SATUHÄÄT 10.2. - ketju

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hassu"
[QUOTE="vieras";23113530]Aluksi katsoin, että onko morsian jo 18v vai teini. Luulin että täyttänyt 18v juuri silloin kun 2kk sitten muuttivat yhteen. Kai se oli sitten jo 20v. Melko törkeesti haukku toista kaasoo. Se kun oli raskaana niin jäi niin pyöreeks ja sen koko on 38. Onko 38 iso koko???? Kaaso olis varmaan koossa 40 tosi läski hänen mielestään. Haukkuhan se siinä myöhemmin sitä samaa kaasoa, Heidiä. En muista tarkasti mitä se nyt sanoi. Alussa tökki sekin kun sanoi olen työtön ja harrastus shoppailu. Mies on töissä ja mies maksaa. Voihan sitä naisia ostaa noinkin tarjoamalla rahaa eri ostoksiin ja niin paljon ettei toisen tarvitse käydä töissä. Missähän töissä morsmaikku aikoo käydä? Kovin pienestä meni hermot tallilla. Seksikommentin olis voinu jättää lopusta pois, mutta kertoihan sekin samaa kieltä muun käytöksen kanssa. Kontula rules häävieraina:)
Sorry, tämä pari oli ärsyttävin näistä tämän kauden pareista![/QUOTE]

Sä tartuit kyllä ihan jokaiseen syöttiin mitä ohjelmaan oli asetettu. Mitään ei jäänyt pois, eikä mitään omaa. Vähän eri järjestyksessä vaan listasit ne tässä.

höpönpöpön
Kattelen just Areenasta, ja ei se kyllä tod mikään FAE/FAS ole! Hirmuisen teini kylläkin, ikäistään nuoremman ja kypsymättömämmän oloinen mutta kasvaahan se tosta :D.

Toi koko ohjelma on kyllä niin surullinen, miksi ihmeessä sinne tunnutaan valittavan vain ihmisiä, joista ohjelman teossa voidaan tehdä jonkinlaista pilaa?!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja toisesta korvasta sisään ja...;23113906:
Hei Suvituuli ja Tim! Jos luette näitä palstoja niin älkää välittäkö ihmisten kommenteista! Kaikkia pareja täällä on ruodittu samalla tavalla. Olkaa onnellisia toisistanne ja viettäkää hyvää elämää yhdessä. Arvostan sitä miten saitte järkättyä häät vain muutamassa kuukaudessa, minä suunnittelen nyt häitä kesälle 2012 eli 1,5 vuoden päähän :D Ja se teidän Sulo oli tosi söde :) Eli silmät ja korvat kiinni viikoksi, silloin tulee uusi jakso ja uutta puuha palstamammoille :D[/QUOTE

Samaa mieltä. Olitte aivan normaali rakastunut nuoripari, älkää katkerista mammoista välittäkö :D
Paljon Onnea teille <3

"piitu"
tuli vaan mieleen tuosta kaaso on vähän pulska -jutusta että voisin hyvin kuvitella omien ystävien kanssa vähän kuin vitsillä tai sarkastisesti puhua tuolla tavoin. siis mitään pahaa tarkoittamatta. ehk' kaaso ja morsian olivat justiinsa jutelleet tyyliin että kaasolla nyt on vielä muutama raskauskilo jäljellä ja sitten vitsailivat noin.. en osaa pukea sanoiksi mutta en olis edes ajatellut että morsian olisi sitä mitenkään haukkuessaan tarkoittanut jos täällä en olisi lukenut-

mutta mistäpä sen tietää, tuli vaan mieleen. :D muuten kyllä ,minusta ihana pari, ei turhaa stressiä nipotusta.

moi!
Alkuperäinen kirjoittaja toisesta korvasta sisään ja...;23113906:
Hei Suvituuli ja Tim! Jos luette näitä palstoja niin älkää välittäkö ihmisten kommenteista! Kaikkia pareja täällä on ruodittu samalla tavalla. Olkaa onnellisia toisistanne ja viettäkää hyvää elämää yhdessä. Arvostan sitä miten saitte järkättyä häät vain muutamassa kuukaudessa, minä suunnittelen nyt häitä kesälle 2012 eli 1,5 vuoden päähän :D Ja se teidän Sulo oli tosi söde :) Eli silmät ja korvat kiinni viikoksi, silloin tulee uusi jakso ja uutta puuha palstamammoille :D
Kiitti sulle :)

"vieras"
Saattaahan se morsian lukea tätä palstaa jos on oma vauva suunnitteilla. Ehkäpä on joskus kirjoittanutkin vaikeasta menneisyydestään palstalle ja saanut paljon tukea palstalaisilta. Mutta mennessään ohjelmaan ei ole ajatellut, että hänestä tulee hetkeksi tietynlainen julkkis, jonka elämää ruoditaan ja väritetään eri keskustelupalstoilla. Eli tulee tavallaan julkkis jota saa mollata.
Ehkäpä tässä oli taas leikelty vain tietyt osat tv käyttöön eli parista tehty tietynlainen muotti. Entäs jos tosiaan se kaason "haukkuminen" pulleaksi olikin vain katkelma jostain pidemmästä jutusta. Nyt kaaso katsoi ohjelman ja huomasi selän takana paskan puhumisen niin on ystävyys aika koetuksella. Miksi pyytää kaasoksi, jos ei ole ystävä? Ehkäpä nämä tosiaan oli katkelmia jostain pidemmästä jutusta.
Haukutaanks me seuraavaksi lyttyyn kaikki, jotka tulee palstalle kommentoimaan vaikeasta menneisyydestään? Olisiko parempi jos morsian olisi itkenyt kun kertoi menneisyydestään?

"vieras"
Tuolla kun vinkkasin, että luultavasti ko henkilö lukee näitäkin kommentteja niin sitten vasta mammat heräsivät ja alkoi tulla suoraan parille osoitettuja vastauksia. Ettekö tosiaan itse ole tajunneet sitä, että asianomaiset lukevat näitä... oikeasti?

"tsiisus"
[QUOTE="vieras";23113619]En ole täällä muita diagnosoinut, mutta ammattini vuoksi tapaan hänen kaltaisiaan paljon. Alkoholin vaikutukset voivat olla hyvin eri asteisia.[/QUOTE]

Olet säälittävä! Mitä v....tua tänne kirjoittelet noita fas-arvioitasi, tosi törkeää ja olet MUKA AMMATTISI takia tekemisissä, oot varmaan siivoojana jossain sosiaalisairaalassa ja sieltä "osaamisesi".
Jos olisit ihan oikeasti ammatti-ihminen, et iki kuunaan tänne tulisi kirjoittaman noin törkeitä kommentteja!
Morsian oli tosi suloisen näköinen, persoonalliset kasvot. Kovia oli kokenut tyttö elämässään, silti pärjäsi loistavasti ja hänellähän oli ihana sijaisperhe ja sen vanhemmat olivat hänelle isä ja äiti. Tytöllä oli "munaa" esiintyä myös ihan luomuna ilman meikkiä, hatunnosto sille. Meikattuna morsiamena oli mielestäni suorastaan kaunis. Sulhanen oli myös tosi söpö.
Pariskunta oli vasta parikymppisiä ja silti esim. heidän sijaisperhekoulutukseen osallistumissuunnitelmat olivat aivan mahtavat. Tuottajan vika miksi näytetään aina kaikki hölmöilyt joita jokaisen häissä piisaa. Nämä häät olivat sentään siistit kun vertaa moniin muihin jo nähtyihin, joissa kammottavat tatuoidut ja lihavat röökimuijat huutavat ja kiroilevat "päivä prinsessana" -lookissaan, huhhuh. Kaikkea hyvää Suvituuli ja Tim!

"kira"
aika hurjaa oli VIIKON töissä, ja oli ihan väsyny!
hoh.. itse olen töissä ja painan jopa 10 tuntisia lauantai vuorja, siinä samassa hoidan lapset ja kodin.
Niin, ja miten voi harrastuksena olla shoppailu, jos ei edes käy töissä?
veronmaksajien rahoilla??

---
[QUOTE="kira";23114736]aika hurjaa oli VIIKON töissä, ja oli ihan väsyny!
hoh.. itse olen töissä ja painan jopa 10 tuntisia lauantai vuorja, siinä samassa hoidan lapset ja kodin.
Niin, ja miten voi harrastuksena olla shoppailu, jos ei edes käy töissä?
veronmaksajien rahoilla??[/QUOTE]

Shoppailee miehensä rahoilla :) Niin mäkin teen.

"Pikkuinen Jättiläinen"
Mun mielestä morsian oli kaunis eikä tullut mieleenkään että olisi jotenkin erikoisempi. Sen sijaan mietin kyllä koko ohjelman ajan, että ketä se muistuttaa??? Joku näyttelijä? Vai malli?

Yhteistyössä