SATUHÄÄT 10.2. - ketju

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Kenguru"
Mun mielestä toi tyttö on jotenkin super söpö. Vähän noloa tosiaan röökaaminen ja räkälän edessä häiden suunitteleminen, mutta silti ajattelen enmmänkin, että ton Suvin oma aiempi elämäntilanne on tuohon vienyt, ja siten syytön siihen. Ja näyttää tosiaan että vie tota miestä kun pässiä narussa, kuten joku mainitsi.

[QUOTE="Jontriplet";23113369]Älä ny just sanoin miehelle et sä voisit ottaa saman asenteen kun toi Sulkavan :)[/QUOTE]

:LOL: Mä itseasiassa joskus itse aviossa ollessani kuvittelin että olis hyvinkin ihana idea että mä oon aina vaan kotona ja mies huolehtii työssä käymisestä. :p No, enää en varmaan siihen leikkiin lähtis, vaikka periaatteessa oon kyllä ihminen, joka jaksais olla vaan kotonakin hoitamassa kotia ja lapsia. Olettaen että niitä lapsia on. Mutta en mä ihan palvelijaksi sentäs rupeis. :D

"vieras"
"Menen naimisiin, joten saan ihan hyvän elämän" Miten se pelkkä naimisiin meno tekee elämästä hyvän? Naisella ei ole edes työpaikkaa!
Oisko sitä, että ajattelee, että nyt hänellä on joku, joka ei häntä hylkää. Sanoihan jossain välissä, että kyselee aina mieheltä, että ethän hylkää ja jos pitää avioliittona "varmana", siitä ei mies lähde.

sikis
ja sitäpaitsi melkoista elostelua varata niinkin muhkea vihkipaikka, kun tuomiokirkko ja sit kutsua vain parikymmentä henkeä. tollaiset pienet häät ois voinu pitää vaikka mäkkärissä. ne ois ehkä muutenkin sopineet näiden amisten tyyliin paremmin..

Leukistinen aksolotli
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
ihan käsittämätöntä tuo työhärdelli, teki 6h töitä eikä sitten jaksanu.. Mä oli tallilla töissä, tehtiin 10h (ravipäivinä ylikin) päiviä, siivosin 42karsinaa, hoidin lapsen ja kodin.. taitaa olla sitä sorttia ettei töitä tarvii tehä jos se ei oo kivvaa.
jotenkin vajaalta vaikuttaa molemmat, tosin tuo nuori ikä voi selittää sen. osittain.

Ja lisäks mä oisin hävenny silmät päästäni jos mun häissä ois isäntä kourinu mua,nuollu korvasta ja huutanu panemisista..

ja sitäpaitsi melkoista elostelua varata niinkin muhkea vihkipaikka, kun tuomiokirkko ja sit kutsua vain parikymmentä henkeä. tollaiset pienet häät ois voinu pitää vaikka mäkkärissä. ne ois ehkä muutenkin sopineet näiden amisten tyyliin paremmin..
Vähän rumasti sanottu. :( Jos ihmisellä ei satu olemaan isoa sukua ja ystäväpiiriä, niin ei se tarkoita, ettei hän saa mennä naimisiin haluamassaan kirkossa. Ei ole sen enempää tai vähempää elostelua mennä pienen kuin ison porukan kanssa kirkossa naimisiin. Elostelu muutenkin sopii sananan tähän varsin huonosti, koska sillä viitataan nimenomaan irstaanm syntisen elämän viettämiseen, enkä oikein ymmärrä miten pieni vierasjoukko kirkossa on elostelua.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä