SATUHÄÄT 10.2. - ketju

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
niinnoh
[QUOTE="huh";23113435]"Me lähdetään nyt panemaan!" :O[/QUOTE]

No huppelissa sitä ehkä sanoo tyhmiä vitsejä. Kaveriporukassa ihan ok kun kaikki on maistissa muttei ehkä tv ohjelmaan kannata huudella :D Vitsiksi oli kuitenkin tarkotettu jten älkää ny :)

Tän kauden ensimmäinen jakso jota katsoessa minulla tuli kyyneleet silmiin sekä hyvä mieli. Tykkäsin jaksosta, mukavan oloinen pari. Tosin häiritsi muutama asia: morsiammen tupakointi, kaasojen kädet kirkossa sekä sulhasen kommentit saamisesta ja panemisesta.

dddd
[QUOTE="vieras";23113447]Hei ne on just ja just teini-iän ohittanu. :D Ja vaikuttaa aika lellityiltä.[/QUOTE]

No kyllä 20vuotiaalta oletetaan jo vähän aikuismaisempaa käytöstä ;) 20v on aikuinen, jos ei niin käyttäydy on kehityksestään tosi jäljessä.

onnea elämään
[QUOTE="mie";23113230]Mitä sitten vaikka oliskin FAS? Ihme porukkaa, kun tollastakin pitää ruotia.[/QUOTE]

Niinpä, se on tulevaisuutta. Monilla sijoitetuilla lapsilla voi olla FAS, se on nykypäivää. Samaa voi olla sijoittamattomillakin, kotonaan elävillä.

"vieras"
Morsian vaikutti kovin nuorelta.Sulhanenkin jotenki kovin lapsekas.Sijaisvanhemmiksi en heitä kyllä toivois.Sulhasen panemiskommentti oli alaarvoinen ja kaaso oli tympeä.
Muuten ihan kauniit häät.

shalaya
Kyllä huomaa, että täällä on paljon olevia tai tulevia koulukiusaajien kasvattajia. Suvituuli ei voi mitään ulkonäölleen ja on ihanan persoonallinen, maanläheinen ja omanlaisensa, ei mikään hienostelija. Hyvin on elämässään pärjännyt huolimatta huonoista lähtökohdista ja tulee pärjäämään. Ihanat häät. Toivon kaikkea hyvää pariskunnalle!

ja sitäpaitsi melkoista elostelua varata niinkin muhkea vihkipaikka, kun tuomiokirkko ja sit kutsua vain parikymmentä henkeä. tollaiset pienet häät ois voinu pitää vaikka mäkkärissä. ne ois ehkä muutenkin sopineet näiden amisten tyyliin paremmin..
Höh.No ei kai kaikilla välttämättä oo isoja sukuja ja muutenkaan paljon sellasia ihmisiä ketä haluu häihinsä kutsua..Mutta onhan silti niilläkin oikeus pitää sellaset häät kuin haluavat.

"vieras"
Vähän rumasti sanottu. :( Jos ihmisellä ei satu olemaan isoa sukua ja ystäväpiiriä, niin ei se tarkoita, ettei hän saa mennä naimisiin haluamassaan kirkossa. Ei ole sen enempää tai vähempää elostelua mennä pienen kuin ison porukan kanssa kirkossa naimisiin. Elostelu muutenkin sopii sananan tähän varsin huonosti, koska sillä viitataan nimenomaan irstaanm syntisen elämän viettämiseen, enkä oikein ymmärrä miten pieni vierasjoukko kirkossa on elostelua.
Ja eikö hääpäivän sanottu olevan koulujen lopettajaisvkonloppuna, joten ihmisillä paljon omia ja sukulaisten juhlia.

-h-h-h
ettekö ymmärrä, että ne röökikohdat on leikattu ihan tahallaan tuohon. ohjelmamateriaalia on varmasti ollut kymmeniä tunteja, mutta totta kai ruutuun laitetaan pätkä juuri siitä 2min kun on rööki.

pointtina lähinnä se, että selvästi leikkaajat haluaa tahallaan vähän provosoida kuvaamalla oikein sitä tupakointia.

"vieras"
Aluksi katsoin, että onko morsian jo 18v vai teini. Luulin että täyttänyt 18v juuri silloin kun 2kk sitten muuttivat yhteen. Kai se oli sitten jo 20v. Melko törkeesti haukku toista kaasoo. Se kun oli raskaana niin jäi niin pyöreeks ja sen koko on 38. Onko 38 iso koko???? Kaaso olis varmaan koossa 40 tosi läski hänen mielestään. Haukkuhan se siinä myöhemmin sitä samaa kaasoa, Heidiä. En muista tarkasti mitä se nyt sanoi. Alussa tökki sekin kun sanoi olen työtön ja harrastus shoppailu. Mies on töissä ja mies maksaa. Voihan sitä naisia ostaa noinkin tarjoamalla rahaa eri ostoksiin ja niin paljon ettei toisen tarvitse käydä töissä. Missähän töissä morsmaikku aikoo käydä? Kovin pienestä meni hermot tallilla. Seksikommentin olis voinu jättää lopusta pois, mutta kertoihan sekin samaa kieltä muun käytöksen kanssa. Kontula rules häävieraina:)
Sorry, tämä pari oli ärsyttävin näistä tämän kauden pareista!

"vieras"
Morsian oli söpö nuori tyttö ja mies tais olla samaa ikäluokkaa, parikymppisiä. Kyllä he siitä aikuistuvat.

Te jotka täällä haukutte, niin luuletteko te, että teillä on jotenkin hienommat ja paremmat käytöstavat? :D :D

"vieras"
Mun mielestä sano aika rumasti äidistään. :( Mun äiti on psyykkisesti sairas ja mun lapsuus on ollut yhtä helvettiä mut en mä ole katkera äidilleni. Ei se sairaus ollu sen vika. Ja mä oon myös nuoruuden asunu laitoksissa mut ei ne mitään traumoja ole jättäny. Huonommin kyllä vois olla.

Yhteistyössä