Saumasukat- suunnitelma B

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis apua, mä en oo koskaan kuullukkaan tuollaisista! Mikä juttu tää on? Mitä hienoa noissa on? Miks joku haluaa piirtää tussilla? Siis en kettuillakseni kysy, mulle ei vain avaudu, onko noi joku seksijuttu? Avatkaahan mulle.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Siis apua, mä en oo koskaan kuullukkaan tuollaisista! Mikä juttu tää on? Mitä hienoa noissa on? Miks joku haluaa piirtää tussilla? Siis en kettuillakseni kysy, mulle ei vain avaudu, onko noi joku seksijuttu? Avatkaahan mulle.. =)

Sauma korostaa säärtä. Ja on sääri-faneja.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Elina:

Sauma korostaa säärtä. Ja on sääri-faneja.

No niinkun joku mainitsi niin sota-aikana on piirretty tussillakin- pula-aika, ja ihan vitsinä heitin että kun ei meinaa löytyä niin josko tatuois- olis saumat aina suorassa ja hyvin...

Mutta enhän mä nyt tosissani niin aio tehdä! Hyviä linkkejä sain- mä vaan olin ajatellut ihan 'tavallisesta' kaupasta- en hokannut noita putiikkeja laisin..

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ei löydy.

Mitähän jos tatuois saumat :D eikös niitä ennenmuinoin myös piirretty tussilla ennen tansseihin lähtöä?

Mutta pitääkö sitten aina kulkea fiftarimekoissa? :xmas:

Ja mä Löndööstäkin kattelin.... :/

Kyllähän niitä tatuoituinakin löytyy noita saumoja :) KUnhan vaan tatuoija saa tehtyä niistä suorat :D

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
http://www.ihmeellinenhuone.fi/index.php?cPath=1_34

Tuolta löytyy ihan pimeen hienoja sukkia.

Ihania!!

product_thumb.php

Yhteistyössä