SATUHÄÄT 10.2. - ketju

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
kaasot
ettekö arvostele kaasoja lainkaan? Aika jäätävää, jos tytöllä on kaksi ystävää eli siis kaksi kaasoa, joista toinen jättää tulematta polttareihin koska menee miehensä kanssa grillaamaan..! Tosiystävyyttä? Oliko sillä kukkamekkoisella kaasolla lapsi, kun morsian sanoi, että "kaaso on vähän pyöreä". Mun mielestä sillä just kaasolla oli kaunis mekko :) Eikä todella ollut mitään kiloja missään!
Morsian oli ihan kivan tuntuinen, tosin sain sen kuvan, että kovasti tarvitsee "turvaa" ja siksi kai totesi tuon avioliittokommentin (jotain, että pääsin naimisiin, elämä menikin ihan hyvin tms.).
 
Mutta joo ihan hyvä fiilis jäi tosta hääparista.Mies aika amis ja tyttö vähän lapsellinen mutta olivat kuitenkin hyväntahtoisia ja muutenkin jotenkin vilpittömän oloisia,
Ja ilmeisesti oli muidenkin mielestä kun ohjelma on loppunut ja ketju vasta sivulla 5 (ja siitäkin varmaan kaksi sivua tota fas-jankkausta):D
 
Mun mielestä aika söpö ja jotenkin rehellisen oloinen pari. Olivat aidosti omia itsejään miettimättä mitä muut ajattelevat eivätkä kiillottaneet omaa kehäänsä esim. valehtelematta morsiamen työttömyydeen syystä yms.
Jos mä pitäisin häät telkkarissa niin en tosiaan miettisy kauhuissani että mitähän ne palstalla oikein musta ajattelee vaan nauraisin mammojen kommenteille :)
nimim. itsekin kommentoiva no life -mamma
 
"vieras"
Sinä sitten tiedät tuon varmasti vai oletko taas vain retostelemassa ja heittämässä omia diagnoosejasi? Joillakin ihmisillä on vain tuollaiset piirteet ja yleensä myös pahoja puutteita henkisessä älykkyydessä. Ohjelman tyttö vaikutti ihan normaalilta.
En ole täällä muita diagnosoinut, mutta ammattini vuoksi tapaan hänen kaltaisiaan paljon. Alkoholin vaikutukset voivat olla hyvin eri asteisia.
 
"Kirsi"
Nuoria ihmisiä ja nuorien ihmisten jutut,mutta toivotan onnea koko sydämmestäni.
Morsian oli todella kaunis ja sulhanen komea.
Sulhanen ei varmaan edes lopussa muistanut ,tilassaan olevansa tv:ssä...Ja sammakkoja saattaa tuossa iässä päästä,varsinkin kännissä suusta..
Osa törkeästi näytetty (tupakointi yms)tv:ssä,vaikka kuvamateriaalia olisi varmasti ollut.
Toisen kaason käytös ei miellyttänyt!
 
Niimpä!
[QUOTE="Mina";23113644]
Mielipiteensä voi ilmaista myös korrektimmin ja luulisin, että nämä haukkujat täällä ovat vielä pahempia amiksia ja kärsivät touretten-syndroomasta, kun eivät osaa tarkemmin valita sanojaan saadakseen viestinsä asiallisemmin ilmaistua.[/QUOTE]

 
skaala
[QUOTE="Jontriplet";23113199]Ei mikään Mutku nää on ny lähes kaikki ollu näit kakskymppisiä jotka on tuntenu pari viikkoa. Ja muutenki tosi saman tyyppisiä häitä. Vaihtelu virkistää :)
[/QUOTE]

Ei nää nyt mun mielestä oo mitenkään samantyyppisiä häitä ollu. Iän puolesta on ollu eri-ikäisiä, toisilla jo lapsia (jopa 7) ja toisilla ei vielä yhtään. Joillakin on ollu ravintolahäät ja jotkut on tehny ruuat itse, joidenkin häissä ei ollut ollenkaan alkoholia ja joidenkin häissä oltiin näköjään aika kännissä. Joidenkin häissä oli läjä pehmoleleuja :D Mun mielestä aika laaja skaala :) Se on kyllä totta että "vanhoja" pareja ei ole vielä toistaiseksi ollut, siis jotain yli 40-v... Kaikki on ollu pari - kolmekymppisiä, mutta ehkä vielä tulee niitä vanhempiakin. Ja mun mielestä on kyllä ollu niitä ihaniakin häitä :)
 
------
Kiva et ihmiset tiedostaa FAS:in, mut muistakaa myös FAE jne... Vähän asian vierestä, mut kun täällä tunnutaan tietävän kaikki kaikesta pelkän tv-esiintymisen perusteella... ;)
 
toisesta korvasta sisään ja...
Hei Suvituuli ja Tim! Jos luette näitä palstoja niin älkää välittäkö ihmisten kommenteista! Kaikkia pareja täällä on ruodittu samalla tavalla. Olkaa onnellisia toisistanne ja viettäkää hyvää elämää yhdessä. Arvostan sitä miten saitte järkättyä häät vain muutamassa kuukaudessa, minä suunnittelen nyt häitä kesälle 2012 eli 1,5 vuoden päähän :D Ja se teidän Sulo oli tosi söde :) Eli silmät ja korvat kiinni viikoksi, silloin tulee uusi jakso ja uutta puuha palstamammoille :D
 
Ei pidä kovin ruoskia näitä nuoria.
Lapsellisia toki, mutta eivät vaikuttaneet pahoilta ihmisiltä.

Mitään pahoja ylilyöntejä ei tossa ollut;
ehkä se, että poika pyysi tyttöä jäämään pois töistä oli hieman erikoista.
Hääsakki oli peruslähiökansaa, joka piti hauskaa.
 
"tsiisus"
Voi jeesus näitä "ammattilaisia" jotka diagnosoivat täällä ties mitä jokaiselta hääparilta, keskittykää mieluummin itseenne ja diagnoisoimaan sitä mikä teitä vaivaa kun pitää puhua noin muista kanssaihmisistä.
Aivan normaalilta ja ihanalta nuoreltaparilta vaikutti,onnea heille!
 

Yhteistyössä