Niin mäkin Mua hämää miksei ole peittänyt tota kamalaa tatskaa olkavarressaan..Luulis että värjäis ees juurikasvun häitä varten....
*apua,mäki alan muuttua "perussatuhäätketjulaiseksi"*
Mua jotenkin vähän ärsyttää koko tää tyyli jolla tätä ohjelmaa tehdään... kun siis niitä häitä näytetään pätkinä tuolla välissä jatkuvasti, eikä se etene silleen loogisesti, että ensin näytettäisiin valmisteluja, pukusovituksia, suunnittelua jne.. ja sitten edettäisiin häihin, ja ohjelma jotenkin huipentuisi siihen, että päästään hääjuhlaan kurkkaamaan.Plääh...Yle varmaan vääntää näitä jaksoja vaan kaksplussan satuhäät-ketjua varten..Että voidaan täällä kauhistella ja haukkua.Mä haluisin nähdä jotkut oikeesti kauniit häät,mitä vois kateellisena kattoa.
Minua myös tuo häiritsee. Olisi jotenkin helpompi seuratakin tätä ohjelmaa.Mua jotenkin vähän ärsyttää koko tää tyyli jolla tätä ohjelmaa tehdään... kun siis niitä häitä näytetään pätkinä tuolla välissä jatkuvasti, eikä se etene silleen loogisesti, että ensin näytettäisiin valmisteluja, pukusovituksia, suunnittelua jne.. ja sitten edettäisiin häihin, ja ohjelma jotenkin huipentuisi siihen, että päästään hääjuhlaan kurkkaamaan.
No niin muakin. Mutta kun suurinosa tekijöistä on miehiä, niin mitä muutakaan voi odottaa?Mua jotenkin vähän ärsyttää koko tää tyyli jolla tätä ohjelmaa tehdään... kun siis niitä häitä näytetään pätkinä tuolla välissä jatkuvasti, eikä se etene silleen loogisesti, että ensin näytettäisiin valmisteluja, pukusovituksia, suunnittelua jne.. ja sitten edettäisiin häihin, ja ohjelma jotenkin huipentuisi siihen, että päästään hääjuhlaan kurkkaamaan.
Niin muakin.Ei tässä kunnolla pysty palstailemaan ja kattomaan ohjelmaaMinua myös tuo häiritsee. Olisi jotenkin helpompi seuratakin tätä ohjelmaa.