SATUHÄÄT 10.2. - ketju

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
justiinsajustiina
joo kyllä on ohjelmatiimi halunnut röökit kuvaan, oishan ne voinu jättää näyttämättkin kokonaan... :D aivan uskomatonta touhua... Veikkaan että vuoden päästä jo eropaperit haussa.

"vieras"
[QUOTE="höh";23113151]Mitä vikaa on nuorissa pareissa? En ymmärrä. Eikös se ole juuri ihanin ikä mennä naimisiin alle 30 vuotiaana :)[/QUOTE]

Ei kai nuorissa pareissa mitään vikaa ole, mutta tässä ohjelmassa nyt kaikki tuntuvat olevan nuoria pareja. Meneväthän vanhemmatkin ihmiset naimisiin, niin vaihtelun ja tasapuolisuuden vuoksi niitäkin voisi näyttää.

"Jontriplet"
[QUOTE="höh";23113151]Mitä vikaa on nuorissa pareissa? En ymmärrä. Eikös se ole juuri ihanin ikä mennä naimisiin alle 30 vuotiaana :)[/QUOTE]

Ei mikään Mutku nää on ny lähes kaikki ollu näit kakskymppisiä jotka on tuntenu pari viikkoa. Ja muutenki tosi saman tyyppisiä häitä. Vaihtelu virkistää :)

Ja juu muuten ei tolla tupakalla niin väliä, mut kun ollaan onniteltacina niin se oli kyl aika paha....

Plääh...Yle varmaan vääntää näitä jaksoja vaan kaksplussan satuhäät-ketjua varten..Että voidaan täällä kauhistella ja haukkua.Mä haluisin nähdä jotkut oikeesti kauniit häät,mitä vois kateellisena kattoa.

Plääh...Yle varmaan vääntää näitä jaksoja vaan kaksplussan satuhäät-ketjua varten..Että voidaan täällä kauhistella ja haukkua.Mä haluisin nähdä jotkut oikeesti kauniit häät,mitä vois kateellisena kattoa.
Mua jotenkin vähän ärsyttää koko tää tyyli jolla tätä ohjelmaa tehdään... kun siis niitä häitä näytetään pätkinä tuolla välissä jatkuvasti, eikä se etene silleen loogisesti, että ensin näytettäisiin valmisteluja, pukusovituksia, suunnittelua jne.. ja sitten edettäisiin häihin, ja ohjelma jotenkin huipentuisi siihen, että päästään hääjuhlaan kurkkaamaan.

"pöllö"
Voi olla itelläänkin jotain alkotaustaa tai huumeita. Se on niin yleistä sijoitusnuorten keskuudessa, kun elämä heillä ei aina ole ollut niin ruusuista. Mut on tai ei, niin aika paljon vielä on tytöllä kasvettava. Mut niin taitaa olla äijälläkin :)

Mua jotenkin vähän ärsyttää koko tää tyyli jolla tätä ohjelmaa tehdään... kun siis niitä häitä näytetään pätkinä tuolla välissä jatkuvasti, eikä se etene silleen loogisesti, että ensin näytettäisiin valmisteluja, pukusovituksia, suunnittelua jne.. ja sitten edettäisiin häihin, ja ohjelma jotenkin huipentuisi siihen, että päästään hääjuhlaan kurkkaamaan.
Minua myös tuo häiritsee. Olisi jotenkin helpompi seuratakin tätä ohjelmaa.

"vieras"
No niin muakin. Mutta kun suurinosa tekijöistä on miehiä, niin mitä muutakaan voi odottaa? :D

22
Olen melkein samanikäinen kuin morsian ja ohhoh on kyllä lapsellinen ikäisekseen... Ei siis välttämättä paha asia, eihän sitä mikään kiire ole aikuistua jos ei perhettä vielä hanki tms :)
Kaikki ajallaan.

Yhteistyössä