Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:näkispä se mitä mä tilasin eilen...![]()
Huopikkaat? :saint: Ja neljäntuulenhatun?
ja siihen lisäksi tuohihameen... :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:näkispä se mitä mä tilasin eilen...![]()
Huopikkaat? :saint: Ja neljäntuulenhatun?
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:ja siihen lisäksi tuohihameen... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Elina:Siis apua, mä en oo koskaan kuullukkaan tuollaisista! Mikä juttu tää on? Mitä hienoa noissa on? Miks joku haluaa piirtää tussilla? Siis en kettuillakseni kysy, mulle ei vain avaudu, onko noi joku seksijuttu? Avatkaahan mulle.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja Elina:Siis apua, mä en oo koskaan kuullukkaan tuollaisista! Mikä juttu tää on? Mitä hienoa noissa on? Miks joku haluaa piirtää tussilla? Siis en kettuillakseni kysy, mulle ei vain avaudu, onko noi joku seksijuttu? Avatkaahan mulle.. =)
Sauma korostaa säärtä. Ja on sääri-faneja.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ei löydy.
Mitähän jos tatuois saumateikös niitä ennenmuinoin myös piirretty tussilla ennen tansseihin lähtöä?
Mutta pitääkö sitten aina kulkea fiftarimekoissa? :xmas:
Ja mä Löndööstäkin kattelin.... :/
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Juu, ennen ne piirrettiin tussilla.
Ootko ihan sukkakaupat käyny?
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:http://www.ihmeellinenhuone.fi/index.php?cPath=1_34
Tuolta löytyy ihan pimeen hienoja sukkia.