ota pahalla... Eihän kaikki voi tykätä. :)
 
NewArtRiot
Mulla on kai jotenki kiero mielenlaatu, mutta musta nainen on naisellisimmillaan ilman tukkaa tai korkeintaan ihan lyhyellä. Siinä on jotenkin niin paljas ja avoin, näyttää itsensä kokonaan. Ei piilota yhtään mitään tukan alle. Ymmärtääköhän kukaan..?

Sä vartooja sait tuolla upealla ilmestyksellä aikaan sen, että mulla taitaa keesi lähteä..

:heart: :hug:
 

Yhteistyössä